• One Direction-winkel opent haar deuren in Utrecht




    AMSTERDAM -

    Niet dat de vijf zelf in de buurt waren, maar ook zonder One Direction blijkt hun aanhang goed voor een kleine opstand. Vandaag opent de 1D World pop-upstore haar deuren in het Utrechtse Hoog Catharijne. Honderden fans sloten al vroeg aan in de rij

    De eerste 'Directioners' kropen onder de hekken van winkelcentrum Hoog Catharijne zelf door, renden daarna richting Mediamarkt (overbuurman van de pop-upstore) om in de speciaal door hekken afgezette vakken plaats te nemen. De eerste daarvan mocht uiteindelijk om iets na tien uur de winkel in.


    De drukte bij de pop-upwinkel is tekenend voor het fenomeen One Direction. De Britten groeiden in recordtijd uit tot internationaal fenomeen en is momenteel de grootste boyband ter wereld. Eerder openden al tijdelijke 1D-winkels haar deuren in Amerika, Australië, Azië en tal van andere Europese landen. Naast exclusieve merchandise is er onder andere ook een speciale karaoke te vinden in de pop-upwinkels en kan virtueel op de foto worden gegaan met Niall, Zayn, Liam, Harry en Louis.

    Filiaal Utrecht blijft twee weken open.

    Bron: Telegraaf.nl

    De winkel is al sinds 12 oktober open, dus het verbaasde mij dat er nog geen topic over was.

    Ikzelf ben er vandaag heen geweest en heb 2 uur in de rij gestaan.

    Is één van jullie er al heen geweest? Wat heb je gekocht? En hoe lang heb je in de rij gestaan?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 18:20 ]


    Do what people say you can't.

    Styles schreef:
    (...)
    nee, in Hoog Catharijne. staat ook in het bericht.

    Heb het ook niet volledig gelezen, dus that's my bad inderdaad, sorry. Maar Hoog Catherijne is vlak bij/in het station, toch?


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    (...)
    Heb het ook niet volledig gelezen, dus that's my bad inderdaad, sorry. Maar Hoog Catherijne is vlak bij/in het station, toch?


    Ja, het ligt er zowat tegenaan. Al zal je dan eerst helemaal tot het einde van het winkelcentrum moeten lopen.


    Do what people say you can't.

    Ik zou eerst vrijdag gaan, maar ik ga niet meer. Ik heb gehoord hoe een lange wachtrijen er zijn en dat heb ik niet voor een winkel over. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 21:18 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Nah, niet echt mijn ding. Ik hou niet zo van posters, nepnagels en allemaal prut waar ik me toch niet echt in thuis voel.


    Searching heavens for another earth

    Ik ga vrijdag met een vriendin. ^^ Nog net op tijd, haha. Lang leve de vakantie. =DD


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Robbery schreef:
    (...)
    Heb het ook niet volledig gelezen, dus that's my bad inderdaad, sorry. Maar Hoog Catherijne is vlak bij/in het station, toch?

    Ja klopt, hij zit tegenover de McDonalds, haha. Ben er vandaag met Hemmings naar toe geweest, anderhalf uur in de rij gestaan, was echt wat minder, maar ja hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Ja klopt, hij zit tegenover de McDonalds, haha. Ben er vandaag met Hemmings naar toe geweest, anderhalf uur in de rij gestaan, was echt wat minder, maar ja hahaha.

    Hahaha, ik liep gisteren vanaf de H&M een stukje door m'n stadje hier, en ik kwam uit bij Hoog Catherijne en ben daar wat gaan shoppen. Maar ik ben die hele 1Dshop niet tegengekomen joh :'D


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    (...)
    Hahaha, ik liep gisteren vanaf de H&M een stukje door m'n stadje hier, en ik kwam uit bij Hoog Catherijne en ben daar wat gaan shoppen. Maar ik ben die hele 1Dshop niet tegengekomen joh :'D

    Tegenover de Media Markttttt, hahaha, ik kon 'em eerst ook niet vinden joh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben maandag de 14e geweest, samen met mijn beste vriendin, heb ongeveer een uur in de rij gestaan, en vond het zelfs nog een beetje tegenvallen ook.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ben eergister geweest, wat een levende hel was dat zeg :'D


    Because I love him, do I need another reason?