• Ik heb het over Selena Gomez en Demi Lovato. Ik heb ze altijd al een leuk duo gevonden en ik meen me te herinneren dat het even niet goed ging tussen hen, maar omdat ik hun niet ieder uur van de dag volg heb ik ook totaal geen idee of die nog steeds vrienden zijn. Ik hoop van wel, want ik vind die echt stralen naast elkaar. Kan iemand hier antwoord op geven?
    Thanks anyways.



    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 19:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze hebben nu allebei een andere bff. De ene gaat om met Taylor Swift en de andere -ik dacht- met Miley Cyrus.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ze doen normaal tegen elkaar, maar zijn geen beste vrienden meer. Ah well, Selena heeft het zelf gedaan. (:


    To infinity and beyond •

    Het is een tijdje heel slecht gegaan tussen die twee, en nu gaat het wel weer, maar ze zijn geen beste vriendinnen meer. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wist al waarover dit ging voor ik het gelezen had haha :Y) Ja ik vind die twee ook zo leuk samen. Wat is er eigenlijk gebeurd? :3

    Sneasel schreef:
    Het is een tijdje heel slecht gegaan tussen die twee, en nu gaat het wel weer, maar ze zijn geen beste vriendinnen meer. (:
    Hoe kom het eigenlijk, want ik heb het nooit geweten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Had dat niks met Nick Jonas te maken?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Passerby schreef:
    (...)Hoe kom het eigenlijk, want ik heb het nooit geweten.


    Het ging een hele tijd slecht met Demi, zoals je misschien wel weet. En Selena heeft haar gewoon niet echt gesteund in die tijd. En voor dat, waren er al kleine ruzies om verscheidene dingen. Zoals heel veel 'bff's' hebben.


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    (...)

    Het ging een hele tijd slecht met Demi, zoals je misschien wel weet. En Selena heeft haar gewoon niet echt gesteund in die tijd. En voor dat, waren er al kleine ruzies om verscheidene dingen. Zoals heel veel 'bff's' hebben.
    Maar die liet toch wel van dr horen toen die in rehab zat?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maiko schreef:
    (...)

    Het ging een hele tijd slecht met Demi, zoals je misschien wel weet. En Selena heeft haar gewoon niet echt gesteund in die tijd. En voor dat, waren er al kleine ruzies om verscheidene dingen. Zoals heel veel 'bff's' hebben.


    Had ze ook Taylor Lautner niet versierd terwijl ze wist dat Demi hem leuk vond?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ninetales schreef:
    Had dat niks met Nick Jonas te maken?
    Had Selena daar niet mee en Demi met Joe of ben ik nu zo fout?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Renegade schreef:
    Ik wist al waarover dit ging voor ik het gelezen had haha :Y) Ja ik vind die twee ook zo leuk samen. Wat is er eigenlijk gebeurd? :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Passerby schreef:
    (...)Had Selena daar niet mee en Demi met Joe of ben ik nu zo fout?

    Ik weet 't niet ;x Ik weet wel dat er een jongen voor iets tussen zat, maar welke...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind het jammer dat ze geen echte vriendinnen meer zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het jammer dat ze geen echte vriendinnen meer zijn
    Ja ik ook, echt triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ninetales schreef:
    (...)
    Ik weet 't niet ;x Ik weet wel dat er een jongen voor iets tussen zat, maar welke...
    Zou kunnen, maar ik heb er geen idee van. Kzou het wel graag willen weten natuurlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?