• Het wilde westen, iedereen kent de verhalen wel. De warme zandvlaktes, de paarden, de vuurgevechten en ga zo maar door. Dit verhaal is iets anders dan wij kennen. In het wilde westen worden nog veel slaven gehouden, ze krijgen slecht te eten, slapen op verschrikkelijke plekken en de straffen voor wangedrag zijn niet mild.
    Een groep van tien mannen en vrouwen zijn ontsnapt uit de handen van hun meesters en strijden ervoor om slaven te bevrijden van de gruwelijkheden. Ze waren zo goed in wat ze deden dat een elitaire groep jacht op hen maakt. Op hun hoofden staan flinke prijzen en dat is een motivatie die een aantal mannen en vrouwen graag aangrijpen.
    Nu hun werk word bemoeilijkt is het zaak om het hoofd koel te houden, wat niet al te makkelijk is in deze hitte.

    Het is vrij grof, ik weet het, is er iemand die dit leuk vind en mij misschien ook wilt helpen met het uitwerken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Whoa het klinkt echt leuk!
    Alleen zou ik het echt liever als story lezen (:


    -

    Minions schreef:
    Whoa het klinkt echt leuk!
    Alleen zou ik het echt liever als story lezen (:
    haha dit antwoord krijg ik altijd. Kan iemand me anders uitleggen wat een rpg verhaal onderscheid van een normaal verhaal?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    In een rpg zie je het verhaal van alle kanten, in een story vaak maar van één of twee kanten. Dat maakt het verhaal spannender. (althans, dat vind ik)


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    In een rpg zie je het verhaal van alle kanten, in een story vaak maar van één of twee kanten. Dat maakt het verhaal spannender. (althans, dat vind ik)
    hmm heb jij toevallig een idee hoe ik dat met dit idee voor elkaar kan krijgen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)hmm heb jij toevallig een idee hoe ik dat met dit idee voor elkaar kan krijgen?


    Ik zit in een writersblock, dus ik denk niet dat je nu heel veel aan me zal hebben..


    26 - 02 - '16