• Hoi,
    aangezien ik hier mijn ei kwijt kan kom ook ik hier even klagen over school.
    Mijn normale dag zag er als volgt uit:
    1e uur vrij
    2e uur drama
    3e uur duits
    4e uur vrij
    5e uur nederlands
    6e uur duits
    7e uur anw
    Nou kom ik op school aan, vallen Duits en Nederlands uit. Mijn dag zag er dus zo uit:
    1e uur vrij
    2e uur drama
    3e uur vrij
    4e uur vrij
    5e uur vrij
    6e uur vrij
    7e uur anw
    Dus nu hoef ik niet naar anw omdat ik geen zin heb om daar nog op te wachten. Dus ik heb vandaag maar 1 uur drama gehad dus had ik eigenlijk niet naar school gehoeven vind ik :Y).
    Ik haat school!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 16:16 ]


    rules don't stop me

    Ik ben ziek en stiekem vind ik het wel jammer dat ik school mis :X zo mis ik alle vertellingen van mijn vriendinnen en moet ik lessen inhalen enzo en dat doe ik echt niet graag ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Zo ziet mijn dinsdag er dus standaard uit, mijn school is een beetje heel erg gestoord.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wees blij dat je weg mag. Als er bij ons een les uitvalt dan moeten we in de studie. :((


    everything you imagined, and more...

    wel irritant ;)

    maar liever zo dan dat je wel nog al die lessen moest hebben!


    Crazy girl...

    Godfather schreef:
    Wees blij dat je weg mag. Als er bij ons een les uitvalt dan moeten we in de studie. :((

    Godfather schreef:
    Wees blij dat je weg mag. Als er bij ons een les uitvalt dan moeten we in de studie. :((

    Alleen als dat het 7e uur is mogen we naar huis.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik mag alleen weg als er 4 tussenuren zijn. tenzij er uren vast in je rooster staan, dan mag het niet. Dus eigenlijk nooit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn school is gestoord omdat ze geen sneeuwvrij geven ;D


    People who are meant to be together always find each other in the end.