• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Oh hemel. Er zijn zoveel films die in m'n hoofd opkomen, dus zal er wel s een lijstje van maken haha. Maar hoe bevielen die films je? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor het éérst? Wow, nu ben ik inderdaad schok. :d


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Malafide schreef:
    Oh hemel. Er zijn zoveel films die in m'n hoofd opkomen, dus zal er wel s een lijstje van maken haha. Maar hoe bevielen die films je? c:


    Ik heb vroeger altijd Harry Potter gehaat omdat mijn beste vriendin er toen zo obsessed mee was dat ik er een hekel aan kreeg, maar ik vond 'm eigenlijk wel leuk c: High School Musical vond ik echt.. Ja. Nogal nep en niet zo heel fantastisch :')

    Mijn eerste keer moet nog komen.. ooit


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik heb vroeger altijd Harry Potter gehaat omdat mijn beste vriendin er toen zo obsessed mee was dat ik er een hekel aan kreeg, maar ik vond 'm eigenlijk wel leuk c: High School Musical vond ik echt.. Ja. Nogal nep en niet zo heel fantastisch :')

    Ik snap het wel, dat heb ik ook vanzelf bij Twilight gekregen haha. De boeken zelf vond ik wel goed, toen was er nog niet zo'n hype, maar toen kwamen die films :'). En ja, High School Musical vond ik ook niks hoor, had het eigenlijk ook meer over Harry Potter. Denk je dat je de rest van de films ook gaat zien of niet? c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ik snap het wel, dat heb ik ook vanzelf bij Twilight gekregen haha. De boeken zelf vond ik wel goed, toen was er nog niet zo'n hype, maar toen kwamen die films :'). En ja, High School Musical vond ik ook niks hoor, had het eigenlijk ook meer over Harry Potter. Denk je dat je de rest van de films ook gaat zien of niet? c:


    Niet vrijwillig, denk ik x3 Maar ik en een vriendin gingen vandaag Harry Potter kijken en kapsalon eten, want zij had dat nog nooit gegeten.. Hehe.

    Je hebt echt iets gemist.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Emiko schreef:
    (...)

    Niet vrijwillig, denk ik x3 Maar ik en een vriendin gingen vandaag Harry Potter kijken en kapsalon eten, want zij had dat nog nooit gegeten.. Hehe.

    Hehe, voor alles moet een eerste keer zijn he. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb ook nog nooit een Harry Potter film gezien. Op een filmavondje met vrienden stond er eens een HP film aan, maar niemand besteedde er echt aandacht aan dus ik heb geen flauw idee waar het over ging. Ik mis waarschijnlijk niks, want ik vind dat genre niks.

    En ik vind alle Disney klassiekers nog steeds mooi en Tangled is ook leuk om naar te kijken.

    Bij mensen als jij krijg ik altijd zin om je met een grote kom popcorn op de bank te duwen en je te dwingen een marathon met me te houden. Het is natuurlijk heel schokkend dat je allerlei klassiekers nog niet gezien hebt, maar aan de andere kant heb je ook enorm veel geluk dat je al die leuke dingen nu nog voor het eerst mag meemaken. Dat is een geweldige kans. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dance4ever schreef:
    Mijn eerste keer moet nog komen.. ooit


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb harry potter nog nooit helemaal gezien wel een stukje vliegende auto ofzo

    Ehm huis anubis hahaa
    De verschrikkelijke ikke
    Up
    Lepel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik heb harry potter nog nooit helemaal gezien wel een stukje vliegende auto ofzo

    Ehm huis anubis hahaa
    De verschrikkelijke ikke
    Up
    Lepel


    Dat boek heb ik gelezen! :'D


    Some people are art and do art at the same time

    IrishNialler schreef:
    Ik heb harry potter nog nooit helemaal gezien wel een stukje vliegende auto ofzo

    Ehm huis anubis hahaa
    De verschrikkelijke ikke
    Up
    Lepel


    Lepel is echt leuk :Y)
    Euh, leuke films...
    -Avatar (de versie met die blauwe mensen)
    -Achtste Groepers huilen niet
    -Zo ongeveer alle Disney films
    -Pirates of the Caribbean
    -nog veel meer die ik nu vergeten ben.


    -

    Square schreef:
    Bij mensen als jij krijg ik altijd zin om je met een grote kom popcorn op de bank te duwen en je te dwingen een marathon met me te houden. Het is natuurlijk heel schokkend dat je allerlei klassiekers nog niet gezien hebt, maar aan de andere kant heb je ook enorm veel geluk dat je al die leuke dingen nu nog voor het eerst mag meemaken. Dat is een geweldige kans. :9~