• Heeeeeey people, ik heb een vraagje :) , again :$


    Zoals misschien sommige van jullie al weten, ik hou heel erg van zingen, ik doe het eigenlijk al heel mijn leven zou je kunnen zeggen. Nu is het zo dat als ik naar zo audities van zangprogramma's kijk ik mij altijd minderwaardig voel, omdat ze allemaal, of tenminste de meeste echt supergoed kunnen zingen. Een aantal vriendinnen en familieleden hebben al gezegd dat ik eens een keer moet meedoen aan the voice kids of weet ik veel wat nog allemaal. Maar ik wil mijn stem verbeteren, sterker maken, of hoe je dat ook zegt. Mijn vraag is dus of iemand van jullie een site weet waar je zanglessen kan volgen....


    alvast bedankt :)
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Kan je niet gewoon naar een muziekschool in de buurt gaan en daar informatie vragen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Kan je niet gewoon naar een muziekschool in de buurt gaan en daar informatie vragen?


    bij mij in de buurt is er geen muziekschool...


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Misschien zijn er wel particulieren, dus ik zou gewoon op google zoeken naar zanglessen bij jou in de buurt, en niet per se via een muziekschool.


    Food.

    Je kunt ook informeren bij mensen uit jou omgeving. Misschien kunnen hun iets aanraden.


    I still think of the guitar bible.

    Er zijn veel mensen die zelf zanglessen geven, dan hoef je niet naar een muziekschool. Dat is gewoon bij die persoon thuis.
    Particulieren, zoals hier boven al gezegd is.
    Er zijn wel zangcursussen online, maar dan krijg je geen letterlijke feedback op wat je aan het doen bent en als ik het goed begrijp is dat, naast het leren, ook wat je wilt.
    Dus in dat geval zou ik gaan zoeken naar mensen die zangles geven bij jou in de buurt.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    thanks voor de reactie's, ik zal het proberen x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hoi,
    Ik ken zo'n site!!
    Ik was er heel lang naar op zoek en EINDELIJK heb ik er een gevonden! :D Het is niet zangles maar het zijn zangwedstrijden met daarna feedback over je zangtalent :P. De site is echt heel nieuw dus er zijn nog maar een paar leden. Maar als iedereen zich gaat inschrijven loopt het vast zo vol!! Trouwens: De wedstrijden zijn niet om geld ofzo, je stuurt een filmpje op en dan komt er een winnaar uit. :) De site is: zangcompetitie.webs.com
    Veel plezier ermee
    Doeii!

    Ik weet niet of je daar wel genoeg swag voor hebt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Ik weet niet of je daar wel genoeg swag voor hebt.


    Ehhm, jij in iedergeval niet.

    Rosanne128 schreef:
    (...)

    Ehhm, jij in iedergeval niet.


    Klopt. Mijn swag gehalte is niet zo hoog, maar daar heb ik al een tijdje vrede mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Klopt. Mijn swag gehalte is niet zo hoog, maar daar heb ik al een tijdje vrede mee.


    Mooi ;) haha

    Zoals al is gezegd zou ik inderdaad zoeken naar een particulier die zangles geeft, want dan krijg je persoonlijke feedback en kan die persoon jou technieken aanleren die je niet zou leren via het internet of in ieder geval minder snel zou leren via het internet.
    Als die er ook niet zijn in jouw buurt, dan kun je natuurlijk altijd nog technieken opzoeken op het internet bij particuliere sites, die proberen en jezelf dan opnemen en terugluisteren. Misschien dat je zo jezelf kunt corrigeren.


    Hamartia

    Oud topic.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ^ Diegene die bumpte, was Rosanne218.


    Some people are art and do art at the same time