• Wat heb je liever: een dag zonder Internet of een dag zonder je mobiel?
    Link:
    http://www.quizlet.nl/polls/29420/een-dag-zonder-internet-of-een-dag-zonder-je-mobiel/

    Link naar poll

    Zo willen mensen sneller stemmen.


    Take me to wonderland

    Een dag zonder mobiel, duh. Zonder internet heb ik ook niets aan mijn mobiel ._.

    Een dag zonder mobiel, want ik laat dat ding toch altijd slingeren en doe er niets mee. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een dag zonder internet. Mijn mobiel vind ik toch wat handiger om bij me te hebben in het geval van noodgevallen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    Een dag zonder internet. Mijn mobiel vind ik toch wat handiger om bij me te hebben in het geval van noodgevallen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gibbs schreef:
    Een dag zonder mobiel, want ik laat dat ding toch altijd slingeren en doe er niets mee. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een dan zonder mobiel, I guess. Zonder internet kan ik toch geen flikker op m'n iPhone doen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb niet eens een goedwerkende mobiel.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik geef je een tip om voortaan als je ons gaat overloaden met polls, je 1 topic maak en je polls in 1 topic promoot ipv zoveel.


    -

    Zonder telefoon, ik heb het twee weken zonder kunnen overleven, dus één dag is niet zo moeilijk.

    Een dag zonder mobiel. Internet is hetgeen waarom ik überhaupt mijn mobiel gebruik. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    Een dag zonder mobiel, want ik laat dat ding toch altijd slingeren en doe er niets mee. :')


    16 - 09 - '17

    Emiko schreef:
    Een dag zonder mobiel, duh. Zonder internet heb ik ook niets aan mijn mobiel ._.


    Do what people say you can't.

    Dan liever zonder mobiel. Ben het meeste gehecht aan mijn internet en heb contact via internet, so.


    You are beautiful, you are love.

    Gibbs schreef:
    Een dag zonder mobiel, want ik laat dat ding toch altijd slingeren en doe er niets mee. :')


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.