• Jaren zijn voorbij gegaan, jaren van dood...
    Assassins die in top vorm waren, werden genadeloos neergehaald door de Tempeliers...
    Assassins over het hele land vielen voor de zwaarden van Tempeliers...
    Geen enkele Assassin bleef leven... Op een paar na...
    Maar nu... Nu dat de tijd daar is om werkelijk op te staan...
    Zijn er nog maar een paar assassins over...
    Een paar beginnelingen en gevorderde, onder begeleiding van hun meester.
    Als groep proberen ze de Assassins weer omhoog te helpen,
    Om weer het goede te zijn in de wereld...
    Maar... Zullen alle Assassins het pad blijven volgen die hun gewezen word?
    Of zullen ze vallen voor het gevaar wat buiten hun veilige haven lurkt?


    De RP speelt zich af in de middeleeuwen, dus denk eraan dat er geen gadgets zijn zoals in onze tijd.
    Maar meer eraan dat ze alles doen via postduiven, via messengers en dat die dus soms onderschept kunnen worden!
    Tabak maken kunnen ze ook nog niet, dus denk er aan dat je personage niet opeens een sigaret opsteekt of in die richting!
    Dus houdt in gedachten dat alles wat er gebeurt, ook gebeurt in de middeleeuwen waardoor er bepaalde dingen niet kunnen worden gebruikt!



    Assassins:

    Mentor: Shadow Raeper ~ Paddo

    Gevorderede Assassins:
    - Halroy Brightwood ~ LyraPhoenix
    - Selena Kayda MontClair ~ DarkAng3l

    Beginnelingen:
    - Blink ~ LyraPhoenix
    - Evoy Ciar Nolyn du Vessa ~ Eltham
    -Raven Nanaka Crowley
    -


    Dorpelingen:
    -
    -
    -
    Dokter:
    - Matthew Clairmont ~ Darkang3l
    -


    Invullijst:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd: {16 - 25}
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}
    Wapen/Werk: {Beginneling: 2. Gevorderde: 4. Denk hieraan bij wapens die Assassins gebruiken!/ Denk bij werk aan het werk wat ze vroeger deden!}
    Geschiedenis: {Wat hem/haar gebracht heeft bij de Assassins en waarom}
    Extra: {Tattoo's, sieraden, etc etc}


    Special Events:
    Er zullen speciale evenementen zijn die kunnen gebeuren in het verhaal, dit is een klein voorproefje ervan:

    Tempeliers vallen de HQ van de Assassins aan, stop ze voordat ze werkelijk binnen dringen!
    De missie die je kreeg, heeft een speciale wending... Ze zijn erachter gekomen dat je op ze jaagt!
    ...... is ziek geworden na zijn laatste missie, hij/zij moet rusten om beter te worden!
    Een wond is gaan onsteken bij .....! Breng een dokter langs!

    Natuurlijk is het toegestaan om events op te geven, zodat ik ze kan gebruiken in de RP!


    Regels:

    Afwezig voor langere tijd? Meld het aan mij!
    Wees Aardig tegen elkaar!
    16+ is toegestaan, houd het wel netjes!
    Geen Over Powered personages!
    Gebruik OOC {Out Of Character}: {} [] () !!
    Bespeel niet iemand anders zijn personage!
    Zet je personage zijn naam boven aan je post!
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik iemand de toesteming er voor geef!
    Events worden alleen door mij geactiveerd!


    Reserveringen doe ik niet aan! Wil je een personage? Maak hem meteen aan!

    Plattegrond

    De assassins leven in een soort kasteel, wat gemodificeerd is richting hun doeleindes en oefeningen.

    Begaande grond:
    Buiten: Plein, Practice Ring (1), Fighters Ring (2), Archery (2), Tuin,
    Binnen: Bibliotheek (Sectie 1: Beginnelingen. Sectie 2: Gevorderde), Slaapzalen Beginnelingen, Badkamer Beginnelingen,

    1ste Verdieping:
    Slaapzalen Gevorderde, Armory, Lounge, Mission Chamber (2), Badkamer Gevorderde.

    2de Verdieping:

    Mentor kamer, trap naar torens.

