• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(3 Meisjes)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(3Jongens)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =2Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    Begin:

    Iedereen komt aan in de leerlingenkamer. De nieuwe leerlingen,lopen met afdelings en jaar genoten mee. Nog erg thuis voelen ze zich niet. Maar dat komt natuurlijk nog. De jongens en meiden die al langer op Zweinstein zaten,doen hun best om aardig te zijn. Maar toch lukt dat niet zo erg in het huis van sommige afdelingen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    VitaIncoluma schreef:
    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    Ik rende achter Louise aan en riep haar naam. Maar ze hoorde me niet. Halverwege de gang was ik haar kwijt en bleef ik stil staan. Ik had geen idee waar ik was. Ik wilde zelf niet graag naar deze school, maar omdat het moest, wilde ik me graag aanpassen. Ik liep door en volgde een meisje wat hetzelfde embleem had als ik. Ik was bij de Sorteerceremonie ingedeeld bij Ravenclaw, net zoals Louise gelukkig, dan kende ik tenminste nog iemand. Toen het meisje voor mij stopte bij een schilderij. Het schilderij vroeg iets en het meisje antwoordde na een tijdje nadenken. Toen stond ik voor het schilderij. Hij gaf mij een raadsel en ik dacht er over na. Toen schoot het antwoord me te binnen en ik antwoordde. Gelukkig was het goed en ik ging de ruimte binnen. Er stonden stoelen, banken, tafeltjes en er laaide een knapperend haardvuur. Alles was blauw en bronskleurig uitgewerkt. Ik keek rond en zag Louise. Ik liep opgelucht naar haar toe en vroeg: "Hoe was jouw dag? Mijne was wel goed, denk ik. Als eerste had ik Charms, weet je wel, wat we ook hadden op Beauxbatons, de leraar is echt superklein. Ik weet niet op je hem al gezien hebt, gewoon een lachertje. Daarna had ik History of Magic. De leraar is gewoon een geest, ik bedoel, het was zo saai, ik viel bijna in slaap. Daarna had ik een blok uur Potions, die leraar, een griezel gewoon. Daarna had ik Herbology, dat was wel oké. Hoe was jou dag nou?"


    Louise Améli Porte || Common room Ravenclaw
    Eindelijk zag ik Alice binnenkomen en ik stak mijn hand op, waarna ze me opmerkte en naar me toe kwam lopen.
    'Hé,' glimlachte ik, blij dat ik niet meer alleen was. Zodra ze me had bereikt begon ze meteen met praten.
    'Hoe was jouw dag? Mijne was wel goed, denk ik. Als eerste had ik Charms, weet je wel, wat we ook hadden op Beauxbatons, de leraar is echt superklein. Ik weet niet op je hem al gezien hebt, gewoon een lachertje. Daarna had ik History of Magic. De leraar is gewoon een geest, ik bedoel, het was zo saai, ik viel bijna in slaap. Daarna had ik een blok uur Potions, die leraar, een griezel gewoon. Daarna had ik Herbology, dat was wel oké.' Ik grinnikte om haar lange verhaal. 'Hoe was jouw dag nou?' vroeg ze opnieuw. Ik schoof wat op in mijn stoel zodat er een plaatsje vrijkwam.
    'Kom maar zitten. Je past hier makkelijk tussen,' zei ik. 'En mijn dag was wel oké. Ik had dezelfde lessen als jou, behalve Potions. Is die leraar echt zo erg?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik had nog niet veel van hem gezien en ook nog niets over hem gehoord van mijn medeleerlingen. Niemand had vandaag nog tegen me gepraat, en ik was ook niet van plan een gesprek te beginnen. 'Heb jij al veel huiswerk?' vroeg ik vervolgens, zonder op antwoord van mijn vorige vraag te wachten. 'Want anders kunnen we nog even naar buiten. Ik ben benieuwd hoe het terrein er hier uitziet en dit kan wel eens een van de laatste mooie dagen worden,' stelde ik voor.


    :)

    Alter schreef:


    Louise Améli Porte || Common room Ravenclaw
    Eindelijk zag ik Alice binnenkomen en ik stak mijn hand op, waarna ze me opmerkte en naar me toe kwam lopen.
    'Hé,' glimlachte ik, blij dat ik niet meer alleen was. Zodra ze me had bereikt begon ze meteen met praten.
    'Hoe was jouw dag? Mijne was wel goed, denk ik. Als eerste had ik Charms, weet je wel, wat we ook hadden op Beauxbatons, de leraar is echt superklein. Ik weet niet op je hem al gezien hebt, gewoon een lachertje. Daarna had ik History of Magic. De leraar is gewoon een geest, ik bedoel, het was zo saai, ik viel bijna in slaap. Daarna had ik een blok uur Potions, die leraar, een griezel gewoon. Daarna had ik Herbology, dat was wel oké.' Ik grinnikte om haar lange verhaal. 'Hoe was jouw dag nou?' vroeg ze opnieuw. Ik schoof wat op in mijn stoel zodat er een plaatsje vrijkwam.
    'Kom maar zitten. Je past hier makkelijk tussen,' zei ik. 'En mijn dag was wel oké. Ik had dezelfde lessen als jou, behalve Potions. Is die leraar echt zo erg?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik had nog niet veel van hem gezien en ook nog niets over hem gehoord van mijn medeleerlingen. Niemand had vandaag nog tegen me gepraat, en ik was ook niet van plan een gesprek te beginnen. 'Heb jij al veel huiswerk?' vroeg ik vervolgens, zonder op antwoord van mijn vorige vraag te wachten. 'Want anders kunnen we nog even naar buiten. Ik ben benieuwd hoe het terrein er hier uitziet en dit kan wel eens een van de laatste mooie dagen worden,' stelde ik voor.


    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Kom maar zitten. Je past hier makkelijk tussen." zei Louise. Ik glimlachte en propte me ertussen, terwijl Louise vertelde: "En mij dag was wel oké. Ik had dezelfde lessen als jou, behalve Potions. Is die leraar echt zo erg?" vroeg ze. "Heb je al veel huiswerk? Want anders kunnen we nog een naar buiten. Ik ben benieuwd hoe het terrein hier uitziet en dit kan wel eens een van de laatste mooie dagen worden." stelde ze voor. Ik knikte uitstemmend en zei: " Ik heb bakken vol met huiswerk, maar dat kan ik later nog wel doen." Ik glimlachte, stond op en zei: "Hebben we ook lessen samen? Ik bedoel dat zou onzettend gezellig zijn. Maar die leraar van Potions, ik kreeg gewoon rillingen in mijn rug. En hoe hij praat! Echt alsof hij een kikker in zijn keel heeft. Ik hoorde een jongen zeggen. Volgens mij heet hij Harry Potter, ik bedoel dé Harry Potter, maar die zei dus dat die Snape zijn eigen afdeling voortrekt waar hij hoofd van is, snap je? Volgens mij is dat Slytherin." Ik liep langzaam naar buiten zodat ik kon kletsen en lopen tegelijk.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Kom maar zitten. Je past hier makkelijk tussen." zei Louise. Ik glimlachte en propte me ertussen, terwijl Louise vertelde: "En mij dag was wel oké. Ik had dezelfde lessen als jou, behalve Potions. Is die leraar echt zo erg?" vroeg ze. "Heb je al veel huiswerk? Want anders kunnen we nog een naar buiten. Ik ben benieuwd hoe het terrein hier uitziet en dit kan wel eens een van de laatste mooie dagen worden." stelde ze voor. Ik knikte uitstemmend en zei: " Ik heb bakken vol met huiswerk, maar dat kan ik later nog wel doen." Ik glimlachte, stond op en zei: "Hebben we ook lessen samen? Ik bedoel dat zou onzettend gezellig zijn. Maar die leraar van Potions, ik kreeg gewoon rillingen in mijn rug. En hoe hij praat! Echt alsof hij een kikker in zijn keel heeft. Ik hoorde een jongen zeggen. Volgens mij heet hij Harry Potter, ik bedoel dé Harry Potter, maar die zei dus dat die Snape zijn eigen afdeling voortrekt waar hij hoofd van is, snap je? Volgens mij is dat Slytherin." Ik liep langzaam naar buiten zodat ik kon kletsen en lopen tegelijk.

    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    Samen met Alice liep ik naar buiten. Ik vervloekte stilletjes de torenkamer van Ravenclaw - veel te veel werk om naar beneden te lopen - , terwijl ik kletste met Alice.
    'Hebben we ook lessen samen? Ik bedoel dat zou ontzettend gezellig zijn.' Ik knikte opgewekt. 'Ja, het meeste wel geloof ik.'
    'Maar die leraar van Potions, ik kreeg gewoon rillingen in mijn rug. En hoe hij praat! Echt alsof hij een kikker in zijn keel heeft.' Ik lachte en struikelde over de zoom van mijn gewaad. Rotding. Ik zuchtte, opende een of andere deur en we kwamen uit bij het trappenhuis. Ik grijnsde; had ik in ieder geval de weg naar het trappenhuis gevonden. Alice ging verder met haar verhaal. 'Ik hoorde een jongen zeggen. Volgens mij heet hij Harry Potter, ik bedoel dé Harry Potter, maar die zei dus dat die Snape zijn eigen afdeling voortrekt waar hij hoofd van is, snap je? Volgens mij is dat Slytherin.' Mijn ogen werden groot.
    'Dé Harry Potter? Wow.' Ik had nooit iets met beroemdheden gehad, maar Harry Potter was wel een erg bekende naam, zelfs onder de Fransen. 'Slytherin.. was dat niet die zeg maar groene afdeling? Ik weet niet wat ik van ze moet denken. Eigenlijk wil ik ze niet eens bevooroordelen door hun afdeling. Vind jij het ook niet verschrikkelijk, die afdelingen? Ik moet er nog heel erg aan wennen. Op Beauxbatons was dat vele malen simpeler.' Ik stapte op een trap en viel bijna om toen de trap plotseling bewoog. 'Shit,' mompelde ik. 'Dat was ik vergeten.' Veranderende trappen. Hoe kwamen ze er in hemelsnaam op?


    :)

    Alter schreef:

    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    Samen met Alice liep ik naar buiten. Ik vervloekte stilletjes de torenkamer van Ravenclaw - veel te veel werk om naar beneden te lopen - , terwijl ik kletste met Alice.
    'Hebben we ook lessen samen? Ik bedoel dat zou ontzettend gezellig zijn.' Ik knikte opgewekt. 'Ja, het meeste wel geloof ik.'
    'Maar die leraar van Potions, ik kreeg gewoon rillingen in mijn rug. En hoe hij praat! Echt alsof hij een kikker in zijn keel heeft.' Ik lachte en struikelde over de zoom van mijn gewaad. Rotding. Ik zuchtte, opende een of andere deur en we kwamen uit bij het trappenhuis. Ik grijnsde; had ik in ieder geval de weg naar het trappenhuis gevonden. Alice ging verder met haar verhaal. 'Ik hoorde een jongen zeggen. Volgens mij heet hij Harry Potter, ik bedoel dé Harry Potter, maar die zei dus dat die Snape zijn eigen afdeling voortrekt waar hij hoofd van is, snap je? Volgens mij is dat Slytherin.' Mijn ogen werden groot.
    'Dé Harry Potter? Wow.' Ik had nooit iets met beroemdheden gehad, maar Harry Potter was wel een erg bekende naam, zelfs onder de Fransen. 'Slytherin.. was dat niet die zeg maar groene afdeling? Ik weet niet wat ik van ze moet denken. Eigenlijk wil ik ze niet eens bevooroordelen door hun afdeling. Vind jij het ook niet verschrikkelijk, die afdelingen? Ik moet er nog heel erg aan wennen. Op Beauxbatons was dat vele malen simpeler.' Ik stapte op een trap en viel bijna om toen de trap plotseling bewoog. 'Shit,' mompelde ik. 'Dat was ik vergeten.' Veranderende trappen. Hoe kwamen ze er in hemelsnaam op?



