• Het is het vijfde jaar voor sommige kinderen op Zweinstein, Beauxbatons en Klammfels. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Klammfels worden overgeplaats naar Zweinstein om daar hun schooltijd af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Zweinstein er aan toe gaat. Alle veerheen gaande vrienden van de oudleerlingen van Beauxbatons en Klammfels worden gesplist in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Zweinstein.


    Leerlingen van Zweinstein(4 Jongens en 4 Meisjes)
    -Danny Vincent Wilgenpad || Zwadderich Nici
    -Franky Whiteson || Zwadderich VitaIncoluma
    -Tyler Stephano DiRomano. || Zwadderich Benzema

    - 'Lorde' Lordeianne(Je zegt Lordeiann) Milah Green || Griffoendor Nici
    - Carma Scarlett Prudencia || Ravenklauw Arratay
    - Catharina ''Cathy'' Wasler || Huffelpuf VanGogh
    -Nicoletta Olivia Maria Rossi || Zwadderich Lovina


    Leerlingen van Beauxbantos(3 Meisjes)
    -Adelaide Clemance Lucile d'Argon || Huffelpuf xxSummerxx
    -Alice Aimée Brations || Ravenklauw VitaIncoluma
    -Louise Améli Porte || Ravenklauw Alter


    Leerlingen van Klammfels(3Jongens)
    - Sebastian Viktor Nils Bergo || Huffelpuf Lovina
    - Velyo Bogomil || Griffoendor Wunjo
    - Matthew Jared Tommo || ZwadderichStyles


    Regels:

    =Geen one-liners! Minimaal 4 regels!
    =Graag ervaren RP'ers
    =OOC tussen haakjes () [] {}
    =Alleen Nici maakt nieuwe topics aan tenzij ik iemand vraag!
    =Reseveringen blijven 72 uur staan!(3 Dagen)
    =Scheld elkaar OOC niet uit!
    =Als iemand een fout maakt geef hem of haar een tip.
    = Heb respect voor elkaar!
    =Niet iemand anders personage besturen!
    =2Rollen per persoon.
    =Het lijken veel regels maar zo wordt de RPG leuker.


    Begin:

    Iedereen komt aan in de leerlingenkamer. De nieuwe leerlingen,lopen met afdelings en jaar genoten mee. Nog erg thuis voelen ze zich niet. Maar dat komt natuurlijk nog. De jongens en meiden die al langer op Zweinstein zaten,doen hun best om aardig te zijn. Maar toch lukt dat niet zo erg in het huis van sommige afdelingen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [@xxxRoses Kan je even reageren met Lorde?]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:37 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lordeianne Green

    'Alleen Pumpkin Juice is genoeg hoor.'Reageert hij 'Hmm...'Mompel ik zachtjes. In de verte hoor ik de klok zes keer slaan.wat aangeeft dat we bijna gaan eten. Hij knikt. 'Ja, voor het toverschooltoernooi. Ik mocht toen niet mee omdat ik toen nog veertien vas. Ik kon me toen nog niet inschrijven. Anders had ik de veg misschien al een beetje geveten, deze school is net een doolhof.'Klaagt de jongen. 'Alle gangen lijken op elkaar. Een plattegrond vas vel aardig geveest.' 'Tja dat is deeerste weken zo. Binnen kort ken je de weg wel. Maar zelfs voor andere leerlingen die al langer op Hogwarts zitten zijn sommige gangen nog onbekend.'Vertel ik hem. In eens gaat het portret open en komt Hermione eruit. 'Hoi Hermione!'Zeg ik vrolijk. 'Hoi Lorde. Euhm..wie is dat?'Begroet ze me en vraagt ze me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alter schreef:
    Louise Améli Porte || Ravenclaw
    'Heb jij ook geen honger? Ik sterf hier zowat. Dan kunnen we direct de weg naar de Great Hall inspecteren en de rest van de mensen hier,' merkte Alice plotseling op. Ik opende mijn ogen en ging rechtop zitten, net zoals Alice deed. Ik knipperde met mijn ogen tegen het opeens weer felle licht en knikte.
    'Ja, best wel. Het zal ook wel bijna tijd zijn voor het avondmaal.' Ik stond op en klopte het gras van mijn broek. Vervolgens stak ik een hand uit naar Alice om haar overeind te halen.
    'Hé, weet jij misschien wie er in dat huis woont? Ik dacht dat alle leraren op het kasteel een kamer hadden?' vroeg Alice.
    'Huh? Welk huisje?' ik volgde haar ogen en zag een houten hutje staan. 'O die. Nee, geen idee. We kunnen het straks vragen aan onze mede-Ravenclawers. Maar eerst wil ik voedsel.' Ik trok haar overeind en lachte even. 'Heel veel voedsel.'


    Alice Aimée Brations || Ravenclaw
    "Ja, best wel. Het zal ook wel bijna tijd zijn voor het avondmaal." zei Louise. "Huh? Welk huisje? O die. Nee geen idee. We kunnen het straks vragen aan onze mede-Ravenclawers. Maar eerst wil ik voedsel. Heel veel voedsel." reageerde ze op mijn vraag.
    Ik lachte en vroeg: "Zouden ze hier een teken hebben, een bel ofzo, om aan te geven dat het tijd is voor het avondmaal. Net zoals op Beauxbatons dat belletje altijd klingelde als we moesten gaan slapen." Ik nam haar hand en ik ging rechtop staan, veegde mijn uniform af en bewoog een beetje oncomfortabel. "Ik vond de uniformen op Beauxbatons toch fijner hoor. Hier lijk je net een blikje met verrotte, opeengeplakte sardientjes." Ik liep al langzaam in de richting van de poort naar binnen. Ik was te loom van het liggen om snel te kunnen lopen, ook al had ik zo'n honger.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Niet veel actie hier....)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Oh sorry, ik dacht dat ik alweer had gereageerd met Louise. Ik post zsm, maar ben nu eerst even aan het leren.]


    :)

    Nicoletta Rossi, Slytherin > Great Hall, Slytherin tafel.

    Pansy en ik hadden zo'n kwartier op de kamer gezeten waarna we besloten maar te gaan eten. Pansy had honger gekregen, en het was bijna 6 uur ook. We liepen de trap af en zagen dat de common room niet heel vol meer was.
    'Wij zijn eten, we zien jullie nog wel,' ik knikte naar Franky, Tyler en Danny.
    Met een kleine glimlach op mijn gezicht liep ik achter Pansy aan de common room uit. De deur opende zichzelf en daar achter stond niemand meer, die jongen van straks was dus kennelijk al weg. We liepen samen richting het trappenhuis, waar zich meerdere leerlingen begaven.
    Pansy was druk in gesprek met Daphne Greengrass, ik keek een beetje in het rond.
    'Heb je het al gehoord? Draco Malfoy heeft het teken, ik zag het toen hij zonder shirt rond liep in de badkamer!' Ik ving de stem op die enkele mensen voor me liep, het was een jongen uit de afdeling. Mijn ogen werden groot, dat was dus de reden waarom Draco de laatste paar dagen chagrijnig was.
    Ik duwde de menigte opzij en liep met grootte passen richting de Great Hall. Ik moest en zou Draco nú spreken, al moest ik hem aan zijn gewaad mee trekken.
    Ik stopte met lopen toen ik aan het hoofd van de afdelingstafel stond. Ik liet mijn ogen over de menigte gaan en zag dat Draco naast Blaise zat.
    Ik sprintte naar hem toe, en trok aan de achterkant van zijn gewaad. 'Draco, mee komen nu.' siste ik naar hem en trok hem nu volledig van de bank af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 16:45 ]

    [ Als dit ^ over Matthew gaat. -waar ik vanuit ga, aangezien hij de enige Klammfels is uit Slytherin. Hij staat niet meer voor het portret. Hij is al naar binnen geweest en zit nu in the great hall en brief te schrijven :3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [ Als dit ^ over Matthew gaat. -waar ik vanuit ga, aangezien hij de enige Klammfels is uit Slytherin. Hij staat niet meer voor het portret. Hij is al naar binnen geweest en zit nu in the great hall en brief te schrijven :3 ]

    [Oh oeps... Dan heb ik denk ik die post gemist D: Mweh ahah..]

    (Ik wilde daar ook een reactie opschrijven, maar aangezien Matthew er niet meer is, dan kan dat niet....)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:17 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Gaat hier ooit nog iets gebeuren?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb de post van Nicoletta aangepast, zodat deze nu wel klopt!

    Lovina schreef:
    Nicoletta Rossi, Slytherin > Great Hall, Slytherin tafel.

    Pansy en ik hadden zo'n kwartier op de kamer gezeten waarna we besloten maar te gaan eten. Pansy had honger gekregen, en het was bijna 6 uur ook. We liepen de trap af en zagen dat de common room niet heel vol meer was.
    'Wij zijn eten, we zien jullie nog wel,' ik knikte naar Franky, Tyler en Danny.
    Met een kleine glimlach op mijn gezicht liep ik achter Pansy aan de common room uit. De deur opende zichzelf en daar achter stond niemand meer, die jongen van straks was dus kennelijk al weg. We liepen samen richting het trappenhuis, waar zich meerdere leerlingen begaven.
    Pansy was druk in gesprek met Daphne Greengrass, ik keek een beetje in het rond.
    'Heb je het al gehoord? Draco Malfoy heeft het teken, ik zag het toen hij zonder shirt rond liep in de badkamer!' Ik ving de stem op die enkele mensen voor me liep, het was een jongen uit de afdeling. Mijn ogen werden groot, dat was dus de reden waarom Draco de laatste paar dagen chagrijnig was.
    Ik duwde de menigte opzij en liep met grootte passen richting de Great Hall. Ik moest en zou Draco nú spreken, al moest ik hem aan zijn gewaad mee trekken.
    Ik stopte met lopen toen ik aan het hoofd van de afdelingstafel stond. Ik liet mijn ogen over de menigte gaan en zag dat Draco naast Blaise zat.
    Ik sprintte naar hem toe, en trok aan de achterkant van zijn gewaad. 'Draco, mee komen nu.' siste ik naar hem en trok hem nu volledig van de bank af.


    Franky Whiteson
    Pansy en Nicoletta kwamen weer naar beneden en Nicoletta zei: "Wij zijn eten, we zien jullie nog wel." En ze liepen weg.
    Ik keek de andere jongens aan en zei: "Ik weet niet wat jullie doen, maar ik rammel van de honger." Ik stond ook op en liep achter Pansy en Nicoletta aan. Ik volgde hen op een afstandje en zag dat Pansy druk bezig was met Daphne Greengrass. Nicoletta had blijkbaar niets te doen, totdat ik haar opeens zag schrikken. Ze liep opeens heel hard weg en duwde iedereen opzij. Hierdoor werd ik nieuwsgierig wat Nicoletta gehoord had en versnelde ook mijn pas. Ik kwam net op aan in de Great Hall om Nicoletta, Draco van z'n stoel zien sleuren. Ik liep snel naar hen toe en hoorde Nicoletta zeggen, nou ja, eerder snauwen: "Draco, mee komen nu."
    "Wat is er aan de hand?" vroeg ik, terwijl ik met Draco en Nicoletta meeliep. Ik was ook wel benieuwd wat er met Draco aan de hand was, ook al had ik een vermoeden. Ik had zo'n gevoel dat het het zelfde was als wat ik had.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Alter went Givens.]


    :)

    (Kunnen we dit niet gewoon actief houden, ik vond dit net zo'n leuke RPG :c)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||