• Hoi iedereen,
    Nadat ik een reclame heb gezien op de tv kreeg ik een idee voor een nieuwe story.
    Er worden kinderen van de straat af geplukt en gevangen genomen door volwassenen. Ze worden meegenomen naar een ondergrondse arena. Nadat ze zijn gekeurd worden ze gebruikt voor gevechten. Iedere volwassen heeft zijn eigen kinderen die hij of zij als Pokemons tegen elkaar zet tot de dood er op volgt. Ze worden helemaal kort en klein geslagen en geschopt door de tegenstanders. Als het kind wint verdient de "eigenaar" veel geld. Als het kind verliest en nog niet dood is word het vaak verschrikkelijk mishandelt uit woede. Zal iemand ooit te weten komen wat er met de kinderen gebeurt? Zal iemand er ooit een einde aan maken?

    Ik ben al begonnen :]
    KLIK ^^

    Ik weet niet of het iets is wat gelezen zou worden dus graag jullie meningen :]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 9:47 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hm, ik heb het niet zo op de complete mishandeling van kinderen, ondanks dat het maar een verhaal is. Ik zou de leeftijd wat opschroeven...

    Draculea schreef:
    Hm, ik heb het niet zo op de complete mishandeling van kinderen, ondanks dat het maar een verhaal is. Ik zou de leeftijd wat opschroeven...


    Mijn bedoeling is dat het kinderen van 12 t/m 16 zijn :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het klinkt heel leuk. Maar ik twijfel of ik het wel zou lezen. Misschien dat ik de eerste paar hoofdstukjes afwacht. Verder wel heel orgineel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Het klinkt heel leuk. Maar ik twijfel of ik het wel zou lezen. Misschien dat ik de eerste paar hoofdstukjes afwacht. Verder wel heel orgineel.

    Dankjewel :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb een beetje hetzelfde als Draculea. Maar waarschuw me maar, ik wil het wel proberen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is wel iets wat ik zou lezen ja (mits het goed geschreven is natuurlijk). Het doet me een beetje denken aan de Hongerspelen haha. Klinkt iig awesome!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Yeey Thanks guys (A)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou het waarschijnlijk lezen, hoewel het deels van je schrijfstijl en Nederlandse taal afhangt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Interssant. Ik denk wel dat het leuk is om te lezen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Het doet me denken aan de clip van Radioactive van Imagine dragons. Teveel Imagine dragons is ook niet goed.


    Searching heavens for another earth

    Hmm, als de kinderen niet willen vechten dan lijkt het me logisch dat de volwassenen vrij weinig kunnen doen... :p

    Maar verder vind ik het wel een origineel, maar ik denk dat ik je schrijfstijl even wil bekijken eerst. (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 23:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hmm, als de kinderen niet willen vechten dan lijkt het me logisch dat de volwassenen vrij weinig kunnen doen... :p

    Maar verder vind ik het wel een origineel, maar ik denk dat ik je schrijfstijl even wil bekijken eerst. Dus ik kijk eventjes bij de story en zie dan wel of ik verder lezen zal of niet. (:


    Ik moet er nog mee beginnen (A)
    en als de kinderen niet willen vechten worden ze gewoon de arena in gesleurd en gedwongen :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Ik moet er nog mee beginnen (A)
    en als de kinderen niet willen vechten worden ze gewoon de arena in gesleurd en gedwongen :]


    Ja daar kwam ik achter dus ik heb mijn reactie al aangepast. :'D

    Hoe worden die kinderen dan gedwongen? Ik ben benieuwd wat je ervan maken zult!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ja daar kwam ik achter dus ik heb mijn reactie al aangepast. :'D

    Hoe worden die kinderen dan gedwongen? Ik ben benieuwd wat je ervan maken zult!! (:


    Ga ik nog even bekijken ^^
    Ik ga er waarschijnlijk zomenteen aan beginnen :]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 23:36 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het lijkt ergens op Hg. Misschien zal ik het lezen, als je schrijfstijl me goed bevalt. Ik ben nogal kieskeurig als het om schrijfstijl gaat.


    -