• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:

    Lijst:

    Draculea - Ask
    Presence - Ask
    Aniekjuuh - Ask
    Gibbs - Ask
    Dobreva - Ask
    Scorpia - Ask
    Arratay - Ask
    Blutbad - Ask
    Irvine - Ask
    Rosarum - Ask
    Aquari - Ask
    Adnane - Ask
    jacewayland - Ask
    Felidae - Ask
    Naerys - Ask x
    Lovina - Ask
    Callitte - Ask
    Scamander - Ask
    Barnabas - Ask
    Maven - Ask
    Lasaraline - Ask
    Vlahos - Ask
    Pirouette - Ask
    Minions - Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anthoneh - Ask
    Parachutes - Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Wolfheart - Ask
    Morticia - Ask

    x = Geen vragen stellen over Q.

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de "anonimiteit" misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:59 ]

    Felidae schreef:
    (...)
    Laten we het bij elkaar doen!

    Maar ik wil nu gaan slapen. :x.
    Ik doe het morgen! Dan krijg je een heel rijtje van mij, meid, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Gibbs & Felidae: Oh, lol, ik zet wel even '- Malafide' erachter, want dan weten jullie dat die van mij komt. :'D

    Oh, fuck. Ik ben vergeten dat bij Gibbs te doen. :'D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 23:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    @Gibbs & Felidae: Oh, lol, ik zet wel even '- Malafide' erachter, want dan weten jullie dat die van mij komt. :'D

    Oh, fuck. Ik ben vergeten dat bij Gibbs te doen. :'D


    Hahahahha is helemaal goed joh. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahahahha is helemaal goed joh. :'D

    Vind je dat zo grappig? :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    @Gibbs & Felidae: Oh, lol, ik zet wel even '- Malafide' erachter, want dan weten jullie dat die van mij komt. :'D

    Oh, fuck. Ik ben vergeten dat bij Gibbs te doen. :'D

    Het gaat om de vragen!
    Waarom krijg ik trouwens niets van jou? Ik ben je zus nog wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malafide schreef:
    (...)
    Vind je dat zo grappig? :x


    Nah, het is lief dat je erachter wilt zetten dat het van jou komt, maar volgens mij doe jij die vragen anoniem, toch? En ik dacht eigenlijk al dat het van jou was. Daarom vind ik het grappig. ;p

    Niet slecht bedoelt dus ofseu hoor ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Morticia schreef:
    (...)
    Het gaat om de vragen!
    Waarom krijg ik trouwens niets van jou? Ik ben je zus nog wel.

    Don't care.
    Je krijgt dan geen serieuze vragen van mij en dat weet je. Wil je vragen? Wacht maar in bed, lol. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nah, het is lief dat je erachter wilt zetten dat het van jou komt, maar volgens mij doe jij die vragen anoniem, toch? En ik dacht eigenlijk al dat het van jou was. Daarom vind ik het grappig. ;p

    Niet slecht bedoelt dus ofseu hoor ;)

    Oh, haha, oké. Ja, klopt, ik doe die vragen anoniem (vandaar de '- Malafide' erachter), omdat ik geen account heb. Ah, vandaar. Wat vond je van mijn vraag? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het ook gemaakt klik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Malafide schreef:
    (...)
    Oh, haha, oké. Ja, klopt, ik doe die vragen anoniem (vandaar de '- Malafide' erachter), omdat ik geen account heb. Ah, vandaar. Wat vond je van mijn vraag? ^^


    Die over de rand heen plassen vond ik zwaar geniaal, en die over de willekeurige omgeving moest ik toch wel even bij nadenken.

    Ik ben trouwens curious: Ben jij wel op een account als je die vragen anoniem stelt, of niet? En zo niet; krijg je dan wel de gegeven antwoorden te zien? Zou wel zo leuk zijn namelijk. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Festus schreef:
    Ik heb het ook gemaakt klik


    Yaay, ik volg jou!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh god ik snap die vraag die ik kreeg nu pas hahaha XD.
    "Waarom moet je voor steelpannen betalen?"
    I was like "...whut?" but now I get it. (':
    Kwam die ook van jou, Malafide?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gibbs schreef:
    (...)

    Die over de rand heen plassen vond ik zwaar geniaal, en die over de willekeurige omgeving moest ik toch wel even bij nadenken.

    Ik ben trouwens curious: Ben jij wel op een account als je die vragen anoniem stelt, of niet? En zo niet; krijg je dan wel de gegeven antwoorden te zien? Zou wel zo leuk zijn namelijk. (:

    Haha, nee, dat over de rand plassen kwam niet van mij. Die van de willekeurige omgeving was van mij.

    En nee, ik ben niet op een account. Ik heb er toch geen? ;p. Je kan ook vragen stellen zonder account en ik kan die antwoorden wel gewoon zien die mensen erop geven. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Oh god ik snap die vraag die ik kreeg nu pas hahaha XD.
    "Waarom moet je voor steelpannen betalen?"
    I was like "...whut?" but now I get it. (':
    Kwam die ook van jou, Malafide?

    Hahahahaha. Iedereen denkt dat ik een of andere gek ben ofzo? :'). Maar nee, die kwam niet van mij. ;p Ik zal wel voortaan '- Malafide' erachter zetten ofzo. Dan weten jullie welke van mij komen. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, nee, dat over de rand plassen kwam niet van mij. Die van de willekeurige omgeving was van mij.

    En nee, ik ben niet op een account. Ik heb er toch geen? ;p. Je kan ook vragen stellen zonder account en ik kan die antwoorden wel gewoon zien die mensen erop geven. :]


    Ohjah, jij hebt geen account idd, oeps. x)
    Maar wel leuk dat je toch de antwoorden kan zien. Nu vraag ik me wel af van wie die vraag was over het over de rand heen plassen... :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •