• We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Esmelle)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    - Alice Yade (KatnissBella)
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Amaretto)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Amaretto)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    - Milou Angler (Givens)
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    - Aiden Dorn (WenseKronik)
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Amaretto)
    - Adrienna Woods (Briannah)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    - Joshua Blake Haynes (Raccoon)
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    - Castel Underwood (WenseKronik)
    -
    -
    Mentor:
    Nick Guillote (WenseKronik)
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Amaretto)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.

    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Skye Dianna Morris
    Leeftijd (12/18): 14
    District: 12
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Ze is een aardig en verlegen meisje. Ze acteert vaak, dus is ze heel mysterieus.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):



    Sterke punten: Op de trainingen merkt ze dat ze goed is met de speren en planten herkennen. Ze kan makkelijk in bomen klimmen en zich camoufleren.
    Zwakke punten: Slechte conditie, kan geen vallen maken.
    Extra: Haar vader is gestorven in de mijnen en haar moeder bij haar geboorte. Ze leeft bij haar oma nu.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Naam: Camargue Meredith Adelyne.
    Leeftijd: Achttien.
    District: 1.
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut.
    Innerlijk: Over het algemeen is Camargue een vrij zachtaardig meisje, iemand die goed nadenkt bij haar doen. Af en toe kan ze wat stuntelige opmerkingen of acties hebben. En ze kan soms wat uit haar slof schieten. Maar meestal is ze vrij stabiel, en valt er met haar prima te praten of onderhandelen. Camargue is van zichzelf vrij vrolijk en niet snel bang te maken. Wat om kan vallen in een roekeloos gedrag. Ze is erg koppig en zal altijd haar eigen gang gaan, zeg jij links, gaat zij rechts. Dat is de manier waarop zij het liefst haar zaken doet. Toch snapt ze ook wel dat ze af en toe naar anderen moet luisteren. Maar of ze dit dan ook altijd doet is de vraag. Camargue treed niet graag op de voorgrond, maar is absoluut niet verlegen, ze is spontaan, maar kan af en toe wat richting het brutale zijn.
    Uiterlijk:


    Brittany Snow.
    Met haar 1.70 lang is Camargue niet iemand die opvalt. Ze heeft nou ook geen andere uiterlijke verschijningen die haar naar voren zouden laten komen. Ze is vrij smal gebouwd en heeft normale vrouwelijke vormen, met kleine voeten en handen. Haar golvende, schouderlange haar is rossig, een beetje blond, maar gaat meer richting het lichtrood. Een herfstkleur. Met de tint van haar lokken zou je zeggen dat haar huid erg blank zou zijn en sproetjes zou dragen, dit is niet het geval. Ze heeft een normale huidskleur, ietwat gebruind misschien wel, en deze is over het algemeen erg egaal. Behalve een litteken op haar voorhoofd, dat veroorzaakt is door een stuk gespatte glas bij haar 'ongelukje'. Haar tanden zijn vrij wit, maar haar ene voortand staat iets scheef over de ander heen. Haar ogen zijn toch wel het pronkstuk van haar lichaam. Deze zijn groot en omlijst door lange wimpers, ze kleuren ijsblauw.
    Sterke punten: Camargue heeft een goede conditie en is sterker als haar fragiele lijf toont, al is ze zeker geen bodybuilder. Ze heeft geen special wapens die ze goed weet te hanteren, maar is slim en weet hiermee toch haar weg te vinden. Met een mes kan ze ook redelijk omgaan. Ook heeft ze het vermogen om te kunnen zwemmen. Haar sterkste punt is toch vooral haar snelheid.
    Zwakke punten: Haar survivalskills zijn niet de van het. Ze heeft geen knopenkennis en ook planten weet ze moeizaam uit elkaar te houden.
    Extra: Camargue komt uit de armere gezinnen van District 1. Waar het zeker nog niet zo slecht is als in bijvoorbeeld de Laag. Maar erg ruim hadden ze het zeker niet. Camargue is bang voor vuur, dit komt omdat ze toen ze jong was eens per ongeluk iets in vlammen had gestoken en bijna was dit mis gegaan. Er is niemand bij gewond geraakt, geen mens in ieder geval. Alleen haar oude kat is hierbij omgekomen. Dit lijkt misschien niks, maar omdat Camargue nog zo jong was heeft ze dit zichzelf heel erg aangetrokken en heeft het toch wat met haar jonge zieltje gedaan. Nu is ze iedere keer als ze vuur ziet weer bang dat er iets mis zal gaan. En dat ze dit keer geen geluk zal hebben.
    Ook is Camargue openlijk biseksueel.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 17:23 ]


    Reality's overrated.

    Mooizo jullie staan er vast bij


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam : Angela Morrez
    Leeftijd : 17
    District : 1
    Uiterlijk : foto
    Innerlijk : hier onder


    Tribuut

    Sterke punten : Ze is erg slim en ze heeft ook een heel hoog IQ . Doordat ze ze unieke krachten heeft zoals : ze kent alle zwakke punten van een mens en dier dus ze kan ( tijdelijk ) het mens of dier verlammen . Ze is ook super lening en snel. Daardoor is ze zeer dodelijk .
    Zwakke punten : Ze is snel aangebrand dat wil zeggen dat ze een heel weinig moet hebben of ze gaat door het lint .
    Extra : Ze is verloofd met een winnaar van haar District ( Jared 19 jaar hij won de spelen op zijn 12 de ! ) maar ze wilt niet met hem trouwen omdat zij hem helemaal niet kent.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:26 ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:26 ]

    PippinToek schreef:
    Naam : Angela Morrez
    Leeftijd : 17
    District : 1
    Uiterlijk : foto
    Innerlijk : hier onder


    Tribuut

    Sterke punten : Ze is erg slim en ze heeft ook een heel hoog IQ . Doordat ze ze unieke krachten heeft zoals : ze kent alle zwakke punten van een mens en dier dus ze kan ( tijdelijk ) het mens of dier verlammen . Ze is ook super lening en snel. Daardoor is ze zeer dodelijk .
    Zwakke punten : Ze is snel aangebrand dat wil zeggen dat ze een heel weinig moet hebben of ze gaat door het lint .
    Extra : Ze is verloofd met een winnaar van haar District ( Jared 19 jaar hij won de spelen op zijn 12 de ! ) maar ze wilt niet met hem trouwen omdat zij hem helemaal niet kent.


    Doe nog ff iets bij de zwakke punten zoals:
    Slechte conditie
    Is niet goed met planten
    Kan niet klimmen
    Geen goede vallen zetten etc.
    Verder is ie oke en je staat in de lijst

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dit gaat denk ik echt wel een leuke rpg worden (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik hoop het en denk het wel :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oke hier zijn mijn zwakke punten : Ze weet niks af van de natuur

    Ja das goed dan is ie goedgekeurd @PippinToek


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hoeveel rollen moet er zeker nog minimum zijn?
    Hoeveel rollen mag je maximum?


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Nog kandidaten voor 3, 6, 8, 9, 10 en 11? Anders maak ik er nog een :Y)
    @Amaretto ik zet het ff in het hoofdtopic
    Heho, we doen het zo

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 14:28 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hahaha kan niet wachten tot we beginnen. (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Naam: Felicity "Felis" Jones
    Leeftijd (12/18): 15
    District: 8
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Felicity is een leuk meisje om mee om te gaan/als vriendin te hebben. Ze is zorgzaam, grappig en lief. Daar zitten ook nadelen aan. Felis wil het liefst iedereen te vriend houden en zou het heel erg vinden om iemand te vermoorden, tot het zelfs niet doen.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Sterke punten: Felis is goed met de natuur en is lenig. Bij de training ontdekt ze dat ze heel goed is in camouflage.
    Zwakke punten: ze is heel onhandig en kan niet met wapens als een boog, zwaard of speer omgaan. Ze is bang om mensen te vermoorden.
    Extra: -

    Nou daar is alvast een D8
    @Amaretto haha ik en FennaFriend ook niet :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ga er nog eentje maken voor district 3 en dan hopen dat ik het niet te druk ga hebben de komende weken, zodat ik rustig kan meedoen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare