• De nieuwe van Avril lavgine met Chad Kroeger.


    Take me to wonderland

    Ik vind het wel een mooie clip. Het liedje is ook goed. Het is de eerste waar ik echt tevreden over ben van haar nieuwe album. Ik vind het een mooie clip, alleen waarom die tablet? Dat past gewoon niet bij de sfeer. En Avril haar gezicht, sorry ik kan het niet netjes zeggen, maar ze ziet er zo hoerig uit. Niet haar kleding, maar gewoon die blik en die make-up... En Chad is een beetje houterig, hij staat er maar wat bij xD
    Ik vind haar gewoon heel erg veranderd, maar goed. Het is een goed nummer en ik vind de clip wel wat hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm.. Dit is zeker niet m'n favoriete nummer van haar.


    26 - 02 - '16

    Ik vind haar nog steeds een goede stem hebben, dus zo ook in dit nummer, maar ik vind het alsnog jammer dat ze erg veranderd is van hoe ze begonnen is. Die tijd vond ik haar veel beter en merkte ik ook echt dat ze haar eigen stijl had, nu bij deze clip komt ze bij mij meer over als iemand die beroemd is en hetzelfde deuntje of iets in haar muziek heeft zitten. Ik zie eigenlijk niet veel van Avril zelf meer en dat vind ik jammer, want ik vond haar echt heel goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die tablet verpest de clip echt heel erg. Lang leve sluikreclame :'D Vind het op zich wel een leuk liedje. Niet iets wat ik normaal zou luisteren, maar goed, het is beter dan wat de laatste tijd op Q wordt gepost. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vond het al helemaal leuk dat ze getrouwd waren, aangezien Avril echt een artiest is waar ik veel naar luisterde in m'n jeugd en Nickelback is één van mijn favoriete rockbands op het moment. c: Ik vind hun stemmen echt heel leuk klinken samen, mogen ze zeker vaker doen.
    Snap alleen niet waarom ze voor een nummer met zo'n thema hadden gekozen, ze hadden best wel iets kunnen doen met iets meer dynamiek, maar misschien was het ook gewoon puur om ''safe'' te spelen, gewoon om te kijken hoe het loopt en klinkt en wie weet gaan ze wel meer doen samen. c: Dat had ik dan gedaan althans, als ik als zangeres getrouwd was met een andere zanger en het klinkt een beetje goed samen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik vind het geweldig.


    -

    Ik vind Chad Kroeger geweldig, ik vind Avril geweldig, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van dit nummer moet vinden. Misschien is dit er zo een die ik eerst een paar keer moet horen voordat ik hem geweldig vind.


    Bad decisions make good stories.

    Wat houd ik toch van Avril's stem :)


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Ik vind het heel mooi, maar ik moet zó wennen aan haar nieuwe stijl.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Anarose schreef:
    Ik vind Chad Kroeger geweldig, ik vind Avril geweldig, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van dit nummer moet vinden. Misschien is dit er zo een die ik eerst een paar keer moet horen voordat ik hem geweldig vind.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Anarose schreef:
    Ik vind Chad Kroeger geweldig, ik vind Avril geweldig, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van dit nummer moet vinden. Misschien is dit er zo een die ik eerst een paar keer moet horen voordat ik hem geweldig vind.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het echt mooi, het liedje en de clip!


    16 - 09 - '17

    Ik had het duet met Chad liever wat ruiger voor me gezien (een beetje in de stijl van Nickelback zelf), maar dit klinkt zeker niet verkeerd! Alleen die reclames in Avrils clips vind ik zo overbodig, maar ja, het zal wel moeten van haar platenmaatschappij. Ook al in Rock 'n roll... Daar was de reclame overduidelijk.


    Searching heavens for another earth

    Pennybags schreef:
    Ik vind het heel mooi, maar ik moet zó wennen aan haar nieuwe stijl.


    Ik wilde juist net opmerken dat ik haar muziek vrij weinig vind verandert :p Ze komen allemaal aardig overheen vind ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind 'em heel erg leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife