• Het leek me handig om alle Ask-accounts van de Q-users hier in een topic te zetten zodat we elkaar kunnen doodspammen. c:

    Lijst:

    Draculea - Ask
    Presence - Ask
    Aniekjuuh - Ask
    Gibbs - Ask
    Dobreva - Ask
    Scorpia - Ask
    Arratay - Ask
    Blutbad - Ask
    Irvine - Ask
    Rosarum - Ask
    Aquari - Ask
    Adnane - Ask
    jacewayland - Ask
    Felidae - Ask
    Naerys - Ask x
    Lovina - Ask
    Callitte - Ask
    Scamander - Ask
    Barnabas - Ask
    Maven - Ask
    Lasaraline - Ask
    Vlahos - Ask
    Pirouette - Ask
    Minions - Ask
    PUKKELxDING - Ask
    Anthoneh - Ask
    Parachutes - Ask
    JulieH - Ask
    JamesPotter - Ask
    Wolfheart - Ask
    Morticia - Ask

    x = Geen vragen stellen over Q.

    Mag ik mensen erop wijzen dat sommige berichten heel erg pijnlijk kunnen zijn. Ga alsjeblieft niet zielig doen en de "anonimiteit" misbruiken. Schelden is niet stoer. Ik weet natuurlijk niet of de haatberichten van Q komen, maar ik wil dit gewoon even duidelijk maken.
    Mocht je dit wel doen; wat leuk, je hebt weer een paar seconden verspilt van je leven. Voel je je nu beter over jezelf door anderen de grond in te stampen?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:59 ]

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ja, voor wat stond die letter eigenlijk? :'D


    Voor de eerste letter op m'n toetsenbord die ik nodig had genoeg tekens te zetten om enkel nog "ik ben" te kunnen typen, en mijn naam niet meer ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    http://ask.fm/yerawizardamber

    Mijn Ask :)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 18:45 ]

    Yo. Vraag mij wat je wilt, maar ga me niet beledigen. Dan ben ik bang dat ik je moet uitleveren aan de duivel.
    Klikkkkk. Ask me anything!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De mijne

    ask.fm/EriekaKillsU


    26 - 02 - '16

    Waar blijven de vragen?


    Physics is awesome

    LOL. Ik wilde net zeggen; ik heb gelukkig nog geen 'slut' berichten gekregen, maar blijkbaar wel. :')
    En wat nou als ik kan achterhalen wie het vroeg hmmm? Dat zou toch wel eng zijn voor die persoon.

    Zoek het uit Laura ^^

    Ik kreeg deze:
    Aandachtszoeker.. kill yourself.. aandachtslet is een beter woord ervoor, I think... Bitch.
    En ik antwoordde dit :'D :

    Okay, let's get things straight. "Kill yourself" is één van de fucking ergste dingen die je tegen iemand kunt zeggen. Voor sommige mensen is dat een trigger, een soort van teken dat diegene dat daadwerkelijk moet doen. Dus om het even duidelijk voor je te maken, je bent ontzettend triest en laag bezig. Als ik nu mezelf daadwerkelijk om het leven zou brengen, dan is dat jouw schuld. Gelukkig sta ik boven dit alles en heb ik eigenlijk een prima leven.
    Het is onwijs slecht van iemand om te zeggen kill yourself. Wat velen niet realiseren is dat mensen eigenlijk gevoelens hebben en hierdoor dus echt serieus zich slechter voelen. Er zijn jaarlijks veel te veel jongeren die zelfmoord plegen. Elke jongere die zelfmoord pleegt, is er eentje te veel.
    Het boeit mij dus geen ene fuck dat je me een aandachtszoeker noemt, because to be honest, je bent er nu zelf eentje door te proberen een reactie bij me uit te lokken die me waarschijnlijk voor schut zet, maar hey, ik ben degene die jou nu uitlacht om jouw trieste gedoe. Dan de aandachtslet. Je bent daar een 's' vergeten, het is aandachtsslet, niet aandachtslet. Je mag toch echt een betere grammatica krijgen, liefje. En ten derde, I couldn't care less, ja, ik ben een bitch, who cares? I don't.
    Als je denkt dat dit soort dingen grappig zijn, dan ben je te laag voor woorden en kun je beter eerst naar jezelf kijken voordat je zegt dat iemand zelfmoord moet plegen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Zoek het uit Laura ^^

    Ik kreeg deze:
    Aandachtszoeker.. kill yourself.. aandachtslet is een beter woord ervoor, I think... Bitch.
    En ik antwoordde dit :'D :
    Okay, let's get things straight. "Kill yourself" is één van de fucking ergste dingen die je tegen iemand kunt zeggen. Voor sommige mensen is dat een trigger, een soort van teken dat diegene dat daadwerkelijk moet doen. Dus om het even duidelijk voor je te maken, je bent ontzettend triest en laag bezig. Als ik nu mezelf daadwerkelijk om het leven zou brengen, dan is dat jouw schuld. Gelukkig sta ik boven dit alles en heb ik eigenlijk een prima leven.
    Het is onwijs slecht van iemand om te zeggen kill yourself. Wat velen niet realiseren is dat mensen eigenlijk gevoelens hebben en hierdoor dus echt serieus zich slechter voelen. Er zijn jaarlijks veel te veel jongeren die zelfmoord plegen. Elke jongere die zelfmoord pleegt, is er eentje te veel.
    Het boeit mij dus geen ene fuck dat je me een aandachtszoeker noemt, because to be honest, je bent er nu zelf eentje door te proberen een reactie bij me uit te lokken die me waarschijnlijk voor schut zet, maar hey, ik ben degene die jou nu uitlacht om jouw trieste gedoe. Dan de aandachtslet. Je bent daar een 's' vergeten, het is aandachtsslet, niet aandachtslet. Je mag toch echt een betere grammatica krijgen, liefje. En ten derde, I couldn't care less, ja, ik ben een bitch, who cares? I don't.
    Als je denkt dat dit soort dingen grappig zijn, dan ben je te laag voor woorden en kun je beter eerst naar jezelf kijken voordat je zegt dat iemand zelfmoord moet plegen.

    Wow, haha. Ik ga het straks even liken c:.
    Gelukkig nog geen slutberichten gekregen, maar iemand vond me lang geleden zielig. Ik heb toen gezegd dat anons pas zielig zijn, ik heb er nooit meer iets over gehoord.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Wow, haha. Ik ga het straks even liken c:.
    Gelukkig nog geen slutberichten gekregen, maar iemand vond me lang geleden zielig. Ik heb toen gezegd dat anons pas zielig zijn, ik heb er nooit meer iets over gehoord.


    Aw yeah ^^ Anons hoeven echt niet met dat soort dingen bij mij aan te komen hahaha, want dan kan ik wel met een "oke, whatever" aankomen, maar dan leg ik ze toch liever haarfijn uit hoe ik erover denk ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Niice. Ik ga jullie even helemaal volspammen. :Y)

