• Hooiii,

    Ik zoek rollen voor een verhaal over de Janoskians. De beschrijving kan ik nog niet geven want het moet een verrassing zijn.

    Ik zoek:
    Vriendin Beau
    Vriendin Jai (Ariana en Jai zijn niet samen)
    Crush James
    Beste vriendin hoofdpersoon
    Goeie vriendin hoofdpersoon
    Aartsvijand Luke
    Aartsvijand Hoofdpersoon

    Als je intresse hebt vul dan dit lijstje in:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kleding smaak:
    Hobby's:
    Karakter:
    Uiterlijk liefst foto:
    Extra:

    Dankjee xx


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Rol: Vriendin Beau.
    Naam: Paige Wright.
    Leeftijd: 17 jaar. Ze verjaard op 12 Januari.
    Kleding smaak: Jane valt liever niet op. Ze draagt vaak een simpele jeans, met een t-shirt of een vest.
    Hobby's: Winkelen, lol maken, lezen.
    Karakter: Paige is een rustig meisje, die zich het liefst een beetje buiten de spotlight houd. Ze houd niet van dat soort aandacht en verdiept zich liever in een goed boek. Ze is sportief en lacht graag. Ze is een goede luisteraar en helpt anderen graag. Ze is een perfectionist en is bang om fouten ze maken. Ze is lief, zorgzaam en altijd in voor een grapje op z'n tijd. Als het er op aan komt is ze manipulerend en kan ze goed liegen.
    Uiterlijk liefst foto:


    Extra: Ze heeft een kleine piercing in haar neus en een vogeltje als symbool voor haar overleden moeder.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Rol: Crush James

    Naam: Liv Sorten

    Leeftijd: 17, jarig op 20 februari

    Kleding smaak: Ze houd ervan om leuke kleding aan te doen want dan voelt ze zich fijn!

    Hobby's: Zingen, Tekenen, Tennis, Voetbal en Dansen

    Karakter: Liv is een lief en grappig meisje! ze weet hoe ze mensen moet vermaken. Ze is heel betrouwbaar en een makkelijke prater. Ze heeft niet zoon fijn verleden gehad met dat ze gepest is enzo maar ze is er overheen al praat ze er niet echt over alleen met Jai.

    Uiterlijk liefst foto:


    LINK: http://images.wikia.com/camphalfbloodroleplay/images/a/ae/Blonde-hair-blue-eyes-girl-green-eyes-Favim.com-631509.jpg

    Extra: Ze heeft een puppy genaamd Mabel

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 19:07 ]

    Rol:
    Vriendin Jai.
    Naam:
    Alexandria Irina Ivanova. Haar naam wordt bij haar vrienden meestal afgekort naar Alex of Alexa.
    Leeftijd:
    17, geboren op zeven december.
    Kleding smaak:
    Haar kledingsmaak is niet met een woord te beschrijven. Soms een stoer setje, dan weer een mooi jurkje en een andere keer lijkt ze wel van een fotoshoot te zijn weg gelopen.
    Hobby's:
    Dansen, Modellenwerk, Schrijven, Skateboarden, Surfen, Voetbal, Basketbal en Uitgaan.
    Karakter:

    Uiterlijk liefst foto:



    Extra:
    Alexandria is Russisch, maar is niet in Rusland opgegroeid. Ze spreekt vloeiend Engels, Russisch en Spaans, ook is ze bezig om Arabisch te leren. Verder heeft ze een hond, een Chow Chow genaamd Jaxon.

    Ik maak hem nog af!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb mijn rol even aangepast haha want omdat ik zag dat degene na mij ook vriendin van jai wilde heb ik er Crush van James van gemaakt xx