    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Ja, de meesten wel." antwoordde Louise op mijn vraag over de lessen. Ik gaf haar een knuffel en zei: "Dan moeten we echt naast elkaar gaan zitten, want als we dat niet doen of als ik jou vandaag niet heb gezien tijdens de les ben ik echt dom."
    De reactie op mijn verhaal over Snape, Harry Potter en Slytherin zei ze: "Dé Harry Potter? Wow. Slytherin... was dat neit die zeg maar groene afdeling? Ik weet niet wast ik van ze mot denken. Eigenlijk wil ik ze niet eens bevooroordelen door hun afdeling. Vind jij het ook niet verschrikkelijk, die afdelingen? Ik moet er nog heel erg aan wennen. Op Beauxbatons was dat vele malen simpeler."
    Ik knikte instemmend en ik wilde iets gaan zeggen. Toen de trappen opeens begonnen te bewegen. Ik zag dat Louise bijna omviel en moest keihard lachen. Ik kwam haast niet meer bij van het lachen toen ik zei: "Dat was echt grappig, dat had je echt moeten zien. Maar hoe moeten we nu verder, aangezien we geen van beiden de weg weten in de sprookjeskasteel." Ik lachte opnieuw om mijn grap en omdat het gewoon grappig was. Ik kon nooit serieus blijven in serieuze zaken, een afwijking van mij.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 16:32 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Velyo Bogomil.
    Na een tijdje wachten komt er een meisje uit het portretgat. 'Eumm..kan ik je helpen?' Vraagt ze me. 'Ja.' Zeg ik en ik glimlach. 'Ik veet het vachtvoord niet.' Ik heb een Bulgaars accent, en dat zal ze ook wel horen. Al kan het erger. Mijn Engels is best goed, al zeg ik het zelf. Het is alleen echt een rot taal. Vooral dat Brits, zo bekakt. 'Ik ben Velyo.' Stel ik mezelf voor. Laat ik maar beleefd blijven , straks geeft ze het wachtwoord niet. 'Ik kom van de Klammfels.' Zeg ik er snel achteraan, al denk ik dat ze dat wel hoort. Mijn accent klinkt niet bepaald Frans. Ik laat mijn blik weer langs het portret glijden, wat onhandig eigenlijk, een wachtwoord. Waarom kunnen we dat portret niet gewoon open rammen, net zoals we altijd bij de Klammfels deden bij deuren. Ik kijk weer naar het meisje, wachtend op antwoord.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Ja, de meesten wel." antwoordde Louise op mijn vraag over de lessen. Ik gaf haar een knuffel en zei: "Dan moeten we echt naast elkaar gaan zitten, want als we dat niet doen of als ik jou vandaag niet heb gezien tijdens de les ben ik echt dom."
    De reactie op mijn verhaal over Snape, Harry Potter en Slytherin zei ze: "Dé Harry Potter? Wow. Slytherin... was dat neit die zeg maar groene afdeling? Ik weet niet wast ik van ze mot denken. Eigenlijk wil ik ze niet eens bevooroordelen door hun afdeling. Vind jij het ook niet verschrikkelijk, die afdelingen? Ik moet er nog heel erg aan wennen. Op Beauxbatons was dat vele malen simpeler."
    Ik knikte instemmend en ik wilde iets gaan zeggen. Toen de trappen opeens begonnen te bewegen. Ik zag dat Louise bijna omviel en moest keihard lachen. Ik kwam haast niet meer bij van het lachen toen ik zei: "Dat was echt grappig, dat had je echt moeten zien. Maar hoe moeten we nu verder, aangezien we geen van beiden de weg weten in de sprookjeskasteel." Ik lachte opnieuw om mijn grap en omdat het gewoon grappig was. Ik kon nooit serieus blijven in serieuze zaken, een afwijking van mij.



    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    Ik krabbelde onhandig overeind en klopte het stof van mijn gewaad.
    'Dat was echt grappig, dat had je echt moeten zien,' lachte Alice. Ik gaf haar een doodse blik maar moest bij het zien van haar lachende gezicht ook grijnzen. 'Maar hoe moeten we nu verder, aangezien we geen van beiden de weg weten in de sprookjeskasteel,' zei Alice, opnieuw lachend. Ik gaf haar een vriendschappelijke por en liep verder.
    'Ben je nu al vergiftigd door iemand hier? Snape? Of ben je verliefd of zo?' grijnsde ik, terwijl ik de laatste trap afliep. 'Daar nog over gesproken, serieus, heb jij al leuke jongens gezien?' Ik was zelf nog steeds onder de indruk van het systeem hier: Op Beauxbatons liepen alleen meisjes rond. Hier was het gemengd, en dat gaf een heel andere cultuur. Best interessant.


    :)

    Alter schreef:

    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    Ik krabbelde onhandig overeind en klopte het stof van mijn gewaad.
    'Dat was echt grappig, dat had je echt moeten zien,' lachte Alice. Ik gaf haar een doodse blik maar moest bij het zien van haar lachende gezicht ook grijnzen. 'Maar hoe moeten we nu verder, aangezien we geen van beiden de weg weten in de sprookjeskasteel,' zei Alice, opnieuw lachend. Ik gaf haar een vriendschappelijke por en liep verder.
    'Ben je nu al vergiftigd door iemand hier? Snape? Of ben je verliefd of zo?' grijnsde ik, terwijl ik de laatste trap afliep. 'Daar nog over gesproken, serieus, heb jij al leuke jongens gezien?' Ik was zelf nog steeds onder de indruk van het systeem hier: Op Beauxbatons liepen alleen meisjes rond. Hier was het gemengd, en dat gaf een heel andere cultuur. Best interessant.


    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Ben je nu al vergiftigd door iemand hier? Snape? Of ben je verliefd of zo?" zei Louise. "Daar nog voer gesproken, serieus, heb jij al leuke jongens gezien?"
    Ik gaf haar een por terug en zei: "Ieuw, niet Snape, nooit Snape. Gadverdamme. Maar helaas er hebben nog geen jongens zich aan mijn voeten geworpen, helaas. Dat zal nog wel komen met de tijd. Ik bedoel we zijn nu de nieuwelingen, die zijn alleen maar raar en vreemd. Dus nog even wachten tot deze maatschappij ons heeft geaccepteerd." Ik liep verder de trap en keek waar we nu op konden gaan. "Waarom hebben je ons geen plattegrond van het kasteel gegeven. Dat was zeker te handig." grijnsde ik. "En hoe vergaat het met jouw liefdesleven hier op Hogwarts, hebben al jongens aan jou voeten geworpen?" vroeg ik nieuwsgierig.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Nicoletta Rossi, Zwadderich > Common Room

    Franky legde zijn boek weg en kwam bij ons zitten. Pansy begon gelijk een heel verhaal over hoe sexy Draco wel niet was, wat voor een zucht zorgde bij mij. De Common Room was aardig gevuld, sommige mensen waren nog in de Great Hall, maar vele waren of hier, of op hun slaapkamers. Draco, Blaise en Tyler had ik nog niet gezien.
    'Pansy, hou je kop toch eens over Draco. Je krijgt hem toch niet, Draco is niet de gezelligste momenteel,' mompelde ik naar haar.
    Ik hoorde gesnauw naast me, waarschijnlijk was dat Danny. Hij had altijd de pik op de eerste jaars, totaal niet sneu of zoiets.
    'Heey Danny,' Franky mompelde een begroeting nadat Danny ons begroette.
    'Danny, moet dat altijd zo? Ze zijn net binnen.' Ik zuchtte en ging anders zitten. Ik had een grote hekel aan de eerste jaars, maar de manier hoe Danny het vroeg vond ik niet kunnen. Ik was alleen de eerste week aardig tegen de eerste jaars, maar het is maar net wat je aardig kon noemen bij mij.

