• Jaren zijn voorbij gegaan, jaren van dood...
    Assassins die in top vorm waren, werden genadeloos neergehaald door de Tempeliers...
    Assassins over het hele land vielen voor de zwaarden van Tempeliers...
    Geen enkele Assassin bleef leven... Op een paar na...
    Maar nu... Nu dat de tijd daar is om werkelijk op te staan...
    Zijn er nog maar een paar assassins over...
    Een paar beginnelingen en gevorderde, onder begeleiding van hun meester.
    Als groep proberen ze de Assassins weer omhoog te helpen,
    Om weer het goede te zijn in de wereld...
    Maar... Zullen alle Assassins het pad blijven volgen die hun gewezen word?
    Of zullen ze vallen voor het gevaar wat buiten hun veilige haven lurkt?


    De RP speelt zich af in de middeleeuwen, dus denk eraan dat er geen gadgets zijn zoals in onze tijd.
    Maar meer eraan dat ze alles doen via postduiven, via messengers en dat die dus soms onderschept kunnen worden!
    Tabak maken kunnen ze ook nog niet, dus denk er aan dat je personage niet opeens een sigaret opsteekt of in die richting!
    Dus houdt in gedachten dat alles wat er gebeurt, ook gebeurt in de middeleeuwen waardoor er bepaalde dingen niet kunnen worden gebruikt!



    Assassins:

    Mentor: Shadow Raeper ~ Paddo

    Gevorderede Assassins:
    - Halroy Brightwood ~ LyraPhoenix
    - Selena Kayda MontClair ~ DarkAng3l

    Beginnelingen:
    - Blink ~ LyraPhoenix
    - Evoy Ciar Nolyn du Vessa ~ Eltham
    -Raven Nanaka Crowley
    -


    Dorpelingen:
    -
    -
    -
    Dokter:
    - Matthew Clairmont ~ Darkang3l
    -


    Invullijst:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd: {16 - 25}
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}
    Wapen/Werk: {Beginneling: 2. Gevorderde: 4. Denk hieraan bij wapens die Assassins gebruiken!/ Denk bij werk aan het werk wat ze vroeger deden!}
    Geschiedenis: {Wat hem/haar gebracht heeft bij de Assassins en waarom}
    Extra: {Tattoo's, sieraden, etc etc}


    Special Events:
    Er zullen speciale evenementen zijn die kunnen gebeuren in het verhaal, dit is een klein voorproefje ervan:

    Tempeliers vallen de HQ van de Assassins aan, stop ze voordat ze werkelijk binnen dringen!
    De missie die je kreeg, heeft een speciale wending... Ze zijn erachter gekomen dat je op ze jaagt!
    ...... is ziek geworden na zijn laatste missie, hij/zij moet rusten om beter te worden!
    Een wond is gaan onsteken bij .....! Breng een dokter langs!

    Natuurlijk is het toegestaan om events op te geven, zodat ik ze kan gebruiken in de RP!


    Regels:

    Afwezig voor langere tijd? Meld het aan mij!
    Wees Aardig tegen elkaar!
    16+ is toegestaan, houd het wel netjes!
    Geen Over Powered personages!
    Gebruik OOC {Out Of Character}: {} [] () !!
    Bespeel niet iemand anders zijn personage!
    Zet je personage zijn naam boven aan je post!
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik iemand de toesteming er voor geef!
    Events worden alleen door mij geactiveerd!


    Reserveringen doe ik niet aan! Wil je een personage? Maak hem meteen aan!

    Plattegrond

    De assassins leven in een soort kasteel, wat gemodificeerd is richting hun doeleindes en oefeningen.

    Begaande grond:
    Buiten: Plein, Practice Ring (1), Fighters Ring (2), Archery (2), Tuin,
    Binnen: Bibliotheek (Sectie 1: Beginnelingen. Sectie 2: Gevorderde), Slaapzalen Beginnelingen, Badkamer Beginnelingen,

    1ste Verdieping:
    Slaapzalen Gevorderde, Armory, Lounge, Mission Chamber (2), Badkamer Gevorderde.

    2de Verdieping:

    Mentor kamer, trap naar torens.

    Dak/Torens:

    Uitkijkposten, Freerunning Sectors (4)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 16:50 ]

    Naam: Shadow Raeper
    Rol: Mentor
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}



    Wapen/Werk: Shadow beheerst elk wapen, zodat die dit kan doorleren aan zijn studenten.
    Geschiedenis:

