• Kennen jullie dat gevoel ook? Dat je foto's terug vind van jaren geleden en dat je denkt 'wow, was ik dat?'. Dat heb ik net ook gehad. Vroeger zag ik er namelijk zo uit:



    (Foto is van een jaar of vier/vijf geleden)

    En nu zie ik er zo uit:



    Hebben jullie ook foto's van drie of vier jaar geleden?


    26 - 02 - '16

    Heb ze wel, maar niet digitaal D:

    Ik ben echt heel erg veranderd, vooral in m'n gezicht en in lengte ook...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Oh, dat heb ik zeker. Ik keek laatst tussen me afbeeldingen en toen zag een ik foto ertussen staan van iemand en toen dacht ik eerst: Huh? Heb ik die opgeslagen? - En toen ik erop klikte, zag ik pas dat ik het zelf was. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ik zat gisteren nog foto's op mijn laptop te kijken en toen kwam ik foto's tegen van toen ik twaalf was. Poeh ik ben heel erg veranderd, ben alleen jammer genoeg niet veel groter geworden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, maar ik lijk er nog altijd op. Gister vroeg iemand zelfs mijn ID toen ik sigaretten wilde kopen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ja, maar ik lijk er nog altijd op. Gister vroeg iemand zelfs mijn ID toen ik sigaretten wilde kopen.

    Iemand vroeg een keer om mijn ID toen ik kinderchampagne (0% of 1% alcohol?) wilde kopen voor mijn jongere nichtje. Dat was pas gênant en raar. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ja die heb ik, maar die vind ik zo verschrikkelijk dat ik ze echt niet op internet ga zetten (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Grimhilde schreef:
    (...)
    Iemand vroeg een keer om mijn ID toen ik kinderchampagne (0% of 1% alcohol?) wilde kopen voor mijn jongere nichtje. Dat was pas gênant en raar. (krul)


    Hahahaha geweldig. Maar ik word dit jaar 21 en sigaretten mag je vanaf 16 kopen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ja, maar die plakken ergens in een fotoalbum. En ik lijk er nog best goed op eigenlijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, ergens heb ik ze wel.
    Je bent best wel veranderd trouwens. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Lolnope XD.
    Op een foto van tien jaar terug lijk ik nog steeds... ik.
    Ik vind dat blonde haar trouwens wel episch, wish I had that.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 18:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat ik ook wel erg veranderd ben. Volgens mij had iemand nog kortgeleden een foto van me van 5 jaar geleden op Facebook gezet. Eens kijken. :')

    Vijf jaar geleden:





    Ik weet dat ze klein zijn, maar ik moest ze uitknippen uit een grotere foto. :p

    Nu:


    Take me to wonderland

    Oh ja, maar zoveel ben ik niet veranderd. Ik heb hoogstens in die tijd een pony gehad, maar die is nu alweer weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind je schattig, op die oude foto, Erieka.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik keek een week geleden nog foto's van mij en mijn tweelingzus van zeven jaar geleden. Ik wist niet dat mijn zusje zo schattig kon zijn. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik keek een week geleden nog foto's van mij en mijn tweelingzus van zeven jaar geleden. Ik wist niet dat mijn zusje zo schattig kon zijn. :3

    Lolol, dat heb ik ook bij die van mij. :x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.