• een rol:P

    wil jij een rol in mijn niewe quiz?

    Je bent een 15 jarig meisje. Het is 1996. Er is(je denkt het je amar in) oorlog in Nederland en Duitsland. Het klinkt raar maar onze geliefde koningin(uche uche) Zocht rusiej met konleklijk geval in Duitsland. Maak er maar gwn koning van. Maar Nu heeft Duitsland Nederland aan gevalle. En Nederland wilde dat wat in de 2de wereld oorlog gebeurd is voor komen. Vele doken onder. En Nederland vocht terug. Natuurlijk dooken ook velen in Duitsland onder…

    Dan veder int verhaal sit jij in een kelder samen met je zusje. Als Een jongentje bij Julie in die kelder komt. Dat is dus Gustav. Nou Julie raken bevriend en alles en die oorlog gaat nog wel tijdje door. ik verklap niet alles. Allen nu als de oorlog voor bij is verlies je gustav uit het oog. Je siet hem wle weer op tv ensow. En je wou dat je hem nog een zag. Nu ga je toevallig op vakantie naar Italie Waar je Bill tegen komt. Bill is opslag verleifd en wil je mee nemen. Je gaat mee. Maar wil vrienden blijven. Terwijl je ngo geen idee hebt van wie hij nu eigleijk is. Tot je gustav weer ziet (H)


    Rollen:
    Hoofdrol: Die versin ik self srry. : Shay.

    Zusje hoofdrol(is tweeling): JoyDivision

    Later vriendin bill: Nickaaii

    Later vriendin Tom: samFAINT

    Beste vriendin Bill: Xethalicious



    Nog ovrr:

    Later vriendin Georg:

    Kleine zusje van Georg:




    Versin .u.b nam voor:

    Moeder Gustav:

    Moeder: Hoofdpersoon:


    Wat heb ik nodig?

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Plaatje: set je niet bij kies ik self 1:
    Tekstje:
    Wat vind je van dit idee?:
    Denk je dat zo quiz al bestaat?:
    Toevallig een titel?(A)


    xxx Michelle

    Staat erbij...

    Is besig aan deel 1. Georg zin vriendin en zusje komen tog pas later in quiz. let op,,, susje is ong 14 als georg 17 xD rken self ma uit xD

    maar verheet nie da ik dii andere rolle nog moet hebbe

    dus als iemand het zusje of de vriendin van georg wil isjn dan segt i het maar x]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    kleine zusje van georg
    Naam: Myrthe
    Leeftijd: 12
    rol: zusje georg
    tekstje: Haaii ik ben het zusje van georg en het is nu oorlog tussen duitsland en nederland en ik vind dat doodeng dus probeer ik me schuil te halen bij georg Mijn verslaving: Hello Kitty, Manna pofrijst, Georg :)
    mijn haar: de achterkant donkerblond mijn pony is zwart
    DAAG


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Naam: Aischa
    Leeftijd: 6
    rol: Kleine zusje van Georg
    Tekstje:
    Hey, ik ben Aischa ik ben... uhm.. zes jaartjes oud. Ik ben het zusje van Georg. Ik hou van mijn Malibu Babrbie en van mijn pinky (roze knuffeltje) mijn oogkleur is bruin en ik heb blond haar.
    Wat vind je van het idee: Best origineel, en leuk xD
    Denk je dat zon quiz al bestaat: volgens mij niet?

    ooh srry ben beetje laat met type (typte heel sloom

    doe tekstje overnieuw

    NEEEEEEEEE!!
    wat is dit vooor bullshit,,
    Ik wil ook een rol in dese genialiteit serie maar der is nixx leuks meer :'(


    Crack a bottle

    Leeftijd: 15

    Tekstje:
    Hey ik ben Aischa, ik hou van shoppen en naar de bios gaan. Mijn favo merken zijn nike en bjorn borg. Ik ben totaale fan van Tokio Hotel. Mijn oogkleur is bruin en ik heb blond haar met een zwarte pluk (geverfd). Verder ben ik een cheerleader.