    Dak/Torens:

    Uitkijkposten, Freerunning Sectors (4)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 16:50 ]

    dank je. Foto komt hopelijk vanaaf, als ik kan kiezen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Kan ik een mannelijke beginneling reserveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    kheb kunnen kiezen XD

    http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2011/310/f/0/green_eyes_by_kk_graphics-d4fb0bj.jpg

    sorry voor de grootte :S


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Naam: Blink
    Rol: Beginnende assassin
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Wapen/Werk: Blink heeft over het algemeen een zakmes en een kleine bijl.
    Geschiedenis: Blink is opgegroeid tussen het meel, zijn vader was een molennaar die het brood altijd naar het dorp bracht. Zijn moeder was een simpele huisvrouw en zorgde voor hem en zijn kleine broertje. Zijn ouders gaven hem de naam Blink door zijn wijnvlek op zijn voorhoofd, dat aangezien werd als een schietroos. Toen zijn vader leerde hem de technieken van het fijnmalen van het graan en daarbij kreeg hij de fijne kneepjes van het vak te leren. Toen zijn moeder kort na de geboorte van de jongste, zijn tweede broertje overleed, stond zijn vader er alleen voor. Op zijn elfde verjaardag kreeg Blink een kleine zakmes om zich te verdedigen tegen de mensen van de buitenwereld.
    Zijn vader kon na een aantal maanden het werk niet meer aan en nam Blink het werk over, maar voor hem was het niet goed genoeg. Zijn vader stierf aan de pest en vertrokken de broers om ver van de molen opzoek naar een plek waar ze konden slapen. Zijn broers werden opgevangen in een tehuis en kregen niet veel later een gezin, terwijl Blink nog steeds afwacht wie hem wilde, totdat hij hoorde van de Assassins en sloot niet veel later bij hun aan.
    Extra: Blink is een erg onhandige jongen die het eerst dertig keer moet leren voordat hij het door heeft, zijn enige vriend is een raaf.

    Zo die is af.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:42 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Naam: Blink
    Rol: Beginnende assassin
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Foto komt nog.
    Wapen/Werk: Blink heeft over het algemeen een zakmes en een kleine bijl.
    Geschiedenis: Blink is opgegroeid tussen het meel, zijn vader was een molennaar die het brood altijd naar het dorp bracht. Zijn moeder was een simpele huisvrouw en zorgde voor hem en zijn kleine broertje. Zijn ouders gaven hem de naam Blink door zijn wijnvlek op zijn voorhoofd, dat aangezien werd als een schietroos. Toen zijn vader leerde hem de technieken van het fijnmalen van het graan en daarbij kreeg hij de fijne kneepjes van het vak te leren. Toen zijn moeder kort na de geboorte van de jongste, zijn tweede broertje overleed, stond zijn vader er alleen voor. Op zijn elfde verjaardag kreeg Blink een kleine zakmes om zich te verdedigen tegen de mensen van de buitenwereld.
    Zijn vader kon na een aantal maanden het werk niet meer aan en nam Blink het werk over, maar voor hem was het niet goed genoeg. Zijn vader stierf aan de pest en vertrokken de broers om ver van de molen opzoek naar een plek waar ze konden slapen. Zijn broers werden opgevangen in een tehuis en kregen niet veel later een gezin, terwijl Blink nog steeds afwacht wie hem wilde, totdat hij hoorde van de Assassins en sloot niet veel later bij hun aan.
    Extra: Blink is een erg onhandige jongen die het eerst dertig keer moet leren voordat hij het door heeft, zijn enige vriend is een raaf.

    De rest komt nog.


    Hijs goed gekeurd! :)
    Je staat erbij ;)

    Deze week w8 ik nog even op misschien meerdere aanmeldingen! :)
    Daarna ga ik denk ik gewoon een topic openen zodat we al kunnen beginnen ;)
    Als er dan nog mensen bij komen, kunnen die altijd nog inspringen ^^

    Zou het helpen als ik een tweede char aanmaak, meer een zijpersonage, als ondersteuning, gezien we nu niet met bijster veel zijn....


