• First of all het is echt al veel te lang geleden dat ik een topic als deze heb aangemaakt. Vanity, ik hou van je. Ook al ben je de grootste "niet net woord" die ik ken. I declare you my love; have fun with it.

Wilt iemand anders nog een confession doen?

[ topic verplaatst door een moderator ]

We're all mad here.

Aleardo, morgen zie ik je weer en ik wil een keertje met je uit, maar als je nee zegt moet ik nog heel het jaar tegen je kop aankijken xD Dus ik durf je niet te vragen!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Json schreef:
    (...)

God has spoken, dankjewel!

Ik heb niets tegen je topic, maar iemand erop aanspreken dat diegene Engels praat en zelf dan ook 3/4 Engels praten ghehe, ergens gaat er dan iets mis ^_^

I confess; Ik heb een hekel aan Duits boeken lezen en ben blij als ik van dit klote vak af ben.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Escritura schreef:
    (...)

Wow that was an interesting response. I must confess, I am blown away by your intelligence.

Nobody cares about your opinion, gtfo.

We're all mad here.

Escritura schreef:
    (...)

Wow that was an interesting response. I must confess, I am blown away by your intelligence.

wauw intelligent hoor dat engels!

Michonne schreef:
    Zo hé, schijnbaar mogen dit soort topics enkel als je een lange afstandsrelatie via Q hebt waarbij je geen interpunctie, hoofdletters of leestekens gebruikt, spelfouten maakt en heel veel emoticons. Jezus, Q. Is iedereen weer ongesteld?

Queer zijn is gewoon alles

We leven in Nederland, als je Engels wilt spreken/typen neem je toch lekker een enkeltje naar Groot Brittanië of Amerika?

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Those bloody periods. - Evenmooiewoordspelingplaatsen.

We're all mad here.

Json schreef:
    (...)

Nobody cares about your opinion, gtfo.

I'm not saying you have to care about my opinion? The only thing I said is that I dislike confession topics, in the language that I prefer using. There is no reason for you to tell me to 'gtfo' or telling me to 'shush' for stating that. See, if you had just ignored me, I would've stayed quiet.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Arratay schreef:
    We leven in Nederland, als je Engels wilt spreken/typen neem je toch lekker een enkeltje naar Groot Brittanië of Amerika?

... Ik woon al in Engeland en daar gaat dit topic niet over. I moved here last year.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ook lekker makkelijk om met z'n alleen één persoon aan te vallen.

The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

Waarom meteen zo bot als iemand zijn mening geeft? Je vraagt toch wat haar confession is?

My confession is; Ik baal dat ik naar een kut dorp ben verhuist en dat de meeste minstens een half uur van me vandaan wonen.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Escritura schreef:
    (...)

I'm not saying you have to care about my opinion? The only thing I said is that I dislike confession topics, in the language that I prefer using. There is no reason for you to tell me to 'gtfo' or telling me to 'shush' for stating that. See, if you had just ignored me, I would've stayed quiet.

If you wouln't have been such a smartass trying to create a negative vibe; things would've stayed quiet. You're just doing this to piss people off; NOT to share an opinion. And talking about freedom of speech; I can say gtfo if I want. Thank you and goodbye.

We're all mad here.

Dallis schreef:
    Ook lekker makkelijk om met z'n alleen één persoon aan te vallen.

Precies ja.

26 - 02 - '16

Arratay schreef:

Ik wil niet betweterig doen, maar volgens mij zit ze al in Groot Brittannië en is dat enkeltje nergens voor nodig.
    Jeez people, attitude much?

From these ashes, I will rise

Escritura schreef:
    (...)

ok ga door met deze nutteloze discussie