• Nou lieverds ik heb een vraagje.

    Ik heb dus sinds kort een vriendje en hij is heel lief enzo en hij geeft echt om mij&ik om hem,maar hij doet soms ook heel afstandelijk en als ik tegen hem praat zegt hij dan van "whatever".En vrijdag ga ik naar hem toe,alleen ik kijk er zo steeds meer tegenop.En ik wel hem gewoon niet kwijt,want ik heb 2 jaar lang achter hem aangelopen om hem als mijn vriendje te krijgen en dat wil ik niet opgeven nu.Want eerst waren we gewoon BF's enzo,maar dat is niet meer genoeg voor mij nu.Want hij is écht mijn eerste liefde waar ik écht veel om geef,dus ja..

    Hulp?


    Lalalalalalalala.

    gewoon je zel blijven..
    en gaa is met hem praten..
    miss werkt dat?

    misschien moet je gewoon gaan... dat sowieso... en misschien kun je er met hem over praten waarom hij zo doet. Als hij dat bij zn vriende doet dan doet ie het alleen maar om stoer te doen. Zo zijn jongens gewoon.... dus ik zou gewoon gaan praten;)


    Gone...

    Wees jezelf. Dat is het enige wat ik je kan meegeven,ik deed me ook wel eens voor als iets wat ik totaal niet was en daar worden mensen ook niet betr van.

    Mensen kunnen veranderen in gedrag maar er is er maar 1 zoals jijzelf en daar moeten mensen maar respect voor hebben.

    Nou, ik denk dat je moet doen wat je gevoel zegt. Je vindt hem heel leuk, en jij zegt dat het ook andersom zo is. Dus wat heb je te verliezen. Hij is leuk enzo, dus twijfel niet.
    Succes!

    Mss.. Moet je is met hem praten ?? x3


    A. ikmisje.

    hey meid ksnp wa je bedoelt
    mss is het best dat je hem vertelt hoe je hem voelt hij durft ms aan de ene aknt ni al zijn gevoelens te tone omda hij mss denkt da je hem dan geen stoere jongen ofzo gaat vinne je kent jonges è ;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dankje <33

    maar praten heeft nu geen nut,want hij reageert niet op mijn smsje en op msn zegt ie ook niks.Dus ik ga nu even geen moeite voor hem doen,dat heb ik al 2 jaar moeten doen&anders lijk ik nogal opdringerig.Ik praat vrijdag ofzo wel met 'm


    Lalalalalalalala.

    dankje <33

    maar praten heeft nu geen nut,want hij reageert niet op mijn smsje en op msn zegt ie ook niks.Dus ik ga nu even geen moeite voor hem doen,dat heb ik al 2 jaar moeten doen&anders lijk ik nogal opdringerig.Ik praat vrijdag ofzo wel met 'm
    jonges ksnap er ook niw meer vn ;) hoe da ze ineenzittn is en bljft een raadsl;) laat hem mss gwn effe hij zit mss met iets een probleem ofzo:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja daarom.Ik vind het ook wel klote voor hem enzo want thuis gaat het niet goed met 'm.Dus vrijdag gewoon maar ergens in een parkje afspreken inplaats van bij hem thuis^^


    Lalalalalalalala.

    ja daarom.Ik vind het ook wel klote voor hem enzo want thuis gaat het niet goed met 'm.Dus vrijdag gewoon maar ergens in een parkje afspreken inplaats van bij hem thuis^^

    Honey, waarom vrijdag pas? Kunnen jullie niet eerder, duurd nog best lang n__n


    The sag in my swag <3

    Praat Het Uit,
    Iets Wat nu hèèl slecht is in een relatie is VERZWIJGEN of hoedanook je het wil noemen. Spreek eens wat vroeger af & leg al he gevoelens op de tafel!
    vèèl succes!(K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ojee. Zo begon het bij mij ook.
    Praat met 'm! En zorg dat hij ook wilt praten! Echt waar, heb het meegemaakt, alleen wilde hij niet praten. Dus praat met hem als je het wilt laten duren. Da's de enige raad die ik je kan geven.


    One man's fun is another's hell.

    Praat Het Uit,
    Iets Wat nu hèèl slecht is in een relatie is VERZWIJGEN of hoedanook je het wil noemen. Spreek eens wat vroeger af & leg al he gevoelens op de tafel!
    vèèl succes!(K)


    dankje<33

    ja ik kan helaas niet eerder,hij woont anderhalf uur van mij weg dus ja..


    Lalalalalalalala.

    Ga wat leuks doen, naar de bioscoop ofzo.


    Life is hard and then we die

    pff heeft geen nut meer..hij heeft me net gedumpt(huil)


    Lalalalalalalala.