• Ik zit er over te twijfelen of ik een paar echte timberlands wil komen of nep. Heeft iemand ervaring met de echte, kun je echt merken dat je merk draagt en vallen ze groot of klein uit?


    ©1998

    Ik snap niet perse waarom je echt moet hebben voor het merk. Ik vind die neppe er altijd leuk uitzien en ik zie het verschil toch niet.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics, ik zou ze ook wel graag willen namelijk :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb neppe van het Sacha merk en ze lopen geweldig.
    Met hun 90.- waren ze voor mij duur genoeg en niemand merkt eigenlijk het verschil, behalve als je echt op het logo let.


    Tell me about it, stud.

    eerlijk gezegd vind ik timberlands lelijk, maar ja dat is mijn mening


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Milicevic schreef:
    Ik heb neppe van het Sacha merk en ze lopen geweldig.
    Met hun 90.- waren ze voor mij duur genoeg en niemand merkt eigenlijk het verschil, behalve als je echt op het logo let.


    90? Op marktplaats vind je ze voor 60,- of 100,- en dan van het echte merk. Maar niet iedereen is fan van marktplaats :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    90? Op marktplaats vind je ze voor 60,- of 100,- en dan van het echte merk. Maar niet iedereen is fan van marktplaats :')


    Ik ben wel een fan van Marktplaats, maar dat zou ik niet kopen, ik zou geen gedragen schoenen willen. :c


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bootin schreef:
    (...)

    90? Op marktplaats vind je ze voor 60,- of 100,- en dan van het echte merk. Maar niet iedereen is fan van marktplaats :')


    Klopt! Maar als je ze echt uit de winkel koopt dan ben je al gauw 200.- kwijt.


    Tell me about it, stud.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik ben wel een fan van Marktplaats, maar dat zou ik niet kopen, ik zou geen gedragen schoenen willen. :c


    Haha er zijn ook niet gedragen hoor, maar ik snap zeker wel wat je bedoelt hoor :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Milicevic schreef:
    (...)

    Klopt! Maar als je ze echt uit de winkel koopt dan ben je al gauw 200.- kwijt.


    Ja, daarom juist :'), vreselijk duur eigenlijk xd


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Haha er zijn ook niet gedragen hoor, maar ik snap zeker wel wat je bedoelt hoor :')


    Je moet maar net de goede hebben, nu heb ik ook wel een afschuwelijke afkeer tegen voeten, zelfs die van mezelf, dus ja. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cas schreef:
    Ik snap niet perse waarom je echt moet hebben voor het merk. Ik vind die neppe er altijd leuk uitzien en ik zie het verschil toch niet.


    In dit geval vanwege het comfort en de kwaliteit.


    ©1998

    Ik zou echte kopen, omdat ik neppe gewoon niet mooi vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik zou echte kopen, omdat ik neppe gewoon niet mooi vind.


    Dat is bij mij het punt niet, het gaat mijn puur om het kwaliteit.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Dat is bij mij het punt niet, het gaat mijn puur om het kwaliteit.


    Dat wist ik niet maar dat is waaorm ik het zou doen. Ik heb geen ervaring met die schoenen, dus weet niks van de kwaliteit af.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb echte timberlands erg fijn zitten als gegoten. ik heb die van een vriendin geleend en die waren nep ik vond ze niet erg fijn zitten.