• hey,
    Ik heb twee ideeën voor een story, maar ik kon zelf niet echt kiezen. Dus vraag ik julliexx
    Idee 1
    De 100e hongerspelen, de dochter van Katniss en de zoon van Gale moeten de arena in. De nakomeling van president Snow is verder gegaan met de hongerspelen, en wil wraak nemen op Katniss. Het is een kwartstelling dus de minimum leeftijd word verlaagt en de maximale leeftijd is onbeperkt. Ook zijn er weer grote optstanden tegen het capitool. ( Ik hou me niet volledig aan het boek want ik heb deel 3 nog niet helemaal uit en ik vind het ook leuk om mijn eigen fantasie te gebruiken )
    Idee 2
    Een normaal meisje, nou ja ze denkt te minste dat ze normaal is. Eigenlijk is ze een Vampier. Daarom krijgt ze als ze dertien is een brief van Monsterhigh waar alle soorten monsters op zitten ; weerwolven, vampiers, elfjes, tovenaars, zombies, meermannen, zeemeerminnen enz. Al gouw ontdekt het meisje dat ze meer krachten heeft dan normale vampiers, ze heeft iets bijzonders. Ook merkt ze dat daarom niet iedereen haar even veel mag en ziet ze wie haar echte vrienden zijn.

    Misschien kunnen jullie me helpen met kiezen.
    Tips zijn altijd welkom!!
    Ook ideeën mogen altijd!!

    Groetjes Skyx

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:37 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    2 klinkt cooler :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    2 klinkt cooler :Y).


    hahah okejxx dankjex


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ze spreken me beiden niet erg aan, maar als ik een keuze moet maken, kies ik voor 1.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ze spreken me beiden niet erg aan, maar als ik een keuze moet maken, kies ik voor 1.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben niet zo van de Katniss en Gale ding, dus idee 2 vind ik dan beter als ik zou moeten kiezen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hashirama schreef:
    2 klinkt cooler :Y).


    26 - 02 - '16

    Idee 2 . Sowieso.

    Ik ben niet zo fan van die soort stories en je schrijfstijl staat me niet zo aan, beide ideeën vind ik dus niks, sorry. Ze komen ook niet echt origineel over in mijn ogen.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik ben niet zo fan van die soort stories en je schrijfstijl staat me niet zo aan, beide ideeën vind ik dus niks, sorry. Ze komen ook niet echt origineel over in mijn ogen.

    Maar toch lijkt 1 op een exacte kopie, dus twee lijkt me nog het 'sterkste'.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    idee 2 want er zijn al heel veel hungergames stories en ik heb echt een hekel aan de hungergames


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly