• In het groene drinken van mijn moeder. :Y)






    We hebben thuis een soort vast grapje waarbij we dingen in elkaars drinken gooien "om te zien of het drijft". Geen vreemd spul, natuurlijk, meestal gewoon een M&M of zo. De blauwe geven het mooiste effect. :3 Nou had mijn moeder daarnet een kopje met een soort doorzichtige, groenige ranja, wat bijna een soort uitdaging was om iets te vinden wat een mooie kleurcombinatie zou maken. We waren net klaar met eten en het blikje met halve perziken stond nog op tafel, dus prikte mijn moeder er eentje op en gooide ze hem in haar eigen drinken. Ik grapte dat een tomaat het helemaal af zou maken, dus gooide ze die ook in haar kopje, wat een, eh, interessant resultaat gaf. In ieder geval weten we nu dat halve perziken en tomaten zinken als je ze in groene ranja gooit. Science!

    Wat is het meest vreemde wat er ooit in jullie drinken heeft gelegen? Zonk het of dreef het? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vorig jaar per ongeluk kaas in mijn thee gedaan in plaats van mijn soep :'D
    Het zonk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gummibears en die GROEIEN. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, dat ziet er vrolijk uit. :Y) Mijn zusje heeft ooit yoghurt in haar ranja gedaan, dat zonk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn zus had vroeger, toen ik nog heel jong was en in Purmerend woonde, nogal de neiging als ze een dropje niet lustte of haar kauwgom zat was, het in de asbak op tafel te gooien, maar in plaats van dat het in de asbak kwam, kwam het Altijd in de koffie van mijn moeder aan de andere kant van de tafel. Volgens mijn moeder dreef het wel ja.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ehm in mijn cola nootjes, ze zonken alhoewel er een enkeling drijfde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaaf! *.*
    Het raarste wat ik ooit in mijn drinken heb gehad was een dooie vlieg. En die bleef drijven :Y)


    From these ashes, I will rise

    Omg, kei leuk! :'D
    Volgens mij heb ik wel eens een blauwe m&m in mijn thee laten vallen, toen werd m'n thee blauw, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahaha, zo nice! En nee, niet dat ik me kan herinneren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leonhardt schreef:
    Gaaf! *.*
    Het raarste wat ik ooit in mijn drinken heb gehad was een dooie vlieg. En die bleef drijven :Y)


    Ponykamp ervaringen.


    i put the fun in funeral

    Gaaf *.*
    Bij mij was het een keyboard toets. :$ En hij bleef drijven :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij was het Macaroni in de Ranja xD
    We waren op kamp elkaar de hele tijd aan het klooien en toen gooide een jongen met een lepel macaroni in mijn ranja ^^
    het bleef dreven maar de ranja werd wel oranje xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mijn telefoon viel in mijn melk.. hij zonk.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Remain schreef:
    (...)

    Ponykamp ervaringen.

    Ik heb daar gewoon mijn meest belangrijke levenservaringen opgedaan...


    From these ashes, I will rise

    Hahaha, leuk idee (: maar nee, bij ons is het hoogstens avondeten in het water ;x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Laatst had ik een koekje ín mijn thee. Ik leg er altijd stroopwafels bovenop zodat ze zacht worden, maar mijn mok was te groot en de stroopwafel te zacht...


    Miep