• Iedere dag word ik een dagje ouder en ik ga nu toch echt maar eens op zoek naar de liefde (:
    Nu zou ik geaag op date willen in Alphen aan den Rijn of omgeving. Iemand interesse of weten jullie iemand die dat misschien wel zou willen? (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol. Ik heb wel even gemeld dat het naar het offtopic-subforum moet.;'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pick me! Pick me!
    Ookal woon ik daar niet. En val ik niet op vrouwen. En wil ik geen relatie. (cat)

    hahah geniaal xP

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 23:13 ]


    -

    Hahaha


    16 - 09 - '17

    Draculea schreef:
    Pick me! Pick me!
    Ookal woon ik daar niet. En val ik niet op vrouwen. En wil ik geen relatie. (cat)

    Anytime (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lexa of Pepper kan je vast wel helpen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omg... Liefde hoor je niet te zoeken, het moet je overkomen. Als je het zoekt mislukken de meeste relaties (spreekt uit ervaring en heeft het bij andere zien gebeuren).


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je mag wel in Mikki joinen!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Je mag wel in Mikki joinen!

    Ooh ben ik ook welkom? (wbw)


    -

    Michonne schreef:
    Je mag wel in Mikki joinen!

    I would be honoured (:
    Ik ben tenslotte jullie fangirl (;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    nerveus schreef:
    Omg... Liefde hoor je niet te zoeken, het moet je overkomen. Als je het zoekt mislukken de meeste relaties (spreekt uit ervaring en heeft het bij andere zien gebeuren).

    This is bullshit. Er worden jaarlijks genoeg huwelijken voltrokken waarbij de stellen elkaar ontmoet hebben via datingsites.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nerveus schreef:
    Omg... Liefde hoor je niet te zoeken, het moet je overkomen. Als je het zoekt mislukken de meeste relaties (spreekt uit ervaring en heeft het bij andere zien gebeuren).

    De vader van een vriendin van me heeft zelfs met een debiele advertentie in de krant een vriendin weten te scoren :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    De vader van een vriendin van me heeft zelfs met een debiele advertentie in de krant een vriendin weten te scoren :W


    Hoeft geen geluk te garanderen. Heb het te vaak gezien dat het toch mislukte. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rosarum schreef:
    Lol. Ik heb wel even gemeld dat het naar het offtopic-subforum moet.;'D

    Ah nee!
    Komt er is een leuk topic gaat 't meteen naar het offtopic. Don't ruin the fun :(.
    ON: pick me pick me!


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    (...)

    Hoeft geen geluk te garanderen. Heb het te vaak gezien dat het toch mislukte. ;)

    Relaties van mensen die niet op zoek waren zijn ook wel eens mislukt. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."