• Out of Sight, Out of Mind
    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompeAn en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.


    Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    Speeltopics: 1







    Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider: (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Morticia
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij
    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - (1,2) Amaris Rae Valora - 23/28 - 4e rang - Tyrion
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina
    - (1,1) Evelyn Gabriela Delavey - 20/121 - 3e rang - Exorcism
    - (4,1) Victoria Emilia Helene Bennith - 25/67 - 4e rang
    Muninn
    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Lolicia
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,3) Vilkas Alexander Pace - 25 - Voor - Chiron
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - TicTac

    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Endure
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    Felice (V, mens) Dood door Alice
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    Hier nog wat sfeerimpressies en informatie over (begin) 19e eeuw (;
    Een aantal trailers van films voor een sfeerimpressie van die tijd (:
    - Abraham Lincoln Vampire Hunter
    - The Count of Monte Cristo
    - Persuasion
    - Pride and Prejudice

    - Kleding tijdens Romantiek
    - Romantiek, de stroming
    - Mode in de 19e eeuw

    En ik raad het ook aan gewoon 19th century (fashion oid) in te vullen bij google (;


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Weet je. Mitch heeft nul keer gedacht aan Dae en Elijah, terwijl Elijah zich nog wel zo een zorgen maakt :')


    Hij heeft momenteel te veel andere indrukken die zijn gedachten in beslag nemen. Maar hij vergeet ze niet.
    We hebben btw best weinig mensen nu.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:02 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Haja I know, ik maakte maar een grapje (: En klopt, maar jij had ook Nathalie toch? En bequeath had ook een vrouw geloof ik, waarom die er niet tussen staat weet ik niet.. Maar dan hebben we dus al vijf mensen (: En Maia wilde ook nog een mens geloof ik, dus eigenlijk lost het zichzelf al op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah oke, valt best mee dan. Jep, die moet ook nog in het verhaal komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Bequeath > Bagginss


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    BastiIIe schreef:
    Haja I know, ik maakte maar een grapje (: En klopt, maar jij had ook Nathalie toch? En bequeath had ook een vrouw geloof ik, waarom die er niet tussen staat weet ik niet.. Maar dan hebben we dus al vijf mensen (: En Maia wilde ook nog een mens geloof ik, dus eigenlijk lost het zichzelf al op.

    Ja, die wilde ik inderdaad, maar goed, ik wilde ook een mannelijk personage bij TaT en die is er ook nog steeds niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IK HEB ZO LANG NAAR DIE TRUT GEZOCHT. Alexa staat er eindelijk tussen guys! \o/ Geez, ik ging van 4 naar topic 3 naar topic 2 en dáár, op pagina 10 helemaal, daar stond ze dan eindelijk :'D

    Now, where's Nathalie? Zij moet ook nog op de lijst :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    IK HEB ZO LANG NAAR DIE TRUT GEZOCHT. Alexa staat er eindelijk tussen guys! \o/ Geez, ik ging van 4 naar topic 3 naar topic 2 en dáár, op pagina 10 helemaal, daar stond ze dan eindelijk :'D

    Now, where's Nathalie? Zij moet ook nog op de lijst :')

    Hahaha omg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BastiIIe schreef:
    IK HEB ZO LANG NAAR DIE TRUT GEZOCHT. Alexa staat er eindelijk tussen guys! \o/ Geez, ik ging van 4 naar topic 3 naar topic 2 en dáár, op pagina 10 helemaal, daar stond ze dan eindelijk :'D

    Now, where's Nathalie? Zij moet ook nog op de lijst :')


    Haha, mijn personages staan zo goed verstopt in de topics, dat ik ze zelf ook niet kan vinden.
    Nathalie staat in dit topic, op de 4e pagina


    Aan niets denken is ook denken.

    Weet je wat me stiekem wel leuk lijkt om te doen, de mensen van hier in het echt meeten


    Aan niets denken is ook denken.

    Ugh ik heb Nathalie er nog niet tussen gezet, maar moet even aan het PWS, want ik loop wat uren achter op mijn partner --'' Liep ik al, had ze er weer drie uur aan gewerkt op één dag!

    En ja, ik ben ook altijd benieuwd hoe jullie er uit zien vooral :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ugh ik heb Nathalie er nog niet tussen gezet, maar moet even aan het PWS, want ik loop wat uren achter op mijn partner --'' Liep ik al, had ze er weer drie uur aan gewerkt op één dag!

    En ja, ik ben ook altijd benieuwd hoe jullie er uit zien vooral :p

    Niks bijzonders hoor :'). Just being a la Lolicia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh, wij deden dat helemaal niet zo. Wij werkten meer samen en spraken een beetje af wat wie zou doen, en dan zeiden we heel vaak: 'Ja, we moeten ook nog maar eens bezig aan ons pws' of we hielpen elkaar met dingen. Ik had overigens wel dat ik er zelf veel meer tijd had ingestoken dan haar, omdat ik het echt op tijd af wilde hebben (we hadden de deadline al 2x verschoven ofzo).
    Maar iedereen hier woont waarschijnlijk nogal (ver) van elkaar vandaan x3
    @ above: Ja, maar wij weten niet hoe die eruit zien ;]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:43 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lol, kijk maar in mijn fotoboek, dan weet je hoe ik eruit zie. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    Huh, wij deden dat helemaal niet zo. Wij werkten meer samen en spraken een beetje af wat wie zou doen, en dan zeiden we heel vaak: 'Ja, we moeten ook nog maar eens bezig aan ons pws' of we hielpen elkaar met dingen. Ik had overigens wel dat ik er zelf veel meer tijd had ingestoken dan haar, omdat ik het echt op tijd af wilde hebben (we hadden de deadline al 2x verschoven ofzo).
    Maar iedereen hier woont waarschijnlijk nogal (ver) van elkaar vandaan x3
    @ above: Ja, maar wij weten niet hoe die eruit zien ;]


    Wij hebben een google drive bestandje, aangezien zij vaak niet kan afspreken :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wij hebben een google drive bestandje, aangezien zij vaak niet kan afspreken :p


    Ah oke, slim.
    @Morticia: You look nice

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:49 ]


    Aan niets denken is ook denken.