• We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Esmelle)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    - Alice Yade (KatnissBella)
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Amaretto)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Amaretto)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    - Milou Angler (Givens)
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    - Aiden Dorn (WenseKronik)
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Amaretto)
    - Adrienna Woods (Briannah)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    - Joshua Blake Haynes (Raccoon)
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    - Castel Underwood (WenseKronik)
    -
    -
    Mentor:
    Nick Guillote (WenseKronik)
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Amaretto)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.

    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Chance Reeva Heavenless
    Leeftijd (12/18): 15
    District: 5
    Tribuut/stylist/mentor: tribuut
    Innerlijk: Chance is over het algemeen aardig maar vertrouwt mensen niet echt snel. Zodra ze weet dat ze je kan vertrouwen gaat ze voor je door het vuur, maar zolang ze je niet mag of ze je niet vertrouwt, zal ze niet te snel gaan helpen. Ze gaat liever af op haar intuïtie maar heeft een goede neus voor bedriegers. Thuis heeft ze twee beste vrienden: Jack en Lynn.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Chance heeft rood haar en groene ogen. Ze is op normale lengte en heeft een gezond gewicht.
    Sterke punten: voor het geval dat heeft Chance al vroeg geleerd met een dolk om te gaan. Met bijl vechten gaat haar ook wel goed af. Ze is snel en lenig en klimt graag in bomen.
    Zwakke punten: Chance is doof aan een oor door een gasexplosie in hun District. Haar gehoor is zo wel bijgescherpt, maar het kan toch een nadeel vormen. Haar haar valt erg op in het bos. Dat vindt ze zelf heel jammer, anders had ze met haar broer mee kunnen gaan jagen, maar dat was dan te riskant.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 16:15 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kan ik een meisje van district 1 reserveren?

    Mag ik een jongen uit 4? Is het goed als ik deze morgenmiddag invul, ik heb nu toetsweek...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 16:21 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Natuurlijk allemaal!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een meisje? Doe maar een keertje uit 4, ik moet er ooit aan wennen om beroeps te zijn. En stiekem omdat 5 al bezet is. ;]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:02 ]


    :)

    Naam: Milou Angler
    Leeftijd: 16.
    District: 4.
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut.
    Innerlijk: Milou is nergens bang voor en daar zou ze ook geen reden voor hebben. Ze is niet alleen fysiek maar ook mentaal heel sterk. Ze heeft niets om voor te vrezen. Haar ouders zijn al gescheiden, maar veel moeite heeft ze daar niet mee. Vanaf haar geboorte weet ze al dat ze in haar zestiende levensjaar deel zal nemen aan de Spelen. Milou is geboren om te doden en heeft ook al wel gemoord. Maar geen mensen, het waren dieren. Ze heeft een afschuwelijke hekel aan dieren. Op haar zevende heeft ze een verdwaald konijntje in de duinen van District 4 de nek omgedraaid. Al jaren moordt ze met haar drietand vissen en al het andere dat ze tegenkomt in de zee. Milou is een harde tante en laat ook altijd haar mening zien. Er gebeurt alleen datgene waar zij zin in heeft. Ze zal je nooit om een gunst vragen: Daar is ze te trots voor. Ze zal jou daarentegen ook niet helpen.
    Uiterlijk:


    Sterke punten: Milou kan erg goed omgaan met de drietand, aangezien ze uit het vissersdistrict komt. Maar omdat de kans dat er een drietand aanwezig is in de arena erg klein is, hebben ze haar in haar thuisdistrict ook getraind om boog te schieten. Milou is snel en behendig en is goed in zwemmen.
    Zwakke punten: Milou heeft absoluut geen uithoudingsvermogen en kan geen dag zonder water of ander drinken. Ze weet niets van planten en dieren af en is niet voorbereid op de natuurlijke gevaren in de arena; ze is alleen voorbereid op het vechten.
    Extra: Milou draagt altijd dit kettinkje bij zich.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 16:29 ]


    :)

    Alter schreef:
    Mag ik een meisje? Doe maar een keertje uit 4, ik moet er ooit aan wennen om beroeps te zijn. En stiekem omdat 5 al bezet is. ;]

    Je mag ook twee meisjes in 5 hoor... Ik sta er zelfs drie toe of allevier :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zou ik een meisje uit district 2 kunnen reserveren ? (:

    Zeker!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een jongen reserveren voor district 2 ?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 22:09 ]

    Ik zet je er bij

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 9:14 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik er een jongen uit District 7 bij?


    :)

    Hij staat er bij


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Madeline Johnson
    Leeftijd (12/18): 14
    District: 7
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Ze is een slim meisje met een goed gevoel voor humor. Ze is wel stilletjes. Ze houdt haar hoofd er altijd bij. Ze was in de familie altijd erg geliefd omdat ze een goed hart heeft. Ze denkt altijd goed na over dingen, ze doet niet aan intuitie. Alleen als het er echt op aankomt stopt ze met denken en gaat met haar gevoel mee.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Sterke punten: Ze is goed met planten en dieren en weet veel van de natuur (en hoe je er moet overleven)
    Zwakke punten: Ze durft mensen niet te vermoorden (dieren ook niet) maar kan wel oké met wapens omgaan.
    Extra: Ze is vegetariër. Ze heeft 4 oudere broers die inmiddels allemaal over de 18 zijn. Ze had ook een 5e broer, Roger, maar die was op zijn 17e doodgegaan in de Hungergames.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 17:12 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ik heb m erbij gezet Fenz!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 14:46 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }