• Wow, dudes misverstand denk ik, het is niet dat ik alto wil zijn omdat ik me wil hoe zeg je dat... ik vind het ook gewoon mooi, ik durf de stap alleen niet te maken. Ik draag wel dingen die ik mooi vind dat is het niet, maar ik ben nog niet tevreden.. ik wil graag een stapje verder, ik wil of helemaal anders zijn of niet, nu zit ik er midden in dat vind ik iets vervelends omdat ik niet ergens bij hoor, wordt ik denk ik ingedeeld als jongen. Terwijl dat niet een stijl is..

    OKE NIEUWE VRAAG, IS ER IEMAND HIER DIE ME BEGRIJPT EN ER MISSCHIEN MET ME VER WIL VRAGEN, IK HEB DOOR DAT IK JULLIE NIET ALLEMAAL KAN OVERTUIGEN VAN MIJN PROBLEEM EN JULLIE SNAPPEN ME DENK IK NIET HELEMAAL. IS ER GEWOON EEN IEMAND DIE MISSCHIEN HET ZELFDE HEEFT DOOR GEMAAKT OFZO DIE ME HIERBIJ WIL HELPEN OF KENT IEMAND DESNOODS EEN SITE WAAR IK NAAR TOE KAN GAAN...

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 20:24 ]


    ©1998

    Als jij je prettig voelt in bepaalde kleren moet je die zeker aantrekken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid hoor, dus niet aanvallend bedoelt:

    Je wilt dus een nieuwe stijl, zegmaar? Waarom draag je niet gewoon wat je leuk vind? Gewoon dat je gaat winkelen en koopt wat je leuk vind, en niet wat er bij jouw ''stijl'' past. Dat doe ik tenminste. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Arratay schreef:
    Als jij je prettig voelt in bepaalde kleren moet je die zeker aantrekken.

    Indeed. En je moet je vooral niet aantrekken wat anderen leuk vinden, wat ze over je zeggen of misschien zelfs intimiderend zijn. Jij bent jij, en daar moeten ze maar mee leren leven. Jij moet fijn in je vel zitten, dus als je zulke kleding aan wilt moet je dat vooral doen.

    Zet jezelf trouwens niet in een hokje met een 'nieuwe' stijl, want iedereen heeft zo een eigen stijl denk ik zo. Al lijken sommige wel verdomd veel op elkaar, betekend nog niet dat dit hetzelfde is.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 20:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid hoor, dus niet aanvallend bedoelt:

    Je wilt dus een nieuwe stijl, zegmaar? Waarom draag je niet gewoon wat je leuk vind? Gewoon dat je gaat winkelen en koopt wat je leuk vind, en niet wat er bij jouw ''stijl'' past. Dat doe ik tenminste. (:


    Omdat ik me wil onderscheiden, ik ben nogal onzeker over mezelf, ik denk dat als ik zeg maar een bepaalde stijl heb ik niet hoef te verklaren waarom ik erzo uit zie. Als je begrijpt wat ik bedoel..


    ©1998

    Je wilt ergens bijhoren om je te identificeren, maar dan ben je een 'iemand' uit velen, en dat wil je toch ook niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ga winkelen koop wat je leuk vind.

    Einde verhaal, je kiest niet zomaar een nieuwe stijl (behalve als je natuurlijk ergens wij wilt horen). "Alternatief" ik niet echt een stijl het betekend gewoon dragen wat andere niet dragen maar als jij dingen leuk vind die wel iedereen op school aan heeft waarom niet?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    VanGogh schreef:
    Je wilt ergens bijhoren om je te identificeren, maar dan ben je een 'iemand' uit velen, en dat wil je toch ook niet?


    Dit dus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ow god maak je hier alsjeblief niet te ongerust om. Gewoon doen met je kleding en uiterlijk waar jij je goed bij voelt, beetje aftasten wat je leuk vindt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat draag je dan zoal? Ik bedoel, (Niet aanvallend of slecht bedoeld ofzo!) als mensen jou uitmaken voor jongen? Hoe draag je je kleren, wat voor soort is het dan? Ik kan er mij iets bij voorstellen maar ook niet helemaal ..
    (je kan ook altijd een bericht sturen, ik wil je wel raad geven of helpen ofzo ;') )


    The only real elegance is in the mind; if you’ve got that, the rest really comes from it.

