• hoii, sinds kort werk ik met de site clippingmagic. nu heb een dus een foto die ik erg graag "uit wil knippen" maar de foto doet het niet in de site. ook heb ik geen alternatief, heeft een van jullie ideeën?


    take me back to the basics and the simple life

    fotoflexer.com
    picasa.. nee, die is niet goed.
    fotoflexer is goed, als je zelf ook goed bent. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    fotoflexer.com
    picasa.. nee, die is niet goed.
    fotoflexer is goed, als je zelf ook goed bent. :Y)


    Ik ken fotoflexer wel maar ik ben slecht in het uitknippen. op de site waar ik het nu deeed doet ie dat dus een soort van automatisch..


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    (...)

    Ik ken fotoflexer wel maar ik ben slecht in het uitknippen. op de site waar ik het nu deeed doet ie dat dus een soort van automatisch..


    Hier moet je vlakken rood en groen maken en het groene blijft en het rode gaat weg. En er zijn andere opties, maar die ken ik niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    Hier moet je vlakken rood en groen maken en het groene blijft en het rode gaat weg. En er zijn andere opties, maar die ken ik niet.


    Oke, ik zal kijken.


    take me back to the basics and the simple life

    I tried, I failed, I gave up.


    take me back to the basics and the simple life

    PotterheadMe schreef:
    I tried, I failed, I gave up.


    Aahw, nu al?! Normaal duurt het bij mij ook even voordat het goed gaat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    Aahw, nu al?! Normaal duurt het bij mij ook even voordat het goed gaat.


    jupps, nu al. Ik heb dit eerder geprobeerd en het is niet echt de makkelijkste foto om uit te knippen :/


    take me back to the basics and the simple life

    Mogen we de foto zien, en kan je dan vertellen welk stuk je er precies uitgeknipt wilt hebben? Ik kan het altijd proberen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    Mogen we de foto zien, en kan je dan vertellen welk stuk je er precies uitgeknipt wilt hebben? Ik kan het altijd proberen.


    Ik zal hem later laten zien., hij staat op mnlaptop


    take me back to the basics and the simple life

    Heb je geen paint? Want daar kan je het ook mee doen. Tenminste, als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt.


    Stenenlikker

    ^ Neen, want dan krijg je geen lege, maar een witte achtergrond. Bovendien duurt dat wel heel erg lang.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 18:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Het is deze foto, en dan de pony..


    take me back to the basics and the simple life

    Wil je die draad ook weg hebben? Want daarvoor moet ik wat gaan photoshoppen ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Wil je die draad ook weg hebben? Want daarvoor moet ik wat gaan photoshoppen ...


    Nee hoor. Dat hoeft niet.
    Het mag natuurlijk wel

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 10:51 ]


    take me back to the basics and the simple life