• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet zo lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan lekker alles van je af!


    Waarschuwing

    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars GB/PB.

    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.

    - Dit topic is niet jouw persoonlijke Twitter/Facebook-pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 13:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yay! Dankjewel!


    Some people are art and do art at the same time

    ''Now listen up now listen once again
    Before we start this before we being
    This is a match to win
    It was never meant to say anything
    But listen up now listen once again
    I know you're looking for the truth
    But then in another poets in
    For all return I ask stop listening''


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En daar gaan we weer, even iets vertalen, even, man daar ben je uren mee bezig..


    'Darling, just hold on'

    Ugh, ik kan er niet echt tegen als mensen iets gaan schrijven, maar niet eens een beetje goed onderzoek doen, waardoor er dingen in staan waar echt geen ene snars van klopt...


    Stenenlikker

    Ergernis. (cat) Wat kunnen mensen zich ontzettend aanstellen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kutschool.

    En ik voel me weer slecht, yay


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jij... Jij gestoord wijf! Echt hoor. Hoe erg kan je zijn!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Feuten het Feestje is eigenlijk best een leuke film. Knor, knor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als die kutword niet installeert kan ik nooit fatsoenlijk met m'n PWS en GS PO bezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wachten tot hij me op komt halen en dan gezellig naar de Starbucks en waarschijnlijk ook de bioscoop c:

    wtf.nl ik hou van je


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I can see you guys are forgetting me


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lovina schreef:
    Wachten tot hij me op komt halen en dan gezellig naar de Starbucks en waarschijnlijk ook de bioscoop c:


    Have fun!!! ^^


    OT: Yaaaaay, vanavond kom ik op sbs6! Reden is niet leuk, maar wle weer goede promotie voor mijn spel, haha. :p
    En dat meisje is eigenlijk best wel aardig, ondanks haar lage IQ, maar dat kan zij ook niet helpen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb kaartjes voor de theater tour van sytycd eerste rij!!! I can almost touch them!!!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."