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Omdat ik me wil onderscheiden, ik ben nogal onzeker over mezelf, ik denk dat als ik zeg maar een bepaalde stijl heb ik niet hoef te verklaren waarom ik erzo uit zie. Als je begrijpt wat ik bedoel..


    Hmm persoonlijk vind ik dat je gewoon moet dragen wat je leuk vind. Dan zit je gelijk een stuk lekkerder in je vel omdat je je kleding zélf leuk vind en mensen merken dat en gaan dan ook leuker met je om. (:

    Maar als je per se alternatieve kleding wilt, struin Large en Attitude Holland af, en probeer via het internet te zoeken waar in jouw buurt een alternatieve winkel is (ookal zijn dat er niet veel meer), en ga daar eens langs. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap dat je onzeker wordt van die opmerkingen, ik heb ze vroeger toen ik heel kort haar had ook gehad. Ik ben heel plat, ruw en fanatiek met gym en beuk net zo hard terug, ik ben recht door zee etc., waardoor jongens knap lullig tegen mij doen soms. Ik snap je volkomen. Maar je moet écht dragen wat je zelf leuk vindt. Je kan wel alternatieve kledij dragen, maar als je een polo met een kraagje wilt dragen, wat niet bepaald alternatief is, moet je dat wel doen. Ik heb soms dagen of weken dat ik de ene dag als een alto erbij loop, de andere als een Adidas-vest, de andere dag als een kakker en dan weer een beetje countryside of sportief chic. Kan mij het bommen. Draag wat je mooi vindt, je lekker zit en waarin je, je goed voelt. Ik herken je drang naar identificatie en ergens bijhoren volkomen, die fases heb ik gehad en soms merk ik dat ik er nog wel 's in wil glijden. Dat is niet erg, want zo ontdek je wie je bent. Ik ben daar inmiddels wel achter en ik draag waar ik zin in heb; ik heb zo veel stijlen en ik kan niet kiezen, dus ik wissel lekker af. Kan mij het bommen dat 't mensen shockeert. Ik wil me lekker in mijn vel voelen en vrij om te zijn wie ik wil zijn. Daarom draag ik van alles wat, omdat ik mij met heel veel identificeer, maar nu vooral met mezelf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Je wilt ergens bijhoren om je te identificeren, maar dan ben je een 'iemand' uit velen, en dat wil je toch ook niet?


    26 - 02 - '16

    RedDevils schreef:
    Wat draag je dan zoal? Ik bedoel, (Niet aanvallend of slecht bedoeld ofzo!) als mensen jou uitmaken voor jongen? Hoe draag je je kleren, wat voor soort is het dan? Ik kan er mij iets bij voorstellen maar ook niet helemaal ..
    (je kan ook altijd een bericht sturen, ik wil je wel raad geven of helpen ofzo ;') )


    Nou echt gewoon random dingen, euhm gewoon t-schirts, skinny jeans echt niet raars, probeer er alleen een beetje stoer uit te zien, ik ben geen huppelkut,,


    ©1998

    Ik kijk vaak bij het Would you wear this- topic :3
    daar haal ik vaak mijn inspiratie vandaan.
    je moet gewoon eens kijken in de winkel wat je leuk vind, of misschien kan je iets op internet zoeken en het dan zelf maken?
    Succes!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik vind een alternatieve stijl ook ontzettend leuk, maar naast mijn spikerboots liggen mijn drie paar sneakers en hangt ook een fleurig zomerjurkje. Je moet gewoon dragen wat je leuk vindt en waar je zin in hebt. Als je dat paar heftige schoenen heel leuk vindt, draag je ze gewoon. Maar als je geen zin hebt om make-up op te doen, doe je dat gewoon niet. Denk maar zo: mensen moeten jou het meest beoordelen op jou persoonlijkheid, niet op je uiterlijk. Kleding, van welke stijl dan ook, ziet er altijd goed uit, mits mooi gematcht. Dat houdt nog steeds niet in dat je je vast moet leggen aan één stijl (:


    From these ashes, I will rise