• "Pull the trigger, bitch"


    Wel, ik kan eigenlijk nog altijd niet geloven dat het bijna een jaar geleden gebeurd is. Het zou morgen precies een jaar geleden zijn dat we Mitch Lucker zijn verloren, een geweldige zanger, vader en man. Ik wilde het nog eens even in de 'spotlight' zetten omdat er redelijk veel mensen zijn die hun held verloren zijn. Niet iedereen heeft misschien dat gevoel, maar bands zoals Suicide Silence kunnen echt levens redden. Meer informatie over zijn dood zelf zou je in dit topic terug kunnen vinden.
    Morgen zal er weer een nachtwake zijn in aan Huntington Beach, maar omdat er een heleboel fans niet naar daar kunnen gaan omdat het gewoon veel te ver weg is, hebben ze iets anders op touw gezet. Het is de bedoeling dat iedereen morgen de hele dag door de 'Lucker stomp' zou doen. Het is iets waar Mitch om bekend stond en op die manier herdenken we hem. Het is de bedoeling dat je je been zo hoog mogelijk de lucht in heft om daarna zo hard als je kan op de grond te stampen. Zo willen we Jolie, Kenadee en de band eigenlijk laten weten dat we Mitch nog niet vergeten zijn en ook nooit zullen vergeten. Wat je met deze oproep doet moet je zelf weten, maar het zou fijn zijn om te weten dat mensen toch meevoelen met familie en fans. Dankjewel.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 15:28 ]


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Whut, is dat alweer een jaar geleden?
    Ik heb nooit naar die band geluisterd maar vind het wel leuk dat de fans hem zo herdenken.

    Whoa dat is al een jaar geleden? O_O


    -

    Ja, het is een jaar geleden. En nu mag iedereen op Tumblr wel om het jaar een berichtje plaatsen in plaats van elke week, word er een beetje gek van.