• Hello!
    Ik ben op zoek naar een nieuwe animé om te kijken (en misschien verslaafd aan te raken :P)
    Ik heb er nog niet veel gezien, maar mijn absolute favorieten zijn Another en Sword Art Online.
    Het liefst in de genre horror, actie en fantasy :3


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Uhm, even in jouw genre blijvend: Mirai Nikki, Fairy Tail, Shakugan no Shana, misschien dat daar iets tussen zit? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Uhm, even in jouw genre blijvend: Mirai Nikki, Fairy Tail, Shakugan no Shana, misschien dat daar iets tussen zit? ;D


    Dankje! Ik ga even een kijkje nemen :)


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Claymore, Mirai Nikki, Elfen Lied, Deadman Wonderland, Zetman, Shingeki no Kyojin.

    Sommige zijn niet héél goed, maar vooruit, ze hebben wel allemaal bloed 8D
    Ik raad je vooral Claymore aan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Angel Beats!
    Best anime ever.
    Het is miss niet echt horror, maar het heeft wel iets van fantasy en actie in zich.
    Maar het is gewoon de beste anime die je ooit zal zien.

    Maar als je meer horror wilt, dan raad ik Higurashi aan.
    Dat schijnt een hele goede horror anime te zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wat Anime die bij jou genres passen :

    Accel world
    Kokoro Connect
    Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei - The Animation
    Rozen Maiden
    Air
    Sola
    Karin

    Ok dat zijn er een paar hopelijk zit er iets tussen (:


    Kawaii ^w^

    Rivaille schreef:
    Claymore, Mirai Nikki, Elfen Lied, Deadman Wonderland, Zetman, Shingeki no Kyojin.

    Sommige zijn niet héél goed, maar vooruit, ze hebben wel allemaal bloed 8D
    Ik raad je vooral Claymore aan.


    en One Piece


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Shiki, Mirai Nikki, Elfen lied, Deadman Wonderland, Higurashi when they cry, Hell girl (Jigouko Shoujo) , Black butler (niet echt een horror ofzo maar wel echt leuk)

    Fairy Tail, Blood Lad en Ao no Exorcist ploppen op dit moment op in mijn hoofd. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    ChetUbetcha schreef:
    (...)

    en One Piece


    One Piece is geen horror ofzo, maar wel ontzettend gaaf. :Y)
    OP is wel actie en fantasy. Echt een aanrader ook. ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 19:32 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    One Piece is geen horror ofzo, maar wel ontzettend gaaf. :Y)
    OP is wel actie en fantasy. Echt een aanrader ook. ^^


    Weet jij hoe ongelofelijk lang One Piece is? xd
    Daar zit je dan de rest van je leven aan vast.
    One piece was in de 600 miss al 700 afleveringen en gaat nog zeker 10 jaar door xd
    Ik heb zelfs gehoord dat One Piece langzamer opgang komt dan Naruto en dat kwam al langzaam opgang.
    Hahhaa, sorry, ik bedoel het helemaal niet slecht of zo, ik vind het alleen wel grappig dat je One Piece aanraad.
    Ik heb zelf One piece nooit gezien, maar wel veel over gehoord en dat heeft me nog niet echt overtuigd om het te gaan kijken.
    Sorry als ik je beldig of zo, xd maar ik ben gewoon geen grote fan van One Piece.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shame on all of you! Hoe kunnen jullie nou Fullmetal Alchemist: Brotherhood vergeten?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 20:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Shame on all of you! Hoe kunnen jullie nou Fullmetal Alchemist: Brotherhood vergeten?


    Nou, vrij simpel eigenlijk xd
    Wat ik ervan gehoord heb is het een vrij middelmatige anime die veel grappen proberen te gebruiken die eigenlijk niet echt goed vallen. Ook proberen ze veel focus te leggen op de broers Alphonse & Elric, wat eigenlijk het beste is uit de serie, maar ik denk dat de rest daar aardig onder leid en dan heb je altijd nog Gluttony. :P dat spreekt voor zich xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Nou, vrij simpel eigenlijk xd
    Wat ik ervan gehoord heb is het een vrij middelmatige anime die veel grappen proberen te gebruiken die eigenlijk niet echt goed vallen. Ook proberen ze veel focus te leggen op de broers Alphonse & Elric, wat eigenlijk het beste is uit de serie, maar ik denk dat de rest daar aardig onder leid en dan heb je altijd nog Gluttony. :P dat spreekt voor zich xd

    Pardon me? Ik heb me kapot gejankt om die anime. In Brotherhood bindt je heel erg goed met andere personages. Jij hebt het vast over de normale versie van Fullmetal Alchemist. Die zuigt hard. En wat is er mis met Gluttony?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Pardon me? Ik heb me kapot gejankt om die anime. In Brotherhood bindt je heel erg goed met andere personages. Jij hebt het vast over de normale versie van Fullmetal Alchemist. Die zuigt hard. En wat is er mis met Gluttony?


    Kapot gejankt? Als jij dat al hebt bij Full metal alchemist brotherhood dan moet je wss opgenomen worden in een psychiatrische inrichting voor emotioneel gebroken mensen als je Angel Beats! hebt gezien. Want Full alchemist brotherhood is een shounen die heeft als hoofddoel geen drama en als het drama heeft werkt het niet. Met een simpel voorbeeld als bijvoorbeeld Naruto dat ook een shounen is, kun je zien dat het ook goed kan, hoewel daar de drama ook niet altijd werkt.

    In brotherhood bind je je met slechts een enkeling aan personages, dus Gluttony valt daar ver, maar dan ook heeeeeeeeeeeel ver buiten. Het heeft een matig character development en vooral Gluttony is diep triest. De charater designes zijn aardig, behalve die van Gluttony en die grote CGI monster variant. Hier staat dus niet de voorzitter van de Gluttony fanclub. De comendy schijnt niet goed te werken en is flauw en vaak achterhaalt.

    Ik heb het niet over de normale versie, want ik denk dat ik het verschil aardig ken vanwege die enorme BROTHERHOOD dat erbij staat.

    Nou ja, zoals je wss hier boven hebt gezien, ben ik van mening dat eigenlijk vrijwel alles waardeloos is aan Gluttony, maar mij correspondent hier die vind Gluttony wel grappig om zo slecht at die is.

    Toch lijkt het me nette toevoeging om even te annonceren dat het mij is ontgaan om de serie tot mij te nemen. Toch heeft mijn correspondent mij geassisteerd bij het opstellen van deze uiterst objectieve betoog en vanuit zijn visie met 161 completed anime's op zijn lijst kan er van een betrouwbare mening worden uitgegaan.

    Dit is trouwens mijn persoonlijke en als ik het zo mag verwoorden uiterst bescheiden mening.

    Met vriendelijke groet,
    Otto Plichter :P

    We wensen u nog een fijne dag :D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dafuck is wrong with you? Hoe kun je iets beoordelen wat je niet gezien hebt :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.