• Komt dus niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    mt


    Mhm?

    Mt


    El Diablo.

    MT


    How far is far

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb Jane trouwens nog voor de nieuwe personages.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mine. Ik post vanavond of morgen met Tessa.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mt


    chaos makes the muse

    iemand voor Kellin?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    iemand voor Kellin?



    Uhmmm ik denk dat hij Genev en Chrystal wel kan joinen, maar kijk maar wat je doet ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    @ Iedereen die me een berichtje in het vorige topic stuurden: waren de dingen die ik had voorgesteld gespamd goef of niet? ik had namelijk nog geen reactie terug gekregen, hehe. en ik wil graag mijn relaties dan bijwerken/up-to-date houden voor elk personage. Ik wilde er eerst een gb over sturen naar jullie, maar wist niet of dat geapprecieerd zou worden hehe.

    En guys, Jude en Nevada zijn nog vrij!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:43 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    @ Iedereen die me een berichtje in het vorige topic stuurden: waren de dingen die ik had voorgesteld gespamd goef of niet? ik had namelijk nog geen reactie terug gekregen, hehe. en ik wil graag mijn relaties dan bijwerken/up-to-date houden voor elk personage. Ik wilde er eerst een gb over sturen naar jullie, maar wist niet of dat geapprecieerd zou worden hehe.

    En guys, Jude en Nevada zijn nog vrij!


    Oh, juist, sorry haha (: Je mag me altijd gb'en, ik ben sowieso iemand die veel vergeet. Ik ben momenteel de geschiedenis aan het afmaken van een ander personage en dan zal ik antwoorden (:


    Mhm?

    Ursula schreef:
    @ Iedereen die me een berichtje in het vorige topic stuurden: waren de dingen die ik had voorgesteld gespamd goef of niet? ik had namelijk nog geen reactie terug gekregen, hehe. en ik wil graag mijn relaties dan bijwerken/up-to-date houden voor elk personage. Ik wilde er eerst een gb over sturen naar jullie, maar wist niet of dat geapprecieerd zou worden hehe.

    En guys, Jude en Nevada zijn nog vrij!



    Oops sorry ik had er langs op gekeken geloof ik. Chrystal kan het over het algemeen gemakkelijk vrienden maken, al is ze wel een lichtelijke flapuit al bedoelt ze het vaak goed. Anyway ik zal ze even doorlezen.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Uhhh ik heb even gekeken en ik heb echt geen idee en Chrystal heeft eigenlijk wel gewoon alle relaties die ze nodig heeft, dus alles kan in principe wel.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."