• Jup. Ik was wel benieuwd naar de resultaten die ik zou krijgen als ik naar mijn naam googelde. Als eerste resultaten kreeg ik een foto van mezelf en een oude Prezi (een soort online presentatie die je kan maken op Prezi.com) te zien, maar de volgende waren gewoonweg vreemd en ik heb geen idee hoe Google ze in hemelsnaam aan mijn naam koppelt. :'D








    Wat toont Google Afbeeldingen wanneer jij naar je naam (voornaam en achternaam) googelt? :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    ^ Dat ben ik! :')




    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:47 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naast een heleboel afbeeldingen van vrouwen die vermoedelijk dezelfde naam hebben als ik (en één man...?) ook deze dingen:

    Koekjes. :Y)



    Creepy kinderen. D:



    Een kunstwerk van schaatsers.



    En een cirkeldiagram van landen waarin mijn achternaam veel voorkomt. Blijkbaar zijn er meer mensen met mijn achternaam in de USA dan in Nederland. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DIE EERSTE FOTO een bobtail omg <3 zo cute ;D


    Life is hard and then we die

    Nou, er bestaan veel Facebook- en twitteraccounts met de naam 'facts' in. Bijvoorbeeld 'uberfacts' of 'kei grappige facts'. Dan zie je voortdurend grappige foto's :'D

    Ik zal de mijne even Googelen..




    Some people are art and do art at the same time

    Wait, je bedoelt voornaam?


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Naast een heleboel afbeeldingen van vrouwen die vermoedelijk dezelfde naam hebben als ik (en één man...?) ook deze dingen:
    Koekjes. :Y)



    Creepy kinderen. D:



    Een kunstwerk van schaatsers.



    En een cirkeldiagram van landen waarin mijn achternaam veel voorkomt. Blijkbaar zijn er meer mensen met mijn achternaam in de USA dan in Nederland. :'D

    Oh, hahaha. Vooral die creepy kinderen. Weet je zeker dat ze geen familie van je zijn? (wbw)

    Ik voel me persoonlijk beledigd door foto's 3 en 4. Ik bedoel maar, zo lelijk ben ik toch ook weer niet, of wel? D:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 19:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scorpia schreef:
    Wait, je bedoelt voornaam?

    Voornaam en achternaam :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik voornaam + achternaam in typ krijg ik heel veel mannen, vooral veel sport en dan met name voetbal?
    Als ik alleen mijn voornaam intyp krijg ik veel gingers en sexy modellen, hahaha.

    Geen foto's van mezelf gelukkig (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Als ik voornaam + achternaam in typ krijg ik heel veel mannen, vooral veel sport en dan met name voetbal?
    Als ik alleen mijn voornaam intyp krijg ik veel gingers en sexy modellen, hahaha.

    Geen foto's van mezelf gelukkig (:

    *zoekt je voornaam op*
    Oh my god. :'D Ik heb het zelf ook even gedaan.




    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Oh, hahaha. Vooral die creepy kinderen. Weet je zeker dat ze keen familie van je zijn? (wbw)

    Ik voel me persoonlijk beledigd door foto's 3 en 4. Ik bedoel maar, zo lelijk ben ik toch ook weer niet, of wel? D:

    Wat moet ik dan wel niet zeggen?
    Ik kom uit bij Fiona uit Shrek. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Wat moet ik dan wel niet zeggen?
    Ik kom uit bij Fiona uit Shrek. :')

    Naahw, ik heb ook wel wat medelijden met je, al dacht ik eerder dat die toneelspeelster naast je jou moest voorstellen. :')
    En de foto die jij ziet is heel mooi, op die van mij kijk ik echt dom. (cat)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 19:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn voor en achternaam..

    als eerste dit;


    en dat vind ik grappig, want hij stond op Deze Quizlet pagina in een reactie van mij.

    Verder zie ik alleen Deze vrouw


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een zwembad met zowel mensen met kleren aan en naakte mensen, maar geen enkel persoon met zwemkleding aan.
    En hele rare schoenen. Oh, en een raar oog met een rits ofzo
    .


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dingen die ik ooit geliked heb op facebook



    26 - 02 - '16

    Ik zie foto's van mijn manege, wat denken van andere familieleden van me en dan wat dingen waarbij ik me echt afvraag waarom zoals halfnaakte mensen wat ik niet hier neer ga zetten





    ^ Waarschijnlijk omdat ik die ooit als profielfoto had op hyves


    ^Dat ben ik zelf ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis