• Hee allemaal,

    Continu word ik veel ouder geschat dan ik eigenlijk ben.
    Vroeger was het omdat ik groot was voor mijn leeftijd, maar nu is iedereen mij juist gepasseerd.
    Ik word er zo gek van. Als ik met mijn broertje over straat loop denken ze dat ik de moeder ben,
    en op school wordt ik aangesproken met mevrouw.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen!! :(
    Mijn ouders worden beide minstens 5 jaar jonger geschat, dus het lijkt me dat het daar ook niet aan ligt.

    Hoop dat jullie wat advies hebben!! Ik wil er gewoon uitzien als 17.... :/

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ik ben niet jonger dan 21.

    Ik zeg ook, als ze het niet vertrouwen, zijn ze verplicht het te vragen (of ze het dan doen, ligt eraan per caissière). Ik moet ook zeggen dat ik het zelf best moeilijk vond om mensen in te schatten (in de tijd dat ik als caissière werkte, vond het in ieder geval best moeilijk), dus geef niet meteen de caissière de schuld, want die kunnen ook niet raden hoe oud jij bent.


    Deep inside, I've never felt alive

    Scorpia schreef:
    Nou, hoe je nu typt zou ik je niet 17 schatten, laat staan 23. Maar goed, misschien is het in het echt anders. :')
    En verder zie ik er geen probleem in, maar dat kan aan mij liggen omdat mij het nooit iets kan schelen wat anderen over mij denken. Het kan aan je lengte liggen, als het daaraan ligt kun je er vrij weinig eraan doen omdat je niet zomaar kan krimpen. :'D
    En verander je kledingstijl, inderdaad. Of draag wat meer make-up dat bij je leeftijd past.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hashirama schreef:
    Misschien is het de kleding of stem of je gedrag. Ik snap niet waarom het problematisch is eigenlijk.
    Andersom is dodelijk vervelend. Ik moet nog steeds m'n ID laten zien als ik een fles wijn wil halen aan een cassiere die waarschijnlijk zelf niet ouder is dan 16.
    DAFUQ IS DAT SHIT.

    Dat heb ik nou ook altijd, terwijl ik 21 ben. Daarom neem ik mijn moeder altijd mee, dan hoef ik me niet te legitimeren :Y)
    Maar ik werd tot mijn 18e altijd ouder geschat.

    Mijn buurvrouw schatte me zo-even 11, ik ging haar bijna wat aandoen. Ik ben klein, maar nu niet overdreven en ik droeg geen make-up, ook geen kinderkleertjes, staartjes ofzo.
    Dus wees gewoon tevreden of verander bijvoorbeeld je make-up, kledij!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Parachutes schreef:
    Ik ben zeventien, maar vaak denken mensen dat ik rond de veertien/vijftien ben, als het niet al jonger is. :/ Komt zeer waarschijnlijk omdat ik maar 1.57 1.64 ben.
    Maar misschien kun je inderdaad iets met je kledingstijl doen ofzo? Helaas is mijn ervaring dat mensen bijna alleen maar op lengte letten. Zo schatten mensen mij niet ouder sinds ik wat make up ben gaan gebruiken. Ik heb geleerd om er maar mee te leven. ;p Uiteindelijk is het allemaal toch niet zo belangrijk.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 20:07 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mij schatten ze jonger. IK ben 17, maar mensen denken dat ik 14 ben xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 20:51 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik word meestal een jaartje ouder geschat.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik word meestal een jaartje ouder geschat.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het andersom. Ik ben (vrijdag) 19. En ze schatten me vaak op 16/17.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Op het internet en tijdens serieuze gesprekken schat iedereen mij ouder - ik ben twaalf - , hoewel ik slechts 1m60 ben en er vrij jong uitzie. Het kan dus ook aan je woordkeuze en houding liggen, aangezien veel mensen meteen aan giecheltrienen denken bij het woord 'jongeren'. Het kan echter ook aan je kledingstijl en make-up liggen. Zelf vind ik het juist leuker als mensen mij ouder schatten omdat ze mij dan meestal iets serieuzer nemen, maar als jij dat niet leuk vindt, kan je je ook gewoon wat jeugdiger kleden en opmaken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Op het internet en tijdens serieuze gesprekken schat iedereen mij ouder - ik ben twaalf - , hoewel ik slechts 1m60 ben en er vrij jong uitzie. Het kan dus ook aan je woordkeuze en houding liggen, aangezien veel mensen meteen aan giecheltrienen denken bij het woord 'jongeren'. Het kan echter ook aan je kledingstijl en make-up liggen. Zelf vind ik het juist leuker als mensen mij ouder schatten omdat ze mij dan meestal iets serieuzer nemen, maar als jij dat niet leuk vindt, kan je je ook gewoon wat jeugdiger kleden en opmaken.

    Serieus? Lol. Ik dacht dat je 15/16 was. Whoops.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Serieus? Lol. Ik dacht dat je 15/16 was. Whoops.

    Haha, zie je wel. :Y)
    Meestal associeren mensen twaalf- of dertienjarigen met domme, hersenloze trutjes. Daar kan ik soms echt kwaad over worden, want hoewel er wel een hoop van die huppelkutjes in de klas zitten, word ik daar niet graag mee geassocieerd.

    In ieder geval vind ik het best wel raar dat ze denken dat je de moeder van jouw broertje bent. Als-ie vijf is zou ik het wel begrijpen, maar als hij dertien is ... dat zou wel awkward zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het kan ook gewoon aan je uitstraling liggen
    Ik herken het, ik ben 16, maar wordt altijd ouder geschat
    Ik kreeg afgelopen mei (toen ik nog 15 was) een volwassenbandje om in het hotel in Turkije
    Terwijl ik mezelf heel kinderlijk vindt

    Ik weet niet wat je er aan kan doen, gewoon laten denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rosarum schreef:
    Op het internet en tijdens serieuze gesprekken schat iedereen mij ouder - ik ben twaalf - , hoewel ik slechts 1m60 ben en er vrij jong uitzie. Het kan dus ook aan je woordkeuze en houding liggen, aangezien veel mensen meteen aan giecheltrienen denken bij het woord 'jongeren'. Het kan echter ook aan je kledingstijl en make-up liggen. Zelf vind ik het juist leuker als mensen mij ouder schatten omdat ze mij dan meestal iets serieuzer nemen, maar als jij dat niet leuk vindt, kan je je ook gewoon wat jeugdiger kleden en opmaken.


    Dat klopt wel ja. Op internet schatten ze me meestal wel goed, of ietsjes ouder. In ieder geval nooit veel jonger als in 'real life'. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)