• Ik heb het momenteel te druk om trailers te maken.

    Hi,
    Ik heb een quiz gemaakt waarin je kan kijken of ik een trailer voor je kan maken (quiz). Daar kreeg ik echt heel veer reacties op. Als je wilt dat ik een trailer voor je maak zet dan hier even de volgende informatie:

    Je (user)naam:
    naam van je verhaal:
    Genre van je verhaal:
    kort de verhaallijn:
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc)
    iets extra's?


    Je kan ook invullen dat ik iets mag bepalen (bijvoorbeeld de muziek die in je de trailer komt)

    verwijder alsjeblieft je aanvraag als je ik je trailer af heb, of als je er geen meer wilt. Ik zal de link van de trailer naar je toe sturen in een pb + hier onder zetten.

    Trailer voor mijn verhalen:
    The archers of Ihmred ~ OP: WAARSCHUWING: komt veel geweld voor in deze trailer!!

    Silent Flames ~ Liam Payne:

    The loneliness of knowing reality:


    Trailers die al af zijn:
    1. trailer voor CANOODLE Just keep swimming ~ The Hunger Games
    2. trailer voor 28082013 Kidnapped | One Direction
    3. trailer voor iAmAWarrior Your Voice Is My Favorite Sound - Harry E Styles
    4. trailer voor Arratay Believe ~ Justin Bieber
    5. trailer voor IronGarden Night Fury - Niall Horan
    6. trailer voor krissy1D Still in love or not ~ One Direction
    7. trailer voor Donaghy Flannery~OP
    8. trailer voor WhereWeArex Keep Quiet ~Harry E. Styles
    9.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 16:20 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Je (user)naam: Liesiemo

    Naam van je verhaal: The Sixth Member Returns

    Genre van je verhaal: Fanfictie, avontuur, romantiek en komedie.

    Kort de verhaallijn: Het is een vervolg op mijn verhaal The Sixth Member waarin het meisje Mia Bakker de hoofdpersoon is. Op gekke wijze heeft zij Niall ontmoet toen ze verkleed was als jongen voor een opdracht voor school en krijgt een vriendschap met de jongens van One Direction als die erachter komen dat Blaine (zoals Mia zich noemt als jongen. De achternaam van Blaine is Baker) goed kan zingen en gitaar spelen. Ze mag mee op tour en heeft zelfs twee keer op het podium mogen staan als Blaine. In het eerste deel zijn de jongens en de manager van One Direction achter Mia's geheim gekomen maar voor de buitenwereld is ze gewoon Blaine. Tussen Mia en Harry is er wel een romance ontstaan, maar dat werkte niet goed i.v.m. het feit dat Mia ook Blaine is. In het tweede deel komt Mia/Blaine terug en draait de media weer op volle toeren, omdat het 'zesde bandlid' toch wel voor oproer zorgt.


    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Ik zou graag de media erin terug willen zien, fotografen, interviews etc. Een verliefde Harry die zijn gevoelens niet goed kan uiten tegenover Mia/Blaine en andersom. Dat de jongens optreden, gillende meisjes en ik heb ook wel filmmateriaal van de jongen die ik als Blaine gebruik. Voor de rest ben ik ook benieuwd wat jouw creativiteit te weeg brengt, hihi.

    Hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Mia: Klik
    Blaine: Klik Ik gebruik Dylan Nash van The Never Ever voor hem.
    One Direction spreekt voor zich, haha.

    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: 'An unexpected meeting was the beginning of a deep friendship' --> Ergens aan het begin
    'But they didn't know this 'boy' had a secret' --> En dat je dan ziet dat Blaine eigenlijk Mia is
    'Can Mia and the boys keep it a secret for the world?' --> Flitsende camera's, interviewers en fans
    '6.. 5 boys, 1 girl'
    'The Sixth Member Returns' --> Op het einde

    Welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Iets in deze richting? xD

    Iets extra's: Ik heb het liefst zoveel mogelijk bewegende beelden, maar van Mia heb ik die niet. Maar misschien kan je de achterkant van een blond meisje gebruiken. Ik gebruik Dylan Nash voor Blaine, daar heb ik wel bewegend materiaal van. Ik denk dat je als je de filmpjes wel ziet, weet welke jongen ik bedoel.
    Dit is Dylan (Blaine) vanaf 0:15
    In dit filmpje is hij de zanger, misschien wel paar leuke shots
    Beeldmateriaal

    Ik hoop dat One Direction er ook duidelijk in voor komt en dan met name Harry, haha.

    Alvast super bedankt. Ik hoop dat je er wat mee kunt.

    X

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:13 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Je (user)naam:TheSecret
    naam van je verhaal: SoConnected
    Genre van je verhaal:Fanfiction, Drama, Romantiek, Misterie, avontuur
    kort de verhaallijn:Emma Delansia Angel Sophia Ross is een meisje die speciaal is samen met een andere jongen Mitchell Johannes Sky Hendriks Múze. Ze hebben dezelfde krachten. Mitchell is vroeger door Emma's vader weggestuurd zonder dat Emma het wist en ze vinden elkaar later terug en Emma loopt weg omdat ze het nog niet tegen kan. Later vormt er dankzij Emma een Pack en Clan samen vampiers en weerwolven samen (meiden vampiers jongens weerwolven) Emma en Mitchell komen ook weer samen. Ze vechten in een andere wereld tegen Alejandro en zijn vampieren en weerwolven groep. Maar ze hebben ook ruzie met de Volturi. Het is de vraag of ze kunnen overleven de krachten van hun samen(Emma kan blauw vuur en blauwe bliksem vuren- Mitchell kan gewoon vuur en dezelfde kleur bliksem sturen//Als Emma boos is is alles vuur enz. zwart)kunnen overleven en of het allemaal goed komt.
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Met wat ze deels tegen gaan komen en of ze het zullen redden samen.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving) Zie mijn verhaal ;s
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:a true friend is one soul in two bodies, Verder mag je zelf bedenken
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Safetysuit - These Times
    iets extra's?: Ik heb zelf al een filmpje gemaakt maar ik vind jou'n filmpjes stukken mooier. In mijn verhaal staan de beschrijvingen van de hoofdpersonen. Ik hoop dat je het wilt doen(:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 17:32 ]


    The Real Once, Are The Invisible Once

    Je (user)naam: HarrysMinion
    naam van je verhaal: Happily Lost - Harry Styles
    Genre van je verhaal:avontuur, fanfiction, drama
    kort de verhaallijn: Harry en Emmaley kennen elkaar niet, maar zitten bij elkaar op school en in de klas en mogen elkaar totaal niet. ze zitten allebij in het laatste jaar, en gaan naar een werk week in puerto rico, waar de hele laatste jaar vrijwillergs werk moeten doen. Zo komen ze steeds bij elkaar in het groepje, maar mogen elkaar nog steeds niet. ;later hebben ze een feestje op een boot, met alle laatste jaar en de 2 leraren die mee zijn. maar Emmaley valt er van af, en Harry is de enige die het zag, en springt haar achterna, en probeert haar te redden. maar de boot vaart weg, en zijn ze met z'n 2en over alleen in het water. ze zien een bootje drijven en zwemmen er heen en klimmen er in. waarna het keihard begint te regenen, en onder een zeil gaan liggen op droog te blijven, al ze zeg maar weer wakker worden en het is weer licht, zien ze dat ze midden op de zee drijven, niks geen land. na een aantal, voor hun gevoel, uren heb gedreven op de zee, ziet Harry een eiland. en proberen er zo snel mogelijk heen te komen. eenmaal op de eiland, zijn ze alleen met z'n 2en, en veranderen hun gevoelens voor elkaar. ze worden verliefd op elkaar. maar na 2 maanden op de eiland worden ze gered door een laag vliegend helikopter, en die hen terug brengt naar het hotel in puerto rico, en komen zo weer terug in engeland. Waar alles anders is, en veranderd. en weer uit elkaar groeien,
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): waar ze op school in de kantine zitten en emmaley naar harry kijkt, later dat ze in puerto rico zijn, waar harry naar emmaley kijkt die in het zwembad is met haar vrienden. en op de bootfeest, waat emmaley ervan af valt, en harry haar achterna springt. en op het eiland waar ze verliefd worden, zoenen, en seks hebben etc. en dat ze weer teug in engeland zijn en uit elkaar groeien. maar missen elkaar en komen terug bij elkaar.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving) Indiana evans, harry styles. anders iemand die op hem lijkt (brenton thwaites)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: They hate each other.
    The fate wants them together.
    They were lost at sea.
    and fell in love.
    they are happy, and lost.

    But...
    What happens when they get back?
    Back at civilized land.
    Everything changes.

    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: http://www.youtube.com/watch?v=7o3MNo-KAdw&list=PL9AjI13idYZi4sC_v2gBtcAShxcqof9-5, [url] http://www.youtube.com/watch?v=oNeETStJek0&list=PL9AjI13idYZi4sC_v2gBtcAShxcqof9-5[/url], http://www.youtube.com/watch?v=_n21CLHn2bs&list=PL9AjI13idYZi4sC_v2gBtcAShxcqof9-5 kies maar welke het er beste past :)
    iets extra's? het is een soort remake van "blue lagoon the awakening"

    ik hoop dat je er iets mee kan! :)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 2:14 ]


    I don't want to be an American Idiot.

    geleninja schreef:
    Hi,
    Ik heb een quiz gemaakt waarin je kan kijken of ik een trailer voor je kan maken (quiz). Daar kreeg ik echt heel veer reacties op. Als je wilt dat ik een trailer voor je maak zet dan hier even de volgende informatie:

    Je (user)naam:
    naam van je verhaal:
    Genre van je verhaal:
    kort de verhaallijn:
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    iets extra's?


    Je kan ook invullen dat ik iets mag bepalen (bijvoorbeeld de muziek die in je de trailer komt)

    usernaam: yarenhoran
    naam van men verhaal: a sad past but a bright future . ft one direction
    genre van mijn verhaal: komedie drama romantiek
    kort verhaalijn: alexandra is een doodgewoon meisje tot het dag dat haar hele leven wordt verpest door paar jongens die haar misbruiken na de gebeurtenissen gaat ze met haar broer logeren bij de vrienden van haar broer, alleen ze zijn niet allemaal te vertrouwen. ze krijgt iets met niall alleen word ze ook misbruikt door harry en dat verteld ze aan niemand maar zayn komt er dan achter, en op een gegeven moment moet ze het toch wel vertellen aan Niall en dat doet ze alleen dat loopt niet goed af. niall zijn ouders willen alexandra niet als hun schoondochter en alexandra verlaat het huis en dat trekt niall niet en wil zelfmoord plegen wat niet lukt en als Niall in het ziekenhuis beland dan pleegt alexandra om bij Niall te zijn ook zelfmoord alleen dat is ook zonder succes en redden ze het samen. de ouders verbieden Niall om te gaan trouwen terwijl ze verloofd zijn maar alexandra kan alles niet aan en gaat weer weg na 1 jaar komt ze weer terug maar ze was altijd voor hun ogen alleen dat wisten de jongens niet, omdat ze zich had vermomt als alexandra terug komt verteld ze dat ze zwanger is van Niall wat ook zo is , ze vertrouwd harry alleen later gaat hij er mee door, en zorgt er voor dat alexandra een miskraam heeft, waardoor alexandra gek word omdat ze verdrietig is en beland in de ziekenhuis voor behandeling, maar de liefde van Niall en alexandra gaat niet over.
    personages: alexandra: bruin haar blauwe ogen stijl haar mooi verlegen meisje drew/haarbroer: zwart stekels blauwe ogen, knap.
    one direction: gewoon one direction.
    de tekst maakt niks uit doe maar iets als je het kan.
    het muziek wil ik een spannende maar ook een droevige muziek.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 18:26 ]

