• Hey beste mensen van de vondst van Athene!
    Na een overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat we weer verder gaan met het oude verhaal. Je mag een nieuw karakter aanmaken maar het zou fijn zijn als je je oude personage behoudt en niet iedereen een nieuwe neemt.
    Nieuwe mensen zijn ook altijd welkom! Er zijn ook nog mensen die pas meedoen sinds een nieuw verhaal en dus nog geen personage hebben in deze RPG. Dus er zijn genoeg nieuwe rollen dus maak alsjeblieft niet te veel nieuwe personages aan. Als er iets mis was aan je vorige personage mag je dat best aan passen, maar behoud alsjeblieft je oude gast.

    Het waren twee gewone archeologen, ze deden gewoon hun werk, niks aan de hand toch? Tot ze een lichaam, totaal bewaard gebleven vinden. Nog nooit eerder hadden de oude goden zich getoond op aarde, maar dit was een noodzaak. Het lichaam van de al lang geleden vermiste Athene was gevonden.
    Eerst wilden de archeologen hem wel geven, de goden zouden hen met fantastische geschenken belonen. Toen zij hoorde dat het het lichaam van Athene was veranderden zij hun zaak. Het lijk beschikt over enorme krachten.

    Het is inmiddels een aantal jaren verder en nog steeds is er oorlog. Wie mag het lijk nou hebben. Niemand weet dat de geest van Athene het lichaam verlaten heeft. Uitverkoren worden door haar gestuurd naar Blogia.Halfgoden, vampiers, element beheersers, weerwolven, boven intelligenten. Van alles en nog wat kwam er in het hoog gebergte in de Himalaya om in Blogia lessen te volgen. Daar waren uiterste krachtige en intelligente leraren die deze jongeren zouden leren de wereld te redden van de totale ondergang.

    Geïnteresseerd?
    reageer dan.
    In je bericht moet staan:
    -Naam
    -Leeftijd
    -Kracht/wezen
    -Bijzonderheden
    -Foto
    -Als je die hebt een dier + leeftijd + naam + bijzonderheden + foto

    Als je je hebt aangemeld kun je naar deze topic om te beginnen met spelen


    Dit zijn alle topic die wij inmiddels al (gedeeltelijk) vol hebben gespamd
    Eerste DVVA
    1e Rollentopic
    1e topic
    2e topic
    3e topic
    4e topic
    5e topic
    Praattopic 1
    Tweede DVVA
    2e rollentopic/ 6e topic
    Derde DVVA
    3e rollentopic/ 7e topic
    8e topic

    Ik zal straks verder gaan met de begin post uitbreiden, maar nu eerst hw!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:25 ]


    ©1998

    Volgens mij gaat echt niemand van jullie nog reageren, ik denk dat er nog 2 mensen zijn die eigenlijk door willen met de rpg.. en ik misschien maar je weet hoe ik ben...


    ©1998

    Naam: Sherina
    Leeftijd: 18
    Kracht/wezen: Halfgod, half elf (komt ze achter)
    Bijzonderheden: Sherina is een afstammeling van de uitverkorenen van Artemis, de god van de maan en de jacht, beschermer van de jeugd en vrouwen. Ze kan goed omgaan met een pijl en boog. Sherina is verlegen en klein, maar ze kan meer dan je verwacht. Haar elvenkant geeft haar de kracht van watersturen.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 19:11 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Naam: Damien
    Leeftijd: 20
    Kracht/wezen: Halfgod
    Bijzonderheden: Hij is de zoon van Hades, de god van de onderwereld en heerser over de doden, Damien bezit geen van de krachten van zijn vader, hij is opgevoed door een koningspaar in Zwitserland, hier in het hof heeft hij geleerd een zwaard te gebruiken, verder kan hij ook vuur besturen, maar hij is hier ongeleerd in. Damien spreekt net genoeg Nederlands om het te kunnen verstaan maar hij praat met een accent en vind het moeilijk kloppende zinnen te maken en daarom praat hij weinig. Hij bespeelt ook verschillende typisch klassieke muziek instrumenten als viool en piano etc.
    Foto:

    Deviant door: PsychoAnn

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 22:37 ]


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Ik wil wel graag Clair behouden, maar ben een beetje in de war met alle topics, moet ik opnieuw inschrijven. En waar gaan we dan verder met posten...


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    whitegamma schreef:
    Ik wil wel graag Clair behouden, maar ben een beetje in de war met alle topics, moet ik opnieuw inschrijven. En waar gaan we dan verder met posten...


    In dit topic moet je de clair op nieuw neer zetten, en dan gaan we verder met het verhaal in topic 8


    ©1998

    naam: Clair Sunlay
    soort: half vampier half weerwolf
    leeftijd: 16
    karakter: Clair is lief en zorgzaam. maar soms wel een beetje overbezorgd. Dit komt voor een groot gedeelte door haar verleden. Ze is snel bang en van streek en heeft nogal een probleem met het drinken van mensenbloed. Namelijk dat ze het bijna niet onder controle heeft.
    kracht: vriendschappen beinvloeden
    bijzonderheden: Clair heeft een bepaalde aantrekkingskracht waardoor alle jongens haar leuk vinden. Ze heeft hier een hekel aan en gebruikt het alleen als het echt niet anders kan. Ondanks dit heeft ze nog geen enkele ervaring in de liefde.

    http://us.123rf.com/400wm/400/400/keeweeboy/keeweeboy0902/keeweeboy090200063/4303451-blond-meisje.jpg


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Zo goed??


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    whitegamma schreef:
    Zo goed??


    yup


    ©1998

    Naam: Sarah Benjamins
    Leeftijd: 20
    Krachten: 1: Ze kan met haar ogen voorwerpen laten bewegen, maar ook water en vuur
    2: Ze kan mensen hersenspoelen met haar ogen maar ook als ze haar vinger op je voorhoofd legd
    Beschrijving: Lilly is best stil en verlegen, maar als ze zich op haar gemak voelt zie je pas haar echte ik. Ze is druk en heeft constant zin om gevaarlijke dingen te doen. Ook is zij heel lenig en behendig met haar krachten. Ze is heel betrouwbaar en een goede vriendin. Tegen arrogante mensen kan zij niet en kan dan heel koppig worden. Verder is zij 1 meter 71. Ze heeft ook een aapje genaamd Ferine (waarbij je de laatste e nauwelijks uitspreekt).


    zo sexy lol XD

    (Ik doe niet dat rare gedoe met die pandas maar ze heeft wel een tweeling)

    Naam: Linn
    Leeftijd: 4
    Kracht: Ze kan gedachtelezen als ze je handen vast heeft


    ook al zo sexy XD

    Naam: Seth
    Leeftijd: 4
    Kracht: Hij kan ontzichtbaar worden (hij heeft hetnog nniet Bo der controle


    alleen ietsje ouder

    word gespeelt door linski
    word gespeeld door mii

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 15:45 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Klopt het dat je een tweeling kreeg toen je 11 was? Dat lijkt een niet echt een prettige zwangerschap.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    P ja wacht moet ik nog ff aanpassen><


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Aha, dat ziet er beter uit ja, en Gz met 1100 posts.


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''