    Franky Whiteson || Ravenclaw
    "Pansy, hou je kop toch eens over Draco. Je krijgt hem toch niet, Draco is niet de gezelligste momenteel." zei Nicoletta tegen Pansy.
    Nu hoefde ik het tenminste niet tegen Pansy te zeggen, maar dat laatste wat ze zei over Draco verbaasde me en ik vroeg: "Wat is er dan met Draco? Ik heb hem nog niet gezien."
    "Danny, moet dat altijd zo? Ze zijn net binnen." zuchtte Nicoletta.
    Dan weten ze meteen hoe het hier aan toe ging, dacht ik, maar ik zei het niet. Bang dat ik van Nicoletta op mijn kop kreeg. Ik vond haar best leuk, maar durfde het haar niet te zeggen. Ik was niet een bepaald het persoon om zijn gevoelens luid van de daken te gaan schreeuwen. Ik gaf Danny een speelse stomp en lachte tegen hem.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:

    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Ben je nu al vergiftigd door iemand hier? Snape? Of ben je verliefd of zo?" zei Louise. "Daar nog voer gesproken, serieus, heb jij al leuke jongens gezien?"
    Ik gaf haar een por terug en zei: "Ieuw, niet Snape, nooit Snape. Gadverdamme. Maar helaas er hebben nog geen jongens zich aan mijn voeten geworpen, helaas. Dat zal nog wel komen met de tijd. Ik bedoel we zijn nu de nieuwelingen, die zijn alleen maar raar en vreemd. Dus nog even wachten tot deze maatschappij ons heeft geaccepteerd." Ik liep verder de trap en keek waar we nu op konden gaan. "Waarom hebben je ons geen plattegrond van het kasteel gegeven. Dat was zeker te handig." grijnsde ik. "En hoe vergaat het met jouw liefdesleven hier op Hogwarts, hebben al jongens aan jou voeten geworpen?" vroeg ik nieuwsgierig.


    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    'Ieuw, niet Snape, nooit Snape. Gadverdamme,' reageerde Alice op mijn opmerking. Nu was het mijn beurt om keihard te lachen. 'Maar helaas er hebben nog geen jongens zich aan mijn voeten geworpen, helaas. Dat zal nog wel komen met de tijd. Ik bedoel we zijn nu de nieuwelingen, die zijn alleen maar raar en vreemd. Dus nog even wachten tot deze maatschappij ons heeft geaccepteerd.' Ik knikte begrijpelijk en keek samen met Alice rond. 'Waarom hebben ze ons geen plattegrond van het kasteel gegeven? Dat was zeker te handig,' grijnsde Alice. Ik glimlachte.
    'Klopt. Hartstikke vervelend.' Opeens herkende ik iemand uit mijn jaar. Ze liep me voorbij zonder iets te zeggen, maar ik was niet van plan me te laten negeren. Ik was dan wel nieuw, ik eiste een normale behandeling. 'Hé,' groette ik haar. 'Hoe komen we buiten?' Het meisje draaide zich geërgerd om. Het groene embleem van Slytherin was duidelijk te zien op haar gewaad. Dat verklaarde haar gedrag.
    'Zoek het zelf maar uit,' zei ze en ze draaide zich weer om.
    'Bitch,' mompelde ik haar achterna, maar ze hoorde het niet. Dan moesten we zelf maar zien hoe we buiten konden komen. Ik liep een grote deur tegenover de grote zaal door en kwam bij een of ander binnenplaatsje uit. Hier moesten we maar vragen waar we heen moesten.
    'En hoe vergaat het met jouw liefdesleven hier op Hogwarts, hebben al jongens aan jouw voeten geworpen?' vroeg Alice. Ik haalde onverschillig mijn schouders op.
    'Nog niet. Ik zal er morgen tijdens de lessen wel wat beter op letten,' grijnsde ik naar haar.


