• Owwkeee ik overdrijf mss wel een beetje. Maar goed.
    Ik heb dus een probleem.


    IK vond 2 weke terug een jongen leuk. Ja alleen leuk,, niet verliefd. En ik vertrouwde mijn bf dat niet toe want zij lult alles door. Pfft. Njaa nu is ze er tog 8er gekomen. En maandag heeft se het tegen iemand gesegt en toen heeft ze de hletijd hints lope geven aan iedereen =.=’ Njaa dat heel ff terzijde. Die jongen heb ik ook op msn. Maar hij ha din sijn naam staan: bij wie kan ik van het weekend logeren? xD. Dus ik heel melig segge: Mij!!!!. En toen sij hij: liever niet. Totaal geen behoefte aan eigelijk.

    Na okee dan. Maar so reageerd i eigelijk heel vaak. Dus begon ik hem steeds minder leuk te vinden. En toen vond ik hem dus niet meer leuk.


    Maar nu dat probleeeem:

    Ik vind mijn ex weer eens leuk =.= met ndruk op ‘weer’:S In 2006 ha dik wat met hem. Nee selfs 2 x. En in 2008 heb ik ook een x emt hem gehad. Toen maakte hij het in mei fzow. Uit omdat jij bed8 dat ik zijn type niet ben. Maar we bleven wel vriende. Ow ja, ik ben ook nog niet ontgroent. Dat was wel bijna gebeurt ma schoot in de lag:$. Maar kijk ik vind hem nu voor de 7de keer leuk fzow. Ken hem nu iets langer als 2 jaar… heb 3 x met hem gehad. Ik ben zijn type niet meer. Aarhg. Nu zit ik dus met een groot probleem wnat ik vind ehm elke kee rleuk en dan ook egt heel erg. Ik kom gwn niet van hem af. IK wil hem ook niet uit mijn hoofd zette. Ik vind eht veel ste leuk om aan hem te denken enz. Alleen nu is dus ff voor duidelijk heid mijn probleem dat ik op hem ben maar ik sijn type niet meer ben. Hij weet ook niet dat ik hem leuk vind fzw. Ma ik had laatst gevraagt voor de grap hoeveel % kans ik nog bij hem ahd en dat is ong 2 maande terug ma toen sij hij 5%. Nou fijn… en ik wil hem dus NIET uit mijn hoofd zetten.


    Heelpp wat meot ik nou doenn??

    Xxx Verliefd kindjee dta smoor verliefd is xD




    VERGETEN

    oww shit ik heb nog een heel belangrijk deel van het verhaal vergeten:S:S
    HIJ had het in begin 2007 uitgemaakt zonder rede. En nu kwam ik er eind 2007 dus achter dat Iedereen in de klas hem had uitgescholde en niet meer met hem om ging ens. En paar dage daarna wast uit. Hij heeft het de 2 de x wel 2 amanden met me volgehoude(A) oww nee 3 x]
    Allen nu de 3de keer hadde we een week en 2 dage d8 ik. Alleen toen hadde se 2 dage ervoor fzow hadde se op school dingen ovr hem gesegt,, ik bdl,, ovr mij, En toen vroeg ikw at se gesegt hadden dan. En toen was eht so van: Nee laat maar,, dat zeg ik liever niet. Dus ik denk dta se hem hebben opgejaagt of hoe seg je dat? Gedwongen een beetje:S En nog wat,, hij word best snel verleifd hij is al 2 x op een vriendin van mij geweest en met beide heeft i gekrege. En hij wa sop me nicht. Daar heeft i niet eme gekrege en de laatste paar maande is i steed sop neiuw verliefd,, ik weet wel dat dta een fase is,, had ik vorig jaar ook:$:$ alleen dit hoorde er egt nog bij
    Help??



    IS WEER WAT VERGTEN N SLAAT SIG VOOR DR KOP

    De eerste keer dat ik emt hem had was in groep 8. En nou toen ha dik maar een week emt hem. En toen ahd ik het uitgemaakt want hij mishandelde me eigleijk. Dit vind ik een erg woord eigelijk. Maar goed hij sleog me, sleog me met drumstokke(vaak en doet seeeeeeerrr) Hij had 5 min voor ik het uitmakte me rug ope getrapt met voetbal schoenen. Nu kan hij sich er nu nix meer van herinneren. Hij heeft btw me broertje gepest egt heel heel heel erg een jaar lang,,, nee half jaar. Alleen n jaa dat was allemaal klaar en toen ahd ik het seg maar afgesloten. En toen hadde we een band en toen werd hij de drummer,, Emn ik werd bang dat i me weer sou slaan fzow,, okee,, ik heb dat toen ook gesegt en hij heeft eht niet gedaan ma dat is nu 2 jaar terug,, en ik ben soms nog wle bang dat i me slaat fzow,, aalleen tog d8 ik dat ik het afgeloten had,, en ik kan e rneit boos mee rom sijn:S ik ben alweer een jaar terug bevriend met hem:S gelukkig…

