• De laatste was Celebration met deze foto:

    Celebration schreef:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind jou gezichtsvorm echt prachtig


    .

    Dat jurkje staat je echt goed!


    Sony maakt geen goede foto's D:


    El Diablo.

    Lame compliment maar je haar is prachtig. Valt heel mooi, er voor zover ik zie een mooie kleur.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind dat je echt een heel lief gezichtje hebt!


    Ik ben dat met dat zwarte haar ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is wel erg onduidelijk, maar je hebt mooi haar!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je hebt mooi haar en die bril staat je heel leuk!

    Jij hebt echt een lieve uitstraling (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt mooie ogen (wbw)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    OHMYGOD DIE PET IS STOERR DIE WIL IK OOK :O en je kijkt leuk hahahaha


    Rechts ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind dat je een mooie neus hebt, want hij past mooi bij je gezicht (dit klinkt weird haha ^^)

    Vanochtend even random genomen, want dan kan ik zeggen: "Dit is één van de laatste foto's van 2013"


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je hebt mooi krullend haar en ik wil jouw kousen hebben! Ik heb zoiets in het grijs en dat ziet er super leuk uit met rokjes en jurkjes. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw mooie foto dat, je hebt hele mooie wenkbrauwen en ogen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 19:04 ]

    Mooie foto! Je hebt echt prachtig haar en prachtige ogen


    26 - 02 - '16

    Je hebt een mooie volle bos haren. Ik had dat ook, maar verminderde ineens hevig. Jaloers.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 21:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, jou oogkleur.. o.o Prachtig




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    .