• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    And again. >_<


    Some people are art and do art at the same time

    I'm so fucking happy tralalalalalala

    Ik haat het echt zo als ze wel deel 1 en 3 in mijn bieb hebben, maar niet deel 2... Dan maar volgende week na school naar een andere bieb waar ze hem wel hebben.


    Stenenlikker

    I feel replaced. Eerst waren wij goede vrienden en nu ben ik je kwijt. Ik ben je verdomme kwijt aan haar en nu doe je allerlei dingen met haar, praat wel tegen haar en niet tegen mij. Het doet pijn, oke. Ik mis je, maar waarschijnlijk mis je mij niet. Ik ben het zat en ik kan er wel om janken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat blijft Lord of the Rings toch een geweldig verhaal. Kan niet vaak genoeg gezegd worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is moeilijk om door te lopen terwijl je wil blijven staan. Wachtend op degene die niet meer terugkomt.
    Het einde van een vriendschap is zo hard.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Orchard schreef:
    Wat blijft Lord of the Rings toch een geweldig verhaal. Kan niet vaak genoeg gezegd worden.


    Stenenlikker

    Dit was simpel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik mis het.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Let's play a game of riddles.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nieuwe username <3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb respect voor de mensen die al 50 jaar leven


    To love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed

    Hmmm...

    Chili con carne. *.* Tasty. Juicy. Beaneses.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I feel bad, really bad and all because of you. I try to care less, but ugh, I can't help it.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.