• Heeii Schrijf hier leuke verhalen op :) Van allerlei genres. Qua beroemde mensen alleen 1D

    huh wat bedoel je?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Moet je je eigen verhaal promoten?? xx Sorry heb zin om te slowen xP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    wentelteef schreef:
    huh wat bedoel je?


    Je moet gewoon je eigen verhaal promoten of die van een ander :)

    Skeleton or Butterfly - Onbekende Personen, Fantasy


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb op mijn profiel veel OP staan. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb op mijn profiel veel OP staan. :)


    OP?? Vergeef me dat ik niet weet wat dat is wil je het me uitleggen??

    xx


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Forbidden Love || Harry Styles Fanfiction, Romantiek, Drama

    HOPE YOU LIKE IT!

    Je zou me heel blij maken als je leest
    xx'


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    wentelteef schreef:
    (...)

    OP?? Vergeef me dat ik niet weet wat dat is wil je het me uitleggen??

    xx

    Een verhaal met Onbekende Personen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    wentelteef schreef:
    (...)

    OP?? Vergeef me dat ik niet weet wat dat is wil je het me uitleggen??

    xx


    Onbekende Personen, een verhaal dat juist om personen gaat die niet beroemd/bekend zijn.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 20:47 ]


    Physics is awesome

    http://www.quizlet.nl/stories/65578/verhaalloos/ I'm working on this one, you could check it out!


    Tonight is the night.. (Dexter)


    - Gemaakt door Inflamarae

    De grond trilt, het publiek gaat uit hun dak en twee paarden met hun ruiters galopperen op elkaar af.
    De lansen zakken naar beneden en ze houd gespannen haar adem in, het steekspel was altijd spannend een sport waar leven en dood, plezier en drama zo dicht bij elkaar lagen.
    Een van de twee ridders in harnas word uit het zadel stoten en klapt tegen de grond, het publiek joelt wanneer hij het zand laat op stuiven.
    De zege van de sport is voor de man die nog in het zadel zit, hij rijd langs haar tribune en neemt de zakdoek van een van de dames aan en gaf haar een knipoog.
    Een rode blos trekt over haar gezicht en giechelt zacht nadat ze hem een handkusje had toe geworpen.
    De sfeer is geweldig tot de volgende deelnemer, dan word duidelijk dat dit niet het echte steekspel was.



    - Er zal 16+ in voor komen maar ik zal die hoofdstukjes zo schrijven dat het niet gelezen hoeft te worden en in de titel vermelden.
    - Is een onbekende personen verhaal
    - Het doel is elke week minstens 1x te schrijven
    - ABN
    - Speelt in de middeleeuwen af


    Trailer

    - Door Britsanity


    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't