    Irvine schreef:
    Zoek het uit Laura ^^

    Ik kreeg deze:
    Aandachtszoeker.. kill yourself.. aandachtslet is een beter woord ervoor, I think... Bitch.
    En ik antwoordde dit :'D :
    Okay, let's get things straight. "Kill yourself" is één van de fucking ergste dingen die je tegen iemand kunt zeggen. Voor sommige mensen is dat een trigger, een soort van teken dat diegene dat daadwerkelijk moet doen. Dus om het even duidelijk voor je te maken, je bent ontzettend triest en laag bezig. Als ik nu mezelf daadwerkelijk om het leven zou brengen, dan is dat jouw schuld. Gelukkig sta ik boven dit alles en heb ik eigenlijk een prima leven.
    Het is onwijs slecht van iemand om te zeggen kill yourself. Wat velen niet realiseren is dat mensen eigenlijk gevoelens hebben en hierdoor dus echt serieus zich slechter voelen. Er zijn jaarlijks veel te veel jongeren die zelfmoord plegen. Elke jongere die zelfmoord pleegt, is er eentje te veel.
    Het boeit mij dus geen ene fuck dat je me een aandachtszoeker noemt, because to be honest, je bent er nu zelf eentje door te proberen een reactie bij me uit te lokken die me waarschijnlijk voor schut zet, maar hey, ik ben degene die jou nu uitlacht om jouw trieste gedoe. Dan de aandachtslet. Je bent daar een 's' vergeten, het is aandachtsslet, niet aandachtslet. Je mag toch echt een betere grammatica krijgen, liefje. En ten derde, I couldn't care less, ja, ik ben een bitch, who cares? I don't.
    Als je denkt dat dit soort dingen grappig zijn, dan ben je te laag voor woorden en kun je beter eerst naar jezelf kijken voordat je zegt dat iemand zelfmoord moet plegen.

    Dat ga ik liken!
    En helaas kan ik niet uitzoeken wie het zei... zucht. Stomme zielige mensen.

    Irvine schreef:
    Zoek het uit Laura ^^

    Ik kreeg deze:
    Aandachtszoeker.. kill yourself.. aandachtslet is een beter woord ervoor, I think... Bitch.
    En ik antwoordde dit :'D :
    Okay, let's get things straight. "Kill yourself" is één van de fucking ergste dingen die je tegen iemand kunt zeggen. Voor sommige mensen is dat een trigger, een soort van teken dat diegene dat daadwerkelijk moet doen. Dus om het even duidelijk voor je te maken, je bent ontzettend triest en laag bezig. Als ik nu mezelf daadwerkelijk om het leven zou brengen, dan is dat jouw schuld. Gelukkig sta ik boven dit alles en heb ik eigenlijk een prima leven.
    Het is onwijs slecht van iemand om te zeggen kill yourself. Wat velen niet realiseren is dat mensen eigenlijk gevoelens hebben en hierdoor dus echt serieus zich slechter voelen. Er zijn jaarlijks veel te veel jongeren die zelfmoord plegen. Elke jongere die zelfmoord pleegt, is er eentje te veel.
    Het boeit mij dus geen ene fuck dat je me een aandachtszoeker noemt, because to be honest, je bent er nu zelf eentje door te proberen een reactie bij me uit te lokken die me waarschijnlijk voor schut zet, maar hey, ik ben degene die jou nu uitlacht om jouw trieste gedoe. Dan de aandachtslet. Je bent daar een 's' vergeten, het is aandachtsslet, niet aandachtslet. Je mag toch echt een betere grammatica krijgen, liefje. En ten derde, I couldn't care less, ja, ik ben een bitch, who cares? I don't.
    Als je denkt dat dit soort dingen grappig zijn, dan ben je te laag voor woorden en kun je beter eerst naar jezelf kijken voordat je zegt dat iemand zelfmoord moet plegen.


    Jezus, wat een goede reactie! Ik ga het nu liken ^^
    Laura, succes! Ook jouw reactie like ik. Serieus, wat haat ik anon'tjes.


    Some people are art and do art at the same time

    Irvine schreef:
    Zoek het uit Laura ^^

    Ik kreeg deze:
    Aandachtszoeker.. kill yourself.. aandachtslet is een beter woord ervoor, I think... Bitch.
    En ik antwoordde dit :'D


    Kut mensen.. Tegen mij zeiden ze: Vieze slet... Slut... Kill yourself...

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:30 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Kut mensen.. Tegen mij zeiden ze: Vieze slet... Slut... Kill yourself...

    Serieus, ik vond je reactie van het gekkenhuis g-en-i-a-a-al!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kom op mensen, spam me please. :'D