• Hey (: Ik ben net nieuw op Q en omdat ik me deze vakantie waarschijnlijk ga vervelen, ben ik opzoek naar wat story's! Als jij een
    story hebt die past bij waar ik van houd, plaats hem absoluut, want ik neem sowieso een kijkje en als het me aanspreekt zeker een
    abo en een kudo! (:

    # Hogwarts story (geen harry, ron, malfoy enz erin. Met OC's maar leraren enzo mogen wel al bestaan haha)
    # The Hunger Games story (ook hier alleen met OC)
    # Harry Styles fanfic (waarin 1D niet bestaat.)
    # Onbekende personen (graaagggg!!)
    # Chicklits
    # Fantasy, maar niet met monsters, vampieren enz. Zoiets als Divergent, THG enz (:


    too rad to be this sad

    Foto's klikken voor storie.

    .



    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.

    Sci-fi en onbekende personen

    En



    Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien. Het land is ontstaan door de fantasieen van kinderen dat later tot leven is gebracht.
    Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde.
    Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.

    Fantasie// Onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:58 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Voor Harry fanfics raad ik je aan om bij de stories van Stylicious te gaan kijken :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    En fantasy stories met geesten?


    Some people are art and do art at the same time

    Als je Harry Potter stories zoekt, moet je sowieso bij Square zijn. ^^
    Voor de rest heb ik zelf nog een aantal OP's, die eigenlijk allemaal in het fantasy en/of science fiction genre zitten.

    1.



    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de link
    ~ Lichtjes geïnspireerd door het boek Gone en de anime Guilty Crown
    ~ Drama, fantasy/Sci-Fi, waarschuwing voor moord, zelfmoord, eventuele slash relaties/gevoelens en gevechten
    ~ Soundtrack



    2.



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story



    3.


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kijk op mijn profiel, ik kan geen links plaatsen nu.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?

    Proloog
    Mijn ogen waren open, maar ik kon niets zien. Ik was gewaarschuwd. De duisternis zou me te pakken krijgen. Mijn hoofd was een chaos, ik kon de vitale functies van mijn lichaam niet uit elkaar houden. Ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen, ik was niets. Ik had alleen nog mijn gedachtes, mijn geest was nog bij me. Dat was een troostende gedachte, de gedachte aan het feit dat ik mijn gedachtes nog had. Zacht geklop. Geklop op mijn hoofd? Ik wist het niet. Het zou net zo goed geklop op mijn buik kunnen zijn, of in mijn tenen.


    Verder lezen? http://www.quizlet.nl/chapters/1133326/proloog/

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:16 ]


    • Truth is relative. Pick one that works. •

    Succulent schreef:
    Hey (: Ik ben net nieuw op Q en omdat ik me deze vakantie waarschijnlijk ga vervelen, ben ik opzoek naar wat story's! Als jij een
    story hebt die past bij waar ik van houd, plaats hem absoluut, want ik neem sowieso een kijkje en als het me aanspreekt zeker een
    abo en een kudo! (:

    # Hogwarts story (geen harry, ron, malfoy enz erin. Met OC's maar leraren enzo mogen wel al bestaan haha)
    # The Hunger Games story (ook hier alleen met OC)
    # Harry Styles fanfic (waarin 1D niet bestaat.)
    # Onbekende personen (graaagggg!!)
    # Chicklits
    # Fantasy, maar niet met monsters, vampieren enz. Zoiets als Divergent, THG enz (:


    Hier kan ik zo chagrijnig om worden. Vooral omdat alle media alleen maar op Harry gericht zijn. Het is One Direction en niet Harry en de rest. Natuurlijk, als jij Harry leuk vind dan mag je dat zeker vinden. Ik wou dit alleen graag even kwijt.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    neem maar een kijkje op mijn profiel zou ik zeggen. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I'm not her • Styles


    To love is to destroy.



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands

    Refuser schreef:
    (...)

    Hier kan ik zo chagrijnig om worden. Vooral omdat alle media alleen maar op Harry gericht zijn. Het is One Direction en niet Harry en de rest. Natuurlijk, als jij Harry leuk vind dan mag je dat zeker vinden. Ik wou dit alleen graag even kwijt.


    Oh, zo bedoelde ik het totaal niet haha. Maar ik vind Harry de leukste en lees het liefst story's waarin hij voorkomt, en sowieso houd ik niet zo van 1D story's waarin 1D echt bestaat. Maar als iemand een Niall story heeft zonder 1D of een van de andere leden wil ik doe ook best lezen, maar mijn voorkeur gaat gewoon naar Harry haha.

    Thanks iedereen, ik ga nu alles even bekijken! ^^


    too rad to be this sad

    Ik zit nu op mijn mobiel dus kan even geen linkjes plaatsen, maar ik heb veel onbekende personen erop staan. Momenteel ben ik erg actief op het verhaal Rhan-niet alles is wat het lijkt. (dit wordt een trilogie)
    Maar ik wil binnenkort ook weer aan mijn andere verhalen schrijven.


    xxx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    In this dangerous world, every step might be the last one.
    Wherever you are, the death is behind you, waiting for you.
    We keep fighting for what we want,
    'Cause if we die,
    We've got nothing to lose.
    Everything is taken by them
    In the dance of the death
    Where the rebellions are the choreography,
    Where the insurgents are the dancers,
    And the death is the slayer,
    Waiting for his next victim.


    † Kan gewelddadige scènes bevatten
    † Gwendolyn Olivia Martch
    † Aiden Christopher Ravor
    † Speelt zich af in het voormalige West-Europa
    † Sci-Fi, Drama, Actie, Avontuur
    † Geschreven en bedacht door mij


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, houdt de regering het stil voor het volk. Meteen beginnen ze met onderzoeken naar een medicijn en omdat ze de burgers erbuiten willen houden, gebruiken ze gevangenen als proefpersonen.
    Gwendolyn Olivia Martch werkt in het onderzoekscentrum als stagiaire en doet van alles. Van inentingen tot gesprekken met de proefpersonen om te kijken, hoe ze er mentaal aan toe zijn. Al meerdere keren heeft ze op het punt gestaan om mensen te vertellen wat er aan de hand is, dat ze moeten vluchten voor het virus, maar ze durft het niet door de Argusogen van de directeur.
    Aiden Christopher Leopard is één van de gevangenen. Met zijn 19 jaar heeft hij de laatste 3 jaar van zijn leven in een cel doorgebracht, voor moord. Wanneer hij hoort dat hij weg kan uit de gevangenis, weet hij niet wat hij moet denken. 25 jaar minder celstraf, maar wat staat er tegenover?
    Gwen en Aiden komen contact in elkaar en blijken oude bekende te zijn. Aiden wil hulp van Gwen en Gwen wil informatie, eerlijke ruil, toch?
    Ondertussen is er een kleine groep van mensen ontstaan, die van het bestaan van de proeven af weten. En ook dat de proeven er niet zo lief aan toe gaan. Het begint met kleine opstanden, die steeds verder uit de hand lopen. Ze willen de plekken innemen van de gevangenen, ze willen dat er mensen vrijwillig dit gaan doen, in plaats van de gedwongen mensen.
    Maar ze realiseren zich niet dat de proeven niet zachtaardig zijn, maar dodelijk.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik heb wel een Harry Potter... geen Draco en de meest bekende personages doen er in de story niet heel erg aan toe, alleen Teddy, Nynphadora en Andromeda zijn echt belangrijk. Ik-persoon en andere hoofdpersonen muv Teddy zijn OC.
    Het is een soort next generation;

    Well; I'm a true Hufflepuff
    Blythe en Bailey zijn een zestienjarige tweeling.
    Bailey is een tovenaar. Zijn zusje Blythe is een dreuzel, tenminste... daar waren ze van overtuigd voor die ene brief.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent