• Ik weeg nu boven de xxkg.. En ik moet nog xxkg afvallen om terug onder de xx te zitten.
    Niet zo super fijn om als 18 jarige echt al met obesitas te zitten, terwijl je vroeger anorexia had. Maar ja,...
    Nu ben ik aan het denken om een vrij kleine tattoo te laten zetten op m'n pols(en). Wel pas als ik terug onder de 100kg weeg.
    Maar ik zit vast haha, ik kan maar niet beslissen wat ik liever wil.
    Een anker met tekst (maar ik wil sowieso later al een anker op mijn bovenbeen) of een maan met sterretjes en ook een woordje of gewoon op elke pols een woord.

    Wat zouden jullie kiezen van hierboven? En hebben jullie ook al tatt'jes? En wat? :D

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 okt 2013 - 22:00 ]


    Julie Jellyfish

    nerveus schreef:
    Wow... 100 is veel... sorry :X

    Maar het is wel een mooi idee. ;)


    Ook lekker aardig om te zeggen, moest dat?

    OT: Neem het geen waar jij het fijnst mee voelt. En ik zou persoonlijk geen anker kiezen, je ziet het de laatste tijd erg vaak langskomen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hmm zelf vind ik sterretjes wel leuk =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Vivere schreef:
    Super krom dat je weer geen gewicht mag noemen :')
    Anyways. Ik denk niet dat je dat aan ons moet vragen, zeker niet omdat het toch betekenis voor jezelf moet hebben..

    IKR, bullshitregel. Nu staat er 'als ik terug onder de 100 kg weeg', wat dus zegt dat ze sowieso boven de 100 weegt. Maar als je er neerzet: 'ik weeg 101 kilo' dan ben je verkeerd bezig. DAFUQ is dis shit?
    Ik zou eerder een anker nemen dan sterretjes, dat wordt al zo vaak gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    ^ Ik wilde er al bijna een klaagtopic over maken :'). In ieder geval wens ik je veel succes met je strijd om terug een gezonde BMI te krijgen!
    Ik ben zelf niet zo voor tattoo's, al zijn kleintjes nog wel leuk. Ik zou er gewoon eens heel goed over nadenken, al zou ik persoonlijk voor het maantje met sterretjes gaan. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat erg werkt is een kledingstuk kopen waarop je verliefd bent en die iets te klein te kopen, als motivatie. Ik heb het niet zo met tattoo's, daarvoor verander ik te snel van mening.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Scorpia schreef:
    (...)

    Dan zou ik het eerder verwijderen van het topic ipv het gewoon zo laten.

    OT: Zoals het je al is vermeld mag het inderdaad niet in topics, en ik heb ook geen tatoeages.

    Ik kon niet meer op mijn laptop gisteren dus daarom kon ik het niet wijzigen, mijn excuses! ;o


    Julie Jellyfish

    Redcoat schreef:
    Een tattoo is iets wat je zelf moet kiezen, omdat jij degene bent die het mooi moet vinden en d'r voor de rest van je leven aan vast zit. Als je het nog niet zeker weet, zou je dus of beter kunnen wachten of een henna-tattoo (moet je wel checken of je niet allergisch bent) laten zetten, die is maar tijdelijk. Als het je later dan niet bevalt merk je het snel genoeg en kan 'ie er gelukkig nog af.

    Ja ik weet het haha :p
    Maar ik wil ze sowieso allemaal nog ... Maar twijfel nu omdat ik echt 'n kleintje wil :/
    Dit is echt wel een goed idee met dat henna ! Ik denk dat ik dat eens moet doen ! :D
    Thanks !


    Julie Jellyfish

    Echt goed dat je er mee bezig bent met je gewicht enzo en er zo open over bent in zo verre het kan.
    Ehm pff ik zou niet weten, ik heb niet echt iets met tattoo's maar zoals iedereen het al zegt iets wat jou het meeste licht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het wordt een semicolon :3
    " ; Stay Strong ; " op mijn linker pols.
    Niet enkel voor 't gewicht maar ook omdat ik al zo vaak heb willen opgeven maar het niet heb gedaan :D


    Julie Jellyfish

    Helaas denk ik niet dat wij jou daarbij kunnen helpen. Het is jou lichaam, waar het definitief op wordt vast gezet. Het klinkt misschien cliché, maar je komt er zelf achter wat "de" tattoo wordt. Ik heb er ook jaren over gedaan voordat ik wist wat ik als eerbetoon voor een tattoo wou, duizend verschillende dingen zijn door mijn hoofd gekomen maar ineens... PATS! Daar was 'ie: Soulmates never die.

    En ik ben er nog iedere dag trots op, en ben nu alweer druk aan het prakkeseren over de volgende.
    Maar als ik je één tip mag geven: maak géén overhaastte beslissingen, een tattoo is geen plakplaatje!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb Believe op mijn pols, een soort, hoe moet je dat zeggen?, 'bloesemboom' met het geboortejaar en overlijdensjaar van mijn broertje eronder op mijn rug, een pijl rond mijn heup en ik ben van plan om er meer te laten zetten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb geen tattoo's maar mag op mijn 16de mag ik een tattoo laten zetten met een speciale betekenis die erg bij mij ligt.
    Veel succes met het behalen van je streefgewicht -hopelijk zeg ik het zo goed-. Ik weet nu al dat het je gaat lukken (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Succes met je doel!

    Ik heb zelf een katje op mijn linkerpols. (cat) En ik weet al wat ik voor 2e tattoo wil maar ik durf niet heen te gaan haha


    -

    Ik vrees dat je echt zelf zou moeten kiezen.
    Maar succes met je doel!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.