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Het is een mogelijkheid ja ;)
    Maar anders begin ik zo ie zo gewoon het topic, en als er mensen bij komen is het allemaal best ^^
    Die kunnen dan namelijk gewoon inspringen bij deze RPG want is niet zo moeilijk :P

    ik ga ff een bijmaken, gewoon ter ondersteuning, hij kan nog altijd dood later of verdwijnen of wat dan ook, mochten er nog meer bijkomen ;)
    kan niet wachten om te beginnen

    Naam: Matthew Clairmont
    Rol: Kwakzalver (dokter eigenlijk XD) & Informant
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:




    Wapen/Werk: Z'n injectienaalden & chirurgische messen
    Geschiedenis: Matthew is niet zozeer een van de Assassins. Ergens heeft hij van jongs af aan verhalen gehoord van z'n ouders over mensen die in de schaduwen opereren en strijden voor rechtvaardigheid, maar hij heeft nooit geloofd dat ze ook echt bestonden. Tot hij op een dag midden in de opruiming van de Tempeliers belandde. Hij was in de voetstappen van z'n vader getreden als dokter, toen ze hem riepen om gewonde soldaten te verzorgen. Door z'n oren open te houden, kwam hij te weten dat de verhalen van vroeger waar waren.
    Sinds die dag heeft hij geprobeerd de assassins te helpen, waar hij kon. Door z'n positie als dokter vertrouwen de Tempeliers hem en als het kan, dan speelt hij informatie over hun door aan degene die hij wil helpen om het onrecht dat hen is aangedaan recht te zetten.
    Extra: Vaak word hij kwakzalver genoemd omdat hij gebruikt maakt van nogal ongewone manieren van genezen en niet iedereen heeft daar zoveel vertrouwen in.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Het heeft even geduurd, i know...
    Maar dat kwam omdat ik druk druk druk was met school -.-''

    Hier dan alsnog het topic!!
    Als je zoiets hebt van... ik wil niet meer mee doen, is dat te begrijpen ;)

    Topic 1

    ik begon al te denken dat het niet meer door ging, maar ben toch blij dat het ervan gekomen is

    was trouwens vorige maand ook mega druk met school
    examens enzo


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik maak gelijk iets aan!!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:15 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Aubrey Rose Johnson.

    Rol: Beginnende Assasin.

    Leeftijd: 18 jaar.

    Uiterlijk:



    Wapen/Werk:
    Ze gebruikt pijl en boog. Alleen heeft ze geen benul hoe ze met een zwaard moet omgaan.

    Geschiedenis:
    Aubrey is opgegroeid als dochter van een jager. Haar moeder overleed al in het kraambed toen Aubrey werd geboren. Ze groeide op onder de strenge regels van haar vader die haar alles leerde over jagen op dieren. Haar vader was één wapen gewend en dat was de boog. Hierdoor kan Aubrey dus geweldig met de boog omgaan, maar niet met andere wapens.
    Aubreys vader werd een week voor Aubreys zestiende verjaardag vermoord door een hert. Aubrey vond hem gespietst aan de horens van het hert. Voor anderhalf jaar heeft ze door de bossen gedwaald met haar verlaten boog en pijlen. Uiteindelijk hoorde ze van de assassins en besloot ze zich bij hun aan te melden.

    Extra: Ze draagt een ketting. Een stukje hertengewei aan een leren koord. Het gewei is van het hert dat haar vader vermoorde.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:46 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Halroy Brightwood
    Rol: Gevorderde assassin
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:


    Wapen/Werk: Halroy heeft een standaard speer, een boog en een kleine jagers mes.
    Geschiedenis: Halroy behoorde als 15 jarig jongetje tot de Tempeliers. Dat is veranderd toen hij zijn vrienden had veradden aan de Assassins. Tegenwoordig besloot hij om zich te verenigen met deze geweldige mensen.
    Halroy ook wel Hal genoemd, was een zeer gedreven jongen die er alles aan doet om zijn mede Assassins te helpen en te ondersteunen. Zijn jaren als leerling gingen snel voorbij en nu hij zelf een gevorderde assassin is, wilt hij maar al te graag dit doorgeven aan de nieuwelingen. Ooit zal hij wraak nemen op de tempeliers en zijn vader.
    Extra: Halroy is gebrandmerkt met het teken van de Tempeliers dat hij verbergt onder zijn tuniek.

    Done.


    Vampire + Servant = Servamp

    Goed gekeurd ^^
    zit op mobiel dus zet je er morgen bij :)