• Dat las ik ergens in een topic. o_o
    De meest volwassen persoon.. gaat weg?

    Of is het gewoon een roddel?

    xoxo


    -

    Nah ik vind het best humor aangezien je dat al zó hard van te voren ziet aankomen.
    Maar neem het niet te serieus ;)
    Mensen moeten niet teveel op 1 ding steunen, als dat wegvalt krijg je dat.
    Ze gaan téver in hun obsessie.

    Maargoed we dwalen af nietwaar?



    Ja, inderdaad.
    Maar mensen die dat doen kleven zich er sowieso té veel aan vast en die krijg je niet meer los.
    Zó komen de zelfmoordneigingen. o_O


    -

    Weetje, wat ik vind ..

    Wacht nou gewoon maar is af! (:
    Straks is dit gewoon niet waar, of is dit een roddel, eigenlijk zou ik het niet snappen, hun nieuwe album komt bijna uit, nieuwe dvd's en al ..
    En als het wel zo is , kun je der toch niks aan veranderen, het is hun keus!
    Maar het lijkt me alsnog sterk (:


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    Hahaha en dan gaan jij en ik daarheen,Met een vette big mac ! x] Hmmm Patricia Zo lekker wil je ook een hapje? xD


    Dan ben ik er ook bij. :Y)


    -

    (...)
    Hahaha en dan gaan jij en ik daarheen,Met een vette big mac ! x] Hmmm Patricia Zo lekker wil je ook een hapje? xD

    eeehe xD die mense die stake worde para dan :'D


    don't Worry...Be gay.

    Weetje, wat ik vind ..

    Wacht nou gewoon maar is af! (:
    Straks is dit gewoon niet waar, of is dit een roddel, eigenlijk zou ik het niet snappen, hun nieuwe album komt bijna uit, nieuwe dvd's en al ..
    En als het wel zo is , kun je der toch niks aan veranderen, het is hun keus!
    Maar het lijkt me alsnog sterk (:

    ik w8 ook gwn af (:
    ik ga me er verder oo kniet druk om maken :'D


    don't Worry...Be gay.

    Weetje, wat ik vind ..

    Wacht nou gewoon maar is af! (:
    Straks is dit gewoon niet waar, of is dit een roddel, eigenlijk zou ik het niet snappen, hun nieuwe album komt bijna uit, nieuwe dvd's en al ..
    En als het wel zo is , kun je der toch niks aan veranderen, het is hun keus!
    Maar het lijkt me alsnog sterk (:


    Ik wacht niet af, ik verdoe mijn tijd niet aan losse bandjes, sorry.
    Maar sowieso, al staan ze op het punt een wereldtour + albumrelease te geven, een ongeluk komt uit een klein hoekje (daarmee bedoel ik; ruzie kan altijd ontstaan. Waar en wanneer dan ook.)


    -

    (...)
    ik w8 ook gwn af (:
    ik ga me er verder oo kniet druk om maken :'D


    Ja indd,
    Maar een paar maanden geleden, was er ook al een topic over, dat ze zeiden dat er Ruzie was tussen Tokio Hotel en dat ze uit elkaar zouden gaan, en Gustav er uit zal gaan, Nou ze zitten nog steeds met Elkaar in een band, en Ja Gustav zit er toch ook nog steeds in ?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Haha :p Ik zou eigenlijk best lache als ze uit elkaar gaan.



    Dan zie je het zelfmoord pijl ineens enorm omhoog :')

    Nou, heel grappig hoor >.< Ik zou het zwaar klote vinden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Muah.
    Ja, Gustav verlaat de band.

    Seriously, wat dan nog als het zo was.
    Like, boeien.
    Laat die jongen doen wat hij wilt met zijn carrière.

    (...)

    Ja indd,
    Maar een paar maanden geleden, was er ook al een topic over, dat ze zeiden dat er Ruzie was tussen Tokio Hotel en dat ze uit elkaar zouden gaan, en Gustav er uit zal gaan, Nou ze zitten nog steeds met Elkaar in een band, en Ja Gustav zit er toch ook nog steeds in ?


    Ja, nu nog wel.
    Maar wel erg toevallig dat je dat toen al hoorde, en daar nu weer sprake van is.


    -

    Muah.
    Ja, Gustav verlaat de band.

    Seriously, wat dan nog als het zo was.
    Like, boeien.
    Laat die jongen doen wat hij wilt met zijn carrière.


    Je hebt wel gelijk. Gustav gaat het meer maken in een band waar hij net zoveel aandacht als de rest van de band krijgt.


    -

    (...)

    Ja, nu nog wel.
    Maar wel erg toevallig dat je dat toen al hoorde, en daar nu weer sprake van is.


    Jaa maar dan nog ^^
    Like, ze moeten het zelf weten, ik zou het jammer vinden, maar ik ga geen oceanen janken, en niet eten, of zelfmoordplegen, dat gaat een beetje te ver, Maarja soms heb je van die mensen er tussen die dat doen ^^


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Jaa maar dan nog ^^
    Like, ze moeten het zelf weten, ik zou het jammer vinden, maar ik ga geen oceanen janken, en niet eten, of zelfmoordplegen, dat gaat een beetje te ver, Maarja soms heb je van die mensen er tussen die dat doen ^^


    Ja, inderdaad.
    Mij boeit het niet, ik ga er niet om huilen, zelfs niet om treuren, ofzo.
    Maar ik ben van mijn mening dat er veel (hysterische) fans zijn die zich té veel aan één band vastklampen, en vervolgens diegene niet meer loslaten. En als die band dan uit elkaar gaat, barst de hel los.
    Dan komen er veel meiden die zelfmoord plegen.


    -

    (...)

    Ja, inderdaad.
    Mij boeit het niet, ik ga er niet om huilen, zelfs niet om treuren, ofzo.
    Maar ik ben van mijn mening dat er veel (hysterische) fans zijn die zich té veel aan één band vastklampen, en vervolgens diegene niet meer loslaten. En als die band dan uit elkaar gaat, barst de hel los.
    Dan komen er veel meiden die zelfmoord plegen.



    Ja agja, ik wacht het gewoon af (:
    En ga me er verder niet druk om maken..
    [/kapt ermee]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)
    ik heb mijn bronnen [/but you don't believe that anyway]
    But as i said, boeit het me nix, dus ga ik ook niet checken of hij eruit gaat ofzo.


    Zoals je eerder al zei, onderlinge problemen.
    Eigenlijk ligt het er zo dik op.
    Dat niemand het opmerkt ><