    Je (user)naam: DamDumDam
    naam van je verhaal: REAL
    Genre van je verhaal: Fanfiction, drama, komedie, romantiek
    kort de verhaallijn: Het verhaal heet dus REAL. De hoofpersonen zijn de jongens van One Direction en de meiden van REAL.
    Het verhaal wordt geschreven uit het oogpunt van Lexi Graham, de jongste van de vier meiden die samen REAL vormen.
    Ze heeft een online relatie met een jongen genaamd Harry Smith die - je raadt het al - Harry Styles blijkt te zijn.
    Ondertussen moet One Direction samen met REAL - een fictieve en onbekende meidengroep waar Lexi deel van is.- een nummer opnemen voor een kanker-awareness-benefiet concert.
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Iets waarin ze sms'en met elkaar(note: Harry denkt dat ze Lex heet). Hierin weet hij wel dat zij in een band is maar niet in welke, zij weet niet dat hij deel is van 1D.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Rose Louise Smithhier
    Eliza Joanne Wilderhier
    Autumn Sophia ThompsonHier
    Alexis 'Lexi' Scarlett Graham Ik zat te denken aan Bethany Mota(macbarbie07)
    One Direction spreekt voor zich.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    Story about a girl struggling to pusue her dream.
    Story about fulfilling people's expectations which are sometimes to high.
    Story about a girl struggling to be herself.
    Story about being right but feeling so wrong.
    Because in the end, who is REAL?
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Ik zat te denken aan of Burn van Ellie Goulding of Save you van Simple Plan
    iets extra's? - Rose, Eliza en Autumn zijn niet zo belangrijk in de trailer dus die kunnen er ook wel uitgehaald worden. Ehm, ik weet het niet, misschien een deel in zwart wit of misschien niet. Ik hoop in ieder geval dat je het wilt doen

    Groetjes,
    Noëlle

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 19:20 ]


    Believe Then See...

    Je (user)naam: XMusicBeatsX
    naam van je verhaal: The British Secret Service MI6 - Niall James Horen
    Genre van je verhaal: Actie, misdaad, detective, fanfictie
    kort de verhaallijn: Niall wordt ontvoerd door mensen van de geheime dienst. Het is een test om te zien of hij geschikt is als agent voor MI6.
    Samen met zijn partner Rose, die hem niet kan uitstaan, beleven ze veel avonturen tijdens missies en doorstaan ze vele obstakels. Ze ontmoeten vele nieuwe mensen, maar ook verraders die hun in de weg zitten. James bond en Mevr. M zijn ook van de partij. Tijdens het verhaal krijgt Rose iets met Harry
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Dat Niall een agent wordt, misschien ook over de ontvoering.

    Dat Rose en Niall in het vliegtuig zitten op weg naar een van de missies in Ierland. Ze moeten een rivier (De Boyne) onderzoeken, omdat daar een van de hoofdverdachte, die zich op dat moment in MI6 bevind, is geweest. Eenmaal daar vinden ze een dood lijk van een jong meisje. Ze besluiten de omgeving verder te omspitten naar aanwijzingen en vinden daarbij een oud, armoedig huisje. Ze besluiten het te betreden en het huisje te onderzoeken. Ze vinden daar chemische spullen en een lab. Ook vinden ze een dagboek van iemand wat van de eigenaar is geweest van het huisje. Net als Rose het dagboek wil lezen, bestormt een wild vreemde man het huisje en zet de hele boel in brand.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Rose Jefferson(van de serie Nikita, Niall Horan, James Bond, Mevr. M en de rest van One Direction
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: Ik heb serieus geen idee, kun jij me helpen? xd
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: KLIK
    iets extra's?: De trailer moet een spannende uitstraling hebben ;D

    - De samenvatting van het verhaal is deel 1. Ik ben nu bezig met deel 3..
    Ja, het verhaal is ver gezocht xD -


