• Ja aangezien ik dus echt verliefd/verslaafd en verkocht ben aan die serie zoek ik nu hier op quizlet maar fanfics van teen wolf
    1 probleem, in de zoek functie kan ik geen enkel lopend verhaal vinden. Dus ik dacht misschien kijk ik er wel over heen X'D
    Wat een onder gewaardeerde serie is dat eigenlijk op Quizlet

    Dus bij deze! Wie ow wie heeft er een lopende teen wolf fanfic voor me of die al is afgelopen.
    Ik lees alleen Nederlands ik ben te lui voor Engels :Y) ohja en alsjeblieft geen ships, moet er niet aan denken om stiles met derek en,- en... brrr nee dankjewel :c

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 23:05 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben er toevallig met eentje bezig, die waarschijnlijk volgende maand online zal komen c: De story is gebasseerd op Teen Wolf, maar het is wel een OP. Wel speelt het zich af in Beacon Hills e.d. Als je geïnteresseerd bent, kan ik je wel een seintje geven als het online komt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik ben er toevallig met eentje bezig, die waarschijnlijk volgende maand online zal komen c: De story is gebasseerd op Teen Wolf, maar het is wel een OP. Wel speelt het zich af in Beacon Hills e.d. Als je geïnteresseerd bent, kan ik je wel een seintje geven als het online komt c:


    Graaaag haha, ja ik ben ook met een teen wolf verhaal bezig. Maar ik kan moeilijk lol hebben aan het lezen van mijn eigen hoofdstukjes x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)

    Graaaag haha, ja ik ben ook met een teen wolf verhaal bezig. Maar ik kan moeilijk lol hebben aan het lezen van mijn eigen hoofdstukjes x'D


    Ik ken het probleem wel, al geniet ik wel van het schrijven vanuit bepaalde personages c:

    Ben wel heel nieuwsgierig naar jouw verhaal c:

    Het proloog (nog niet de 100% afgemaakte versie, though) zwerft hier al rond op het forum, dus daar kun je wel alvast kijken of het je ligt c: Staat in mijn "Backbiter zoekt co" topic

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 23:14 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik ken het probleem wel, al geniet ik wel van het schrijven vanuit bepaalde personages c:

    Ben wel heel nieuwsgierig naar jouw verhaal c:

    Het proloog (nog niet de 100% afgemaakte versie, though) zwerft hier al rond op het forum, dus daar kun je wel alvast kijken of het je ligt c: Staat in mijn "Backbiter zoekt co" topic


    Ohja zal even kijken en zoeken naar dat topic , als je wilt weten waar mijn verhaal over gaat, Op mijn profiel staat een story met ideeën, die story staat er ook tussen. Het heet blue eyes maar er moet nog veel aan worden gesleuteld hoor ;')


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)

    Ohja zal even kijken en zoeken naar dat topic , als je wilt weten waar mijn verhaal over gaat, Op mijn profiel staat een story met ideeën, die story staat er ook tussen. Het heet blue eyes maar er moet nog veel aan worden gesleuteld hoor ;')


    Klinkt leuk! Ben benieuwd c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben er al een tijdje eentje inactief aan het schrijven, maar misschien dat ik het binnenkort online zet.


    16 - 09 - '17

    Hmm, ook ik heb zelf een teen wolf fanfic lopen, alleen staat hij niet online. Maar ik volg er zelf wel een paar hier. Even wat linkjes:

    Let me down
    She is Alpha


    Hurry up, We're dreaming!

    Humm op die onderste ben ik abo... Tis alleen zo jammer dat het stil ligt


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb er ook eentje lopen... Maar misschien niet zo goed..
    Maar als je wil kan je altijd eens een kijkje nemen :D
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Haaai ik heb op wattpad een short story about Sterek misschien leuk om te lezen ?