• Hi everyone!
    Ik wilde voor het eerst sinds ik hier zit eens mijn username veranderen. Nou denken jullie vast, wow, waarom zo laat pas? Nah, ik hou wel van mijn username ^.^ Maar goed, ik vond het onderhand wel eens tijd voor iets nieuws. En nu heb ik er natuurlijk niet veel verstand van, aangezien dit mijn eerste keer is (: Het komt er op neer dat alle usernames die ik verzin bezet zijn. Terwijl er, wanneer ik op die usernames zoek, helemaal geen mensen zijn met die naam. Iemand een idee waarom ik die namen nou niet kunnen?
    Thank you all! <3
    Laconiek

    Het zijn vast van mensen die op inactief staan. Maar meestal zoeken we in de zoekbalk en dat geeft vals hoop.


    -

    Mensen die inactief/gebanned zijn.

    Voor nieuwe usernames hier te verzinnen moet ik meestal ook wel wat zoeken ja.


    effort never betrays you

    Jingle schreef:
    Het zijn vast van mensen die op inactief staan. Maar meestal zoeken we in de zoekbalk en dat geeft vals hoop.


    Oops, oki, jammer! Beetje irritant, aangezien ze op inactief staan, dat die usernames dan bezet zijn. Maar goed ^.^ Bedankt!

    Als je via deze url zoekt: www.quizlet.nl/users/"username die je wilt" zie je sneller of de username bezet is of niet, dan dat je de zoekbalk gebruikt.


    :)