• First of all het is echt al veel te lang geleden dat ik een topic als deze heb aangemaakt. Vanity, ik hou van je. Ook al ben je de grootste "niet net woord" die ik ken. I declare you my love; have fun with it.

Wilt iemand anders nog een confession doen?

[ topic verplaatst door een moderator ]

We're all mad here.

Leonhardt schreef:
    (...)
    Ik wil niet betweterig doen, maar volgens mij zit ze al in Groot Brittannië en is dat enkeltje nergens voor nodig.
    Jeez people, attitude much?

Jeez

Wauw, wat kunnen mensen overdrijven zeg :'D
    Ik beken dat ik toch eigenlijk heel erg racistisch ben, maar het op een of andere manier goed kan verbergen. :Y)

EDIT: Ik heb het over beide kanten. Voordat ik straks weer zonder reden wordt aangevallen.

[ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 21:48 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ten eerste: Lizz woont in Engeland, dus toevallig heeft ze een enkeltje naar Engeland genomen Arraty
    Ten tweede: of deze topics mogen weet ik niet aangezien het deels aan Vanity gericht is en ook deels aan de rest
    Ten derde: Vanity, je mag best normaal doen tegen Lizz en op zich hoeft Lizz natuurlijk ook niet zo te reageren, maar dat was misschien wel haar confession.
    Ten vierde: I don't have a confession (:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Json schreef:
    (...)
    If you wouln't have been such a smartass trying to create a negative vibe; things would've stayed quiet. You're just doing this to piss people off; NOT to share an opinion. And talking about freedom of speech; I can say gtfo if I want. Thank you and goodbye.

Yes. It's my goal to piss the world off. Congratulations, you caught me.
    Incase you didn't notice, that was sarcasm. I'm allowed to express my opinion. According to Q rules, you are not allowed to tell me to get the fuck out of a topic.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Father schreef:
    Wauw, wat kunnen mensen overdrijven zeg :'D

Ik beken dat ik toch eigenlijk heel erg racistisch ben, maar het op een of andere manier goed kan verbergen. :Y)

Ik share de confession! haha.

We're all mad here.

I confess that this topic is just funny *_*

-

Escritura schreef:
    (...)

Yes. It's my goal to piss the world off. Congratulations, you caught me.
    Incase you didn't notice, that was sarcasm. I'm allowed to express my opinion. According to Q rules, you are not allowed to tell me to get the fuck out of a topic.

Hey whatever, je hebt wat je wilt we zijn off-topic ga nu maar iemand anders vervelen dankjewel.

We're all mad here.

Plenilunium schreef:
    Ten eerste: Lizz woont in Engeland, dus toevallig heeft ze een enkeltje naar Engeland genomen Arraty
    Ten tweede: of deze topics mogen weet ik niet aangezien het deels aan Vanity gericht is en ook deels aan de rest
    Ten derde: Vanity, je mag best normaal doen tegen Lizz en op zich hoeft Lizz natuurlijk ook niet zo te reageren, maar dat was misschien wel haar confession.
    Ten vierde: I don't have a confession (:

True, I admit i'm in a really shitty mood today (Depression, aye) and that people telling me to 'shush' for my confession has pissed me off. I apologize. For that only.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Minions schreef:

We're all mad here.

Oke, als ik toch hier ben kan ik net zo goed mijn confession vertellen. Ik kan een enorme sadist zijn.

26 - 02 - '16

DeVanity schreef:
    (...)

Jeez

Wat?

From these ashes, I will rise

Minions schreef:

I do agree with that confession

Escritura schreef:
    (...)

True, I admit i'm in a really shitty mood today (Depression, aye) and that people telling me to 'shush' for my confession has pissed me off. I apologize. For that only.

They overreacted and they shouldn't have. But that's also why I said both should behave kinder (:
    Anyway, I'm gonna back out of this topic now as I don't have a confession :'D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Escritura schreef:
    (...)

leuk voor je, wees voortaan niet zo snel beledigd

Escritura schreef:
    (...)

... Ik woon al in Engeland en daar gaat dit topic niet over. I moved here last year.

Oh lol je hoeft je niet zo aangesproken te voelen, hoor. Heb het tegen degene die er nog niet wonen voor als je dat nog niet door had :]

En met name de snuggere maker van dit topic en zijn zoete vriendinnetje.

[ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 21:56 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."