• Ik heb nooit echt fan geweest van one direction maar ik begin de laatste tijd meer muziek van hun te luisteren, posters te verzamelen, meer verhalen van hun te lezen en zo ben ik nu een fan


    Music is my everything

    Alleen ''help'' in de titel mag niet. ;)

    Verder, wat is er erg aan dat je 1D leuk begint te vinden? Het is toch niet verboden? En als jij het leuk vind, vind je het gewoon leuk! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ga naar die winkel van die kartonnen borden en koop er een paar xD whaha

    Nee, maar als jij dat nou leuk vind, daar is toch niets mis mee?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    'help'?(cat) seriously, als je fan wilt zijn dan ben je een fan anders niet, dat is nog altijd je eigen keuze hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    Eh, oke? Het is geen ziekte hoor.

    Haha, ik lag plat om de titel.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahah, als je fan bent vind het dan maar gewoon leuk. Ooit zul je wel weer op het rechte pad gestuurd worden door alle goede muziek die er nog bestaat... (I'm joking, don't shoot).


    You are beautiful, you are love.

    Ga langs bij een dokter :P
    Mocht dat niet werken, dan ben je verdoemd.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:31 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    And you open a topic about this, because...?


    Take me to wonderland

    Klinkt als een nieuw TV-reality-programma: "Help mijn kind is 1D-fan" (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hmm, geen koorts.... Ik denk dat je de One Direction Infection te pakken hebt. Ik zou veel rust nemen en ondertussen wat muziek luisteren. Muziek van One Direction bijvoorbeeld. Fangirlen is trouwens ook toegestaan over deze jongens. Dus, join de meerderheid van Quizlet met he Directioners hart en tja. Hopelijk ben je snel over de infectie heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Help? Men wees blij dat je het leuk vind haha (:
    Fangirlen over de jongens is echt fantastisch hihi!


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    En het peobleem is..?

    JamesPotter schreef:
    Hmm, geen koorts.... Ik denk dat je de One Direction Infection te pakken hebt. Ik zou veel rust nemen en ondertussen wat muziek luisteren. Muziek van One Direction bijvoorbeeld. Fangirlen is trouwens ook toegestaan over deze jongens. Dus, join de meerderheid van Quizlet met he Directioners hart en tja. Hopelijk ben je snel over de infectie heen.


    Over de meerderheid twijfel ik en dat zeg ik als fan, geen hater.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 22:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JamesPotter schreef:
    Hmm, geen koorts.... Ik denk dat je de One Direction Infection te pakken hebt. Ik zou veel rust nemen en ondertussen wat muziek luisteren. Muziek van One Direction bijvoorbeeld. Fangirlen is trouwens ook toegestaan over deze jongens. Dus, join de meerderheid van Quizlet met he Directioners hart en tja. Hopelijk ben je snel over de infectie heen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit is nou precies de topictitel die elke fan van hun zou moeten gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Taka schreef:
    Ga langs bij een dokter :P
    Mocht dat niet werken, dan ben je verdoemd.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Malafide schreef:
    Eh, oke? Het is geen ziekte hoor.

    Haha, ik lag plat om de titel.


    -