• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Ik hoop dat je Titanic gezien hebt, want dat is ook een klassieker in mijn ogen.
    Edit: De Lion King is ook een aanrader. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 10:48 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    O wauw..

    Uhm:

    Alle Disney films!
    Alle Harry Potter Films
    Alle Twilight films
    The Pacifier!!!! Ontzettend grappig!
    Lepel
    Rambo (als je daar van houd.. beetje oorlog achtig)
    Ice Age
    POTC
    Despicable me 1 + 2
    The Golden Compass

    En op het moment kan ik niet op meer komen... Maar dit in ieder geval! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is eigenlijk niet raar. Ik heb high school musical ook nog nooit gezien. En de disney films ook niet echt.
    En dat vind ik eigenlijk best erg, ja. (Van Disney) Maar je hebt gelijk, ooit moet ik dat ook gaan bij kijken.
    Maar het is best gaaf dat je toch HP hebt gekeken. De rest ook?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lord of the rings XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lord of the Rings, Mulan, Lion King, Titanic, Notebook, alle Marvel-films... Ik weet zo eigenlijk niks meer. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Bij mensen als jij krijg ik altijd zin om je met een grote kom popcorn op de bank te duwen en je te dwingen een marathon met me te houden. Het is natuurlijk heel schokkend dat je allerlei klassiekers nog niet gezien hebt, maar aan de andere kant heb je ook enorm veel geluk dat je al die leuke dingen nu nog voor het eerst mag meemaken. Dat is een geweldige kans. :9~


    Dit, het enige medicijn is een driedubbele HP-marathon.

    Even zien, Avatar, twilight ohh en als je naar je vroegere jeugd snakt kabouter plop.:Y)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 11:54 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    ET, andere Harry Potter films al werd het vanaf 5 minder vond ik), Lord of the Rings, Disney films for sure, Puk en de Petteflet, 90's series (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe kon ik lotr, potc en Alice in wonderland vergeten?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Hoe kon ik lotr, potc en Alice in wonderland vergeten?


    Pirates of the Caribbean, waarbij je je altijd afvraagt hoeveel r'en en b's je moet gebruiken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, dat is inderdaad bijzonder. Veel succes met het inhalen van je jeugd!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Happy Feet, How to train your dragon, Rise of the Guardians, Up, Tangled, Brave, Monsters Inc., Monsters University, Wreck-it Ralph, Frankenweenie, Santa Paws, Tinkerbell, Nemo, Toy Story


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Harry Potter kan ik inmiddels wel dromen. Ik ben niet in schok aangezien ik meerdere mensen ken die het ook nog nooit hebben gezien, of pas voor het eerst.
    Maar High School Musical heb ik ook nog nooit gezien. :x


    :)

    The Parent Trap; Lindsay Lohan die nog onschuldig en puur is, is echt een soort botox-behandeling.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Patholoog schreef:
    Dat is eigenlijk niet raar. Ik heb high school musical ook nog nooit gezien. En de disney films ook niet echt.
    En dat vind ik eigenlijk best erg, ja. (Van Disney) Maar je hebt gelijk, ooit moet ik dat ook gaan bij kijken.
    Maar het is best gaaf dat je toch HP hebt gekeken. De rest ook?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||