    :)

    [ik reageer vanavond nog, ik heb nu geen tijd.]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Alter schreef:

    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    'Ieuw, niet Snape, nooit Snape. Gadverdamme,' reageerde Alice op mijn opmerking. Nu was het mijn beurt om keihard te lachen. 'Maar helaas er hebben nog geen jongens zich aan mijn voeten geworpen, helaas. Dat zal nog wel komen met de tijd. Ik bedoel we zijn nu de nieuwelingen, die zijn alleen maar raar en vreemd. Dus nog even wachten tot deze maatschappij ons heeft geaccepteerd.' Ik knikte begrijpelijk en keek samen met Alice rond. 'Waarom hebben ze ons geen plattegrond van het kasteel gegeven? Dat was zeker te handig,' grijnsde Alice. Ik glimlachte.
    'Klopt. Hartstikke vervelend.' Opeens herkende ik iemand uit mijn jaar. Ze liep me voorbij zonder iets te zeggen, maar ik was niet van plan me te laten negeren. Ik was dan wel nieuw, ik eiste een normale behandeling. 'Hé,' groette ik haar. 'Hoe komen we buiten?' Het meisje draaide zich geërgerd om. Het groene embleem van Slytherin was duidelijk te zien op haar gewaad. Dat verklaarde haar gedrag.
    'Zoek het zelf maar uit,' zei ze en ze draaide zich weer om.
    'Bitch,' mompelde ik haar achterna, maar ze hoorde het niet. Dan moesten we zelf maar zien hoe we buiten konden komen. Ik liep een grote deur tegenover de grote zaal door en kwam bij een of ander binnenplaatsje uit. Hier moesten we maar vragen waar we heen moesten.
    'En hoe vergaat het met jouw liefdesleven hier op Hogwarts, hebben al jongens aan jouw voeten geworpen?' vroeg Alice. Ik haalde onverschillig mijn schouders op.
    'Nog niet. Ik zal er morgen tijdens de lessen wel wat beter op letten,' grijnsde ik naar haar.


    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Hé, hoe komen we buiten?" vroeg Louise aan een meisje uit ons jaar. Ze draaide zich geërgerd om en toen zei ze: "Zoek het zelf maar uit!" Toen pas zag ik het groene embleem van Slytherin.
    "Bitch" zei Louise kwaad tegen haar.
    "Ik zei toch dat Slytherin niets goeds was." zei ik. We liepen door de poort tegenover de Great Hall en we kwam uit op een binnenplaatsje. Ik zag dat er een stuk gras was en ik zei terwijl ik wees: "Misschien kunnen we daar even gaan kijken. Dat lijkt me wel een leuk plaatsje om te gaan zitten. Ik wist meteen al tijdens de Sorteerceremonie dat Slytherin niets goeds was, je zag het gewoon aan de ogen en gezichten van die mensen. Zo sluw en zo onloyaal. Gewoon niet normaal. Dat die afdeling nog bestaat. Nee, dan doe mij maar Ravenclaw. Ik heb geen idee waar het voor staat, maar het is in ieder geval duizenden keer beter dan Slytherin."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lordeianne Green - Gryffindor

    'Ja'Glimlacht de jongen. Hij ziet er niet uit als een eerste jaars. Hij is duidelijk nieuw. 'Ik veet het vachtwoord niet.'Zijn accent bevestigd dat ik gelijk had. 'Nou kijk als die dikke dame op het protret vraagt,we noemen haar niet voor niets het portret van de dikke dame, wachtwoord dan moet jij antwoorden 'Pumkin Juice' dan gaat ze open en kun je naar binnen. Maar let in de leerlingenkamer goed op het prikbord daar staan de nieuwe wachtwoorden. 'Ik ben Velyo'Stelt hij zich zelf voor. 'Ik kom van de Klammfels.'Zegt hij er nog achter aan. 'Lordeianne.'Glimlach ik kort. 'Klamffels he? Een paar leerlingen waren hier vorig jaar nog.'Mompel ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Danny komt vanmiddag,ik zal mijn tas helaas moeten inpakken. Doeg vakantie! Hallo gevangenis!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    [Danny komt vanmiddag,ik zal mijn tas helaas moeten inpakken. Doeg vakantie! Hallo gevangenis!]

    [Same here.]


    :)