    I'm cursed with the burning-stroopwafel-spell

    Je (user)naam: Unicornswag
    ]b]Naam van je verhaal:[/b] Hidden Behind A Smile ft. Niall Horan
    Genre van je verhaal:Drama, Romantiek, Fanfiction
    kort de verhaallijn: Lola is bij haar ouders weggelopen, om bij de jongen te zijn van wie zij hield. Ze was verblind door zijn schoonheid en door de liefde voor hem.
    Ze zijn gelukkig samen, maar dan draait hij 360 graden en die lieve jongen veranderd in een monster (Daar start het verhaal). Joran gebruikt Lola als sexspeeltje, boxpaal. Altijd als hij boos is reageert hij dat af op Lola. Cath de beste vriendin van Lola en Louis de beste vriend zijn al tijden plannen aan het bedenken om Lola daar weg te krijgen, maar wat ze eerst nog niet wisten was dat de 'Beste vriend' van Jason, Zayn Malik, een plan had bedacht om Lola daar weg te krijgen. Niall hield Lola al een tijdje indoog en dat had Zayn ook gemerkt. Hij had aan Niall gevraagt om er voor te zorgen dat Lola op hem verliefd werd en ze Joran zou dumpen. Alle vrienden van Joran waren nep, maar daar om Lola zo goed mogenlijk te beschermen. Hij had maar 1 echte vriend, Liam Payne. Als lola het toch lukt om weg te komen, trekt ze in bij Niall en de twee krijgen iets. Zo jaloers dat Joran is, omdat hij wet wat hij kwijd is en niet gedumpt word, maakt hij samen met Liam een wreed plan om hararterug te pakken. Volgens hun is en blijft Lola hun sexspeeltje, maar Lola durft niks tegen Niall of al de rest te vertellen, omdat ze eerst haar familie iets zulle aandoe en zo verder met haar vrienden. En Lana is het meisje dat sex heeft met elke jongen, maar kan Niall niet krijgen waardoor ze haat naar Lola stuurt en haar bedreigt dat ze weg moet bij Niall
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Dat Lola word geslagen en zo,
    hoe ze bij hem weg gaat en bij Niall gaat wonen en dan hoe ze haar ontvoeren en haar verkrachten, zodat ze een dubbel leven lijd. En een fake smile. En het Lana gedeelte.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: klik op de titel van het verhaal en daar vind je de hoofd personen.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: misschien ben je hier iets mee? : I fake a smile so they won't see.
    Behind this laugh,
    behind this cheeky girl, 
    behind the good days,
    Is a broken girl.
    A maid with pain,
    and her fake smile,
    makes everyone happy,
    exept,
    herself.
    Behind is the girl,
    who cries all the time,
    and can not be happy again.
    only fake.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: eigenlijk heb ik geen idee
    iets extra's?


    It's better to be hated for who you are, then to be loved for who you're not!

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 12:11 ]


    Don’t forget me ... Forget me never ... But when you forget me ... Forget me forever...

    Je (user)naam: xAdelaide
    naam van je verhaal: The game
    Genre van je verhaal: Fanfiction, romantiek
    kort de verhaallijn:
    Het gaat om een spel die jongens spelen, waarbij ze met de meeste meisjes naar bed moeten gaan om te winnen. Maar de winnaar van elk jaar wordt verliefd en dat kan grote gevolgen hebben voor het spel gezien het niet verraden mag worden. Als je het verraadt zal het je bezuren.
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    Nou ongeveer die van hierboven. :x
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Mijn hoofdrolspeelster is; Barbara Palvin en mijn hoofdrolspeler is Harry Styles maar de rest van One Direction is ook belangrijk.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    Every year there is a game that all the boys from Rosewood High play.
    In order to win you have to sleep with the most girls, including proof.
    But what if the winner of every year takes an interest in the new girl. It can become very messy for them.
    You know what they say: Never try to change a game, it will haunt you and take you down.
    Zoiets en je kan natuurlijk altijd iets schrappen. c:
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Uhm, iets spannends en ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik ben niet goed qua muziek verzinnen. :X
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc) Een school.
    iets extra's?
    Ehm geen idee, iets met games of zo. :x

    Ik hoop dat je me kunt helpen.

    xx


    -

    Ik stuur je een berichtje met alle info als je mijn trailer zou maken, oke?

    Je (user)naam:
    Amanecer & Lianmin
    naam van je verhaal:
    Story of my life || Larry Stylinson.
    Genre van je verhaal:
    Drama, Romantiek, Fanfiction.
    kort de verhaallijn:
    Harry en Louis doen elkaar een belofte dat als ze op hun dertigste nog niet getrouwd zijn ze met elkaar zouden trouwen,
    Maar dan gaat Louis op wereldreis en laat hij Harry achter dagen lang is hij er kapot van totdat zijn vrienden het niet meer aan kunnen zien en hem meenemen naar een disco, waar hij een meisje leert kennen en met haar verloofd.
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    Het liefst dat Harry voor het altaar staat met zijn vrouw (emilie) dat Louis op wereld reis gaat dat Harry huilt (en de rest van de verhaallijn als dat kan)
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Harry Styles & Louis Tomlinson en Emilie Nereng.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    Why are the words 'goodbye','I’m sorry', and 'I Love You' so easily pronounced but so hard to say
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Story of my life (one direction)
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc)
    Een huwelijk.
    iets extra's?
    Nee ^-^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 14:16 ]


    True friends stab you in the front.

    mijn topic.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je (user)naam: Girlicious
    naam van je verhaal: Onze Zomervakantie
    Genre van je verhaal: Romantiek, Drama, Onbekende Personen.
    kort de verhaallijn: Elisa (hoofdpersoon) gaat jaarlijks met haar vriendengroep op zomervakantie. Dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt deze vakantie niet geheel zoals gepland...
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Dat je de vriendengroep ziet vertrekken per auto naar Spanje, het slippertje van Elisa met haar ex (hoeft geen 16+, beetje zoenen en strelen is ook goed) dat een personage is ontvoerd en haar broer in coma ligt. En dat een andere personage een slecht bestaan heeft in de 'club.' de stripclub zegmaar..
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving): Elisa de hoofdpersoon heeft half lang bruin haar, blauw groene ogen en een mooi slank figuur. Haar ex is licht getint, heeft zwart kort haar en best een gespierd lichaam, degene die word ontvoerd heeft lang bruin stijl haar, bruine ogen en een lief gezicht en mooi lichaam. Haar broer heeft bruin haar en bruine ogen en een licht gespierd lichaam. En het personage van de stripclub heeft lang zwart haar met wat slag en blauwe ogen.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: 6 vrienden gaan jaarlijks op vakantie. Maar deze vakantie verloopt niet zoals ze zouden willen. Alles wat mis kan gaan lijkt ook echt allemaal mis te gaan. Gaat dit ooit nog goed komen? Lees het in: Onze Zomervakantie..
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Een beetje spannende muziek, dat het zeg maar rustig en vredig begint en later de spanning erbij komt. Heb geen specifiek nummer.
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc): Ja, een wegrijdende auto waar de vrienden dus in zitten. De spaanse plaats waar ze verblijven. (mag ook een random strand zijn ofzo hoor) en het effect van de ontvoering en de coma waarin de broer in het ziekenhuis ligt.
    iets extra's? Niet dat ik tot zover weet. Ben benieuwd... ;)

    p.s. deze story heeft wel al 109 hoofdstukjes en "Kan 16+ bevatten!"


    "It means no worries, for the rest of your days"

    hi ik wil er eigenlijk nog een, maar als het niet mag vind ik het ook goed.
    Je (user)naam: 1DDay2001
    naam van je verhaal: Through the dark ll Niall James Horan ll
    Genre van je verhaal: Fanfiction
    kort de verhaallijn: Krissy is het 16 jarig zusje van Harry. Niall is is een aardige jongen, net zoals in het echt, maar hij heeft ook een zijde waarbij hij zich niet kan inhouden en erge dingen kan doen zoals iemand in elkaar slaan waarvan hij houdt of iemand haast willen vermoorden. Krissy wilt proberen Niall een beter mens te maken maar ondertussen gebeuren er ook vervelende dingen met haar. Maar ondertussen, als het goed gaat, komen er ook heated moments enzo in. oftewel ook wat 16+ dingen haha
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Dat Krissy het zusje van Harry is. Dat Niall een good and badside heeft. En dat het niet altijd goed gaat. Misschien dat ze zoenen ofzo, je mag het voor de rest zelf weten.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Niall Horan
    Harry Styles
    doe voor Krissy maar net zoals de vorige keer, Victoria Justice uiterlijk
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: Dit mag je zelf weten, jij kan dat denk ik beter dan ik!
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Through the dark van One direction of What the hell van avril lavigne.
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc) Nee, maakt niets uit.
    iets extra's? Harry is eigenlijk net zoals Niall, soms lief, soms slecht.