    Shadow was als jongen al erg op zichzelf, hierdoor kwam hij vaak in de problemen.
    Niemand nam hem serieus en als die dan toch ergens gelijk in had... Nam iemand anders de eer die hij hoorde te krijgen.
    Naar mate de jaren verstreken, werd Shadow ook steeds beter in sluipen, doordat die voor zichzelf moest zorgen, deed hij dit door te stelen.
    Met wapens had hij niets, maar soms kwam er een periode dat hij ze wel moest gebruiken.
    Tot dat die op een dag een man tegen kwam, verduisterd door zijn gewaad.
    Shadow dacht dat hij hem wel makkelijk kon bestelen, maar dat bleek anders te zijn.
    Hij bleek een Assassin te zijn, getraind om te doden waar dat nodig was...
    Als het niet aan de man had gelegen, was Shadow nu een hoopje bloed in een van de putten.
    Maar daar in tegen nam de man Shadow mee naar hun HQ waar hij hem in de broederschap nam.
    Hier leerde Shadow alles van de man, die naarmate de tijd verstreek ook de Mentor bleek te zijn.
    Ondanks het feit dat Shadow alles sneller moest leren van de man dan een gewoon persoon, probeerde hij het bij te houden.
    Maar toen de dag kwam dat de Tempeliers de Assassins uitmoorde... Wist Shadow maar een ding... VLUCHTEN!
    Shadow verstopte zich op die dag tussen een paar rotsblokken die verduisterd waren door de nacht,
    De volgende ochtend toen Shadow er tussen uit kwam, zag hij zijn Mentor dood liggen op het plein...
    Het heeft Shadow vier dagen gekost om iedere Assassin te begraven,
    Daarna heeft hij gezworen de Assassins weer omhoog te helpen... Om wraak te nemen op de Tempeliers...
    En de wereld weer vrij te krijgen van hun greep!

    Extra: Shadow heeft meerdere littekens over zijn lichaam zitten, die hij liever verstopt voor het oog van andere.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 22:40 ]

    Ik wil een jongen!
    Assassins zijn cool(cool)

    PS. Het is the LIFE of an Assasin ;)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 13:37 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hahaha is goed!!
    Ja kwam erachter nadat ik m gepost had -.-" maja was te enthousiast om m te maken!!! :D

    Haha, dat heb ik ook soms


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil ook wel meedoen, maar wel als een meisje afc :3


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    Ik wil ook wel meedoen, maar wel als een meisje afc :3


    Haha das geen enkel probleem!!
    Vrouwlijke assassins zijn ook welkom! :)

    Mag ik een gevorderde jongen?


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Mag ik een gevorderde jongen?


    Sure! Reserveer hem voor je!

    Naam: Aedan Scott Inverness
    Rol: Gevorderde leerling
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: [komt]
    Wapen/Werk: Pijl en boog, verstopte messen op zijn onderarmen, dolken en zijn blote handen. Aedan vind het heel lastig met zware wapens te vechten. Dit doet hij dan ook liever niet.
    Geschiedenis: Aedan werd als baby gevonden door een Assasin toen hij op een zoektocht door Schotland trok. Zo komt hij ook aan zijn tweede naam en achternaam. Scott naar Schotland en Inverness naar de plaats waar hij gevonden was. Aedan is opgegroeit in de wereld van de Assasins. Tijdens de felle gevechten hielden de Assasin's Aedan veilig opgesloten in een kleine geheime grot. Toen de slagen eenmaal over waren werd hij na een aantal dagen bevrijd door zijn mentor. Hij was toen graat mager, wat hij nogsteeds wel is. Ook koesterd hij nogsteeds erge wrok tegenover de tempeliers die zijn 'familie' hebben afgeslacht, want dat zijn de Assasins voor hem. Ondanks dat hij neit mee mocht vechten heeft hij van jongs af aan al training gekregen en zal het niet lang duren voor hij een master assasin is. Het enige probleem is, dat hij door zijn postuur eigenlijk niet met zware wapens kan omgaan.
    Extra: Aedan heeft veel littekens over zijn hele lichaam. De duidelijkste loopt van zijn kruin tot aan zijn stuitje. Dit is ooit een verschrikkelijke wond geweest, maar nu heeft hij er absoluut geen last meer van.

    [Tot nu toe goed?]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 21:46 ]


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Naam: Aedan Scott Inverness
    Rol: Gevorderde leerling
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: [komt]
    Wapen/Werk: Pijl en boog, verstopte messen op zijn onderarmen, dolken en zijn blote handen. Aedan vind het heel lastig met zware wapens te vechten. Dit doet hij dan ook liever niet.
    Geschiedenis: Aedan werd als baby gevonden door een Assasin toen hij op een zoektocht door Schotland trok. Zo komt hij ook aan zijn tweede naam en achternaam. Scott naar Schotland en Inverness naar de plaats waar hij gevonden was. Aedan is opgegroeit in de wereld van de Assasins. Tijdens de felle gevechten hielden de Assasin's Aedan veilig opgesloten in een kleine geheime grot. Toen de slagen eenmaal over waren werd hij na een aantal dagen bevrijd door de paar overlevenden. Hij was toen graat mager, wat hij nogsteeds wel is. Ook koesterd hij nogsteeds erge wrok tegenover de tempeliers die zijn 'familie' hebben afgeslacht, want dat zijn de Assasins voor hem. Ondanks dat hij neit mee mocht vechten heeft hij van jongs af aan al training gekregen en zal het niet lang duren voor hij een master assasin is. Het enige probleem is, dat hij door zijn postuur eigenlijk niet met zware wapens kan omgaan.
    Extra: Aedan heeft veel littekens over zijn hele lichaam. De duidelijkste loopt van zijn kruin tot aan zijn stuitje. Dit is ooit een verschrikkelijke wond geweest, maar nu heeft hij er absoluut geen last meer van.

    [Tot nu toe goed?]


    Hij is goed!! :)
    Enige wat niet echt kan is dat er meerdere overlevende waren dan de 2 gevorderde en de mentor die er dan nu zijn ;)
    Dus waarschijnlijk moet die dan of door mijn personage gevonden zijn of door de andere gevordene die nog gereserveerd moet worden door iemand ;)
    Voor de rest is die goed gekeurd ;)

    Is het dan goed dat jou personage hem heeft gevonden?


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    Is het dan goed dat jou personage hem heeft gevonden?


    Ik vind het best ;)
    Daarom heb ik zelf ook de Mentor genomen :)

    mag ik een gevorderde meid?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    hopelijk is het niet erg als ik gevorderd heb ingevuld

    Naam: Selena Kayda MontClair
    Rol: Gevorderde Assassin
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Komt (kan even niet kiezen)
    Wapen/Werk: Hidden blades, korte zwaarden, pijl & boog (beperkt)
    Geschiedenis: Selena is geboren in een Franse familie van Assassins. Ze is van jongs af aan opgeleid en getraind om zich later bij de orde te voegen en een van hen te worden. Ze was zich als klein kind al zeer snel bewust hoe haar leven zou zijn en al spelenderwijs leerde ze wat ze moest kennen en vooral ook kunnen.
    Toen ze nog jong was, verloor ze haar familie, in de aanval van de Tempeliers. Niet enkel haar ouders, maar ook haar vrienden en kennissen. Haar enige geluk was dat ze op het moment van de aanval niet thuis was, maar met een van de oudere van de groep in het bos was gaan trainen.
    Daarna zon ze op wraak op degene die haar familie had afgenomen. Ze trok eropuit om die persoon te vinden en hoewel ze een paar keer dicht in de buurt kwam, is het nog steeds niet gelukt. Het enige wat ze eraan over heeft gehouden zijn littekens en een kapotte schouder. Door die schouder heeft ze ook moeten leren om meer te vertrouwen op close-quarter combat. Ze was eens een eerste klas boogschutter, maar niet langer meer en dat is iets waar je beter geen opmerkingen over maakt tegen haar.
    Inziend dat ze misschien meer kans maakt om de daders te vinden als ze samenwerkte met andere Assassins is ze hen ook beginnen zoeken. Hierdoor is ze op deze groep gestuit en hoopt ze alsnog haar wraak te kunnen krijgen.
    Extra: Selena draagt altijd een halssnoer. Zilver, met in een loge een robijn gevat. De laatste herinnering aan de familie waarin ze geboren is. Ook heeft ze een aantal gemene littekens en een blijvend intern letsel aan der rechterschouder.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    hopelijk is het niet erg als ik gevorderd heb ingevuld

    Naam: Selena Kayda MontClair
    Rol: Gevorderde Assassin
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Komt (kan even niet kiezen)
    Wapen/Werk: Hidden blades, korte zwaarden, pijl & boog (beperkt)
    Geschiedenis: Selena is geboren in een Franse familie van Assassins. Ze is van jongs af aan opgeleid en getraind om zich later bij de orde te voegen en een van hen te worden. Ze was zich als klein kind al zeer snel bewust hoe haar leven zou zijn en al spelenderwijs leerde ze wat ze moest kennen en vooral ook kunnen.
    Toen ze nog jong was, verloor ze haar familie, in de aanval van de Tempeliers. Niet enkel haar ouders, maar ook haar vrienden en kennissen. Haar enige geluk was dat ze op het moment van de aanval niet thuis was, maar met een van de oudere van de groep in het bos was gaan trainen.
    Daarna zon ze op wraak op degene die haar familie had afgenomen. Ze trok eropuit om die persoon te vinden en hoewel ze een paar keer dicht in de buurt kwam, is het nog steeds niet gelukt. Het enige wat ze eraan over heeft gehouden zijn littekens en een kapotte schouder. Door die schouder heeft ze ook moeten leren om meer te vertrouwen op close-quarter combat. Ze was eens een eerste klas boogschutter, maar niet langer meer en dat is iets waar je beter geen opmerkingen over maakt tegen haar.
    Inziend dat ze misschien meer kans maakt om de daders te vinden als ze samenwerkte met andere Assassins is ze hen ook beginnen zoeken. Hierdoor is ze op deze groep gestuit en hoopt ze alsnog haar wraak te kunnen krijgen.
    Extra: Selena draagt altijd een halssnoer. Zilver, met in een loge een robijn gevat. De laatste herinnering aan de familie waarin ze geboren is. Ook heeft ze een aantal gemene littekens en een blijvend intern letsel aan der rechterschouder.


    Hijs goed gekeurd! :)
    En nee hoor is niet erg :) Had iemand anders hem maar moeten aanmaken voordat jij dat deed hahah xD