• Dat las ik ergens in een topic. o_o
    De meest volwassen persoon.. gaat weg?

    Of is het gewoon een roddel?

    xoxo


    -

    Dit is like grappig XD hij verdient miljoenen aan TH, hij moet wel heel veel steralures hebben wil 'ie ermee stoppen xD

    haha daar dacht ik nie eens aan xD
    en gusti is juist de gene with de minste steralures ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Gustav is speelt niet standaard Ö
    Hij speelt heeeel goed!!
    X3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ja duh.
    Hebben jullie het niet gehoord?
    Ik ga hem vervangen o_O?
    DUH (cool)


    I recycle my thoughts.

    niemand kan mijn lieve gusie vervangen xDxDxDxDxDxDxD(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    you will be my forever and ever.....

    Men, het is verboden voor Gustav om te stoppen en als hij dat doet dan ga ik niet meer naar sgool en reis ik heel de wereld af op zoek naar Gustav

    Gustav is speelt niet standaard Ö
    Hij speelt heeeel goed!!
    X3

    Hij speelt wel standaard? Zelfs ik kan zo drummen. Damn, Sander drumt zoveel beter _O_


    Bored.

    (...)
    Hij speelt wel standaard? Zelfs ik kan zo drummen. Damn, Sander drumt zoveel beter _O_

    zo spreek je niet over je vader (N)

    (...)
    zo spreek je niet over je vader (N)

    Mag ik dan wel zo over mijn man praten? Please?


    Bored.

    (...)
    Hij speelt wel standaard? Zelfs ik kan zo drummen. Damn, Sander drumt zoveel beter _O_


    wil je soms dat Gustav met drummen stopt met anderen woorden wil je dat Tokio Hotel STOPT!!!!!!!?????????


    you will be my forever and ever.....

    (...)

    wil je soms dat Gustav met drummen stopt met anderen woorden wil je dat Tokio Hotel STOPT!!!!!!!?????????

    Daar zeg ik toch niets over? En om heel eerlijk te zijn interesseert het me geen flikker wat TH gaat doen. Hoewel ik wel weer een weddenschap win als ze binnen nu en een half jaar uit elkaar gaan.
    Even voor de duidelijkheid; ik ben geen fan! Niet iedereen hier is een fan.


    Bored.

    (...)
    Mag ik dan wel zo over mijn man praten? Please?

    ga je gang

    (...)
    Even voor de duidelijkheid; ik ben geen fan! Niet iedereen hier is een fan.

    dat weet ik en jij weet dat ik dat weet

    (...)
    ga je gang

    Hallelujah! _O_
    Nou, hij kan absoluut geen basgitaar spelen. Hij speelt vals! En hij mist een heleboel noten _O_
    [/zegt Tom na]


    Bored.

    (...)
    dat weet ik en dat weet jij

    Ja, blijkt maar weer dat sommige ervan uit gaan dat Quizlet een TH-fansite is =='


    Bored.

    (...)
    Ja, blijkt maar weer dat sommige ervan uit gaan dat Quizlet een TH-fansite is =='

    idd, er staat like wel ni TokioHotellet