    Nou. Ik zou niet weer met je ex nemen. Want idd 'Weer?' Het gaat Toch wel weer uit dan.

    sjaaa,, ma ik wil hm graag terug o.O maar dat lukt gwn nie dnk ik:S

    > titel veranderd ;)
    > mag niet in alleen maar hoofdletters ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar meid er zijn genoeg vissen in de zee maak eens een gezellige stap uit metje vriendinnen en leer nieuwe jonges kennen! Je ex is zo te zien je type niet en hij doet ook zielig hoe je het beschrijft

    Go Girl!


    Take My Hand Take A Breath ...

    misverstandje??:P njaa mijn vriendinnen vinden het niet leuk omd at te doen, lleen ik ging na so meetign en dara leerde ik die andere joingen kenne, allen mijn ex is niet die jongen die so sielig deed, wat ik int rose geset heb gata ovr iemand anders dan dii paarse,, jordyy is namelijk wel lieff(A) en thnx x]

    maar het probleem is gwn dat hij segt dat ik zijn type niet ben… oww shit ik heb nog een heel belangrijk deel van het verhaal vergeten:S:S
    HIJ had het in begin 2007 uitgemaakt zonder rede. En nu kwam ik er eind 2007 dus achter dat Iedereen in de klas hem had uitgescholde en niet meer met hem om ging ens. En paar dage daarna wast uit. Hij heeft het de 2 de x wel 2 amanden met me volgehoude(A) oww nee 3 x]
    Allen nu de 3de keer hadde we een week en 2 dage d8 ik. Alleen toen hadde se 2 dage ervoor fzow hadde se op school dingen ovr hem gesegt,, ik bdl,, ovr mij, En toen vroeg ikw at se gesegt hadden dan. En toen was eht so van: Nee laat maar,, dat zeg ik liever niet. Dus ik denk dta se hem hebben opgejaagt of hoe seg je dat? Gedwongen een beetje:S En nog wat,, hij word best snel verleifd hij is al 2 x op een vriendin van mij geweest en met beide heeft i gekrege. En hij wa sop me nicht. Daar heeft i niet eme gekrege en de laatste paar maande is i steed sop neiuw verliefd,, ik weet wel dat dta een fase is,, had ik vorig jaar ook:$:$ alleen dit hoorde er egt nog bij
    Help??

    ik heb voor de ckr heid ook gwn ff bij dit bericht gdn voor wie erovr heen leest x]

    Ik zou hem vergeten weetje.. Het draait waarschijnlijk toch weer uit op niks ofz. Ik weet hoe moeilijk dat is. Maar je moet het toch proberen. Als ik iemand leuk vind of als ik verliefd op iemand ben is dat gewoon omdat íets in die persoon me gewoon zo aantrekt dat ik het niet meer los kan laten, dan duurt het ook heel lang voordat ik het écht los kan laten. Maar je moet hem gewoon uit je hoofd proberen te zetten. Proberen realistisch naar hem te kijken en niet alleen door die roze bril. En je niet vastklampen aan het idee dat hij de enige leuke jongen op de wereld is, want dat is niet zo. Dat is gewoon wat moeilijker te begrijpen als je verliefd ben denk ik. Maar het ís wel te begrijpen.


    Mew <3

    nee da snap ik,, alleen val steeds weer terug op hem x] dat vnd ik raar:S en ja ik ben wer verliefd,, ma hebbe julie niet tips om hem terug te krijgefzuus??:(

    want ik vnd julie reacties lief alleen ik wil wat tips di ik wel kan . b.v hoe ik hm dn uit men hoofd set? da helpt al wat meer(A)

    gwn uit je hoofd zette, maar hoe??? :S (kzit met hetzelfde probleem dus xD) IK BEGRIJP JE MEID!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    hebb we same probleem x3 nu moet iemand ons beide helpeeee

    HIJ IS ONLINEEE:D

    Ik ben bang dat je gewoon pech hebt.


    blame the